你忍得住嗎
[url]http://www.youtube.com/v/H20dhY01Xjk[/url][url=http://www.youtube.com/v/H20dhY01Xjk]巴士上的鬧劇[/url] 點download [quote]Originally posted by [i]iamanpan[/i] at 2006-5-2 01:50 PM:
點download [/quote]
I#RpLgHs
[url=http://youtube-859.vo.llnwd.net/d1/03/4C/H20dhY01Xjk.flv]Link[/url]
r*o){z6bt
我唔知點開.....佢話只可以用Flash Player睇 , 但Flash Player得IE有.....
有無Brother識開?? 我會忍不住打到佢扑街,竟然當眾駡人老母,仲話自己啱. [quote]Originally posted by [i]shadowmoon[/i] at 2006-5-2 02:11 PM:0iXy7`c ?
我會忍不住打到佢扑街,竟然當眾駡人老母,仲話自己啱. [/quote](J)u gl1v
唔系现场。。睇D唔睇D ..好难讲。。 E6U^^!T`uX
处理不当, “暴力” 会否 令事情恶化?oL[#~zI
重要关头。。情绪的控制可能比较重要。
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-5-2 at 03:09 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-5-2 14:17:
4Rz\cmm"h
唔系现场。。睇D唔睇D ..好难讲。... [/quote]
;I;oM1PPm
如果我0係現場
我好覺得自己...一樣會~...吊果死靚仔~個老母~...c4wi#] j q7n
因為...我見過好多呢d死靚仔~!!!
而且...佢又覺得一d問題都冇~...
5_(JBDGq
就算~個阿叔~唔出聲~都總有人忍唔住ga la~...4I'A)?+B8A*Z
出社會做野~...就要學識控制自己gei言行~...PVu\ q+H!U]}
7~z6Qlq1e9VDA
迫到個阿叔...咁嬲...你自己估下個死靚仔做過d咩la~...!?:fight::fight::fight::fight::fight::fight::fight::fight::fight: [quote]Originally posted by [i]cyrus_1985[/i] at 2006-5-2 03:20 PM:T2ZNm-V;y
Iq[/_ dZ|zp$V
(D'f~2E-SNq!] `E
如果我0係現場 %R6XO2zJ/Ms6\
我好覺得自己... [/quote]Z3^l0@J1m h
就算用 粗口 闹距。。又如何呢? e GIiA&U
如互相用 粗口对骂 , 互相刺激对方情绪。。继而动武的机会唔会增大呢?
片中相方发生的问题的原因在那呢?8C6L*a8O"rf;m!\+C
会不会可能是欠缺互相尊重所至呢? [quote]Originally posted by [i]cyrus_1985[/i] at 2006-5-2 03:20 PM:S'} ZW]&r
如果我0係現場 .Z7W?1s:~:} CU^
我好覺得自己... [/quote]+j!td`6|"{%FaO
下!?你無聽佢地講既內容既咩~}Xx;o~YCDe&R GZ
擺到明係個啊叔講電話好大聲,
所以個個"年青人"拍佢膊頭叫佢唔好咁大聲啦~3~"Ibf ZF/C9E:`
你咁都幫個啊叔呀?
不過無可否認....6kKTU7_knq
個個"年青人"真係好無用~咁都被啊叔拋到~ S#n3}.q0CL*oaF:\/F S
俾著我實搞大佢呀~你係巴士上面大聲講電話點都唔arm啦~w1UUlrI
而且係段片度睇到係黃昏,d人arm arm收工~q-J#Hu.|%D~
你咁做會左住D搭長途車既人休息家ma~ posted b4F gE;b+X
2006-4-30 03:31:49 AM
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112796[/url]_+Kd+t$k8WW
2mL3C,XI(L"L
2006-4-30 08:20:16 PMP"z8l%f~4v0t l
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112885&fpage=1[/url]
J ?!c7s^X2Q
2006-4-30 10:33:52 PML[K ^ FzKt
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112901&fpage=1[/url]8^$s:o0r-?qz*TJH
/nK ?Jx@p7eM"Q
2006-4-30 04:04:59 AM ^1u0]U(n
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112798&fpage=1[/url] 呢d人真係打得少,勁憎呢d人 幾好睇丫
坐巴士有野睇幾好 應該放响roadshow度播~:eek: [quote]Originally posted by [i]cyrus_1985[/i] at 2006-5-2 03:20 PM:QL4H&N,lUk]
如果我0係現場
我好覺得自己...一樣會~...吊果死靚仔~個老母~...@;q4C5e!B:W
因為...我見過好多呢d死靚仔~!!!.JT7}aD([.v?)K9?
而且...佢又覺得一d問題都冇~...aDiZ|"Jx-c y e$M
(C.e7HhG,k
就算~個阿叔~唔出聲~都總有人忍唔住ga la~...{VaEe7o!AN
出社會做野~...就要學識控制自己gei言行~...1tc-gB ^3X
S"IIO C Tw
迫到個阿叔...咁嬲...你自己估下個死靚仔做過d咩la~...!?[/quote]
eba[Q+E8Ek
[b]你係咪傻嫁?亞叔自己 痴線, 你竟然 懶人地 激嬲佢?t8m9aJtWW2\
咁所有 殺人案, 都是 因死者 激嬲 人地, 才被殺 la [/b]~~~~~~~~~~~~~~~~~p0E:C,a:|t
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1K~8tR7\2NA"D(pm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~w7l-e_8A:M?Y
2M#E%\(i$bJ:hk-@4nj$?
[b]不知所措 何時 會係 一種 罪??!!
你的價值 觀 是否出了什麼問題呢??[/b]
8x4w/}IS
[b]雖然那 o靚仔 有點兒窩囊, 但是 總有人會欣賞 他不把事件 演變成 〝暴力〞事件。Q8@9Luo"\
Eq 高的 印證!!!!!![/b]
另一個選擇
[color=Blue]若我是那 個o靚仔, 我會................................6WO`S~$Ok8I k-E LOH@9pxi
如:離開座位 到下一層去, 若痴線uncle 再追著他 落下一層的話, 他已經可以 報警, 亦可請司機停下車,
8R"_Ll8l
因他被 人 "so妖" 。
!oY?*yX!\ B
但是, 他仍選擇 座著不動, 亦被 痴線uncle 不斷 "so 妖" 實在像 沒有辦法 去擺脫他。
6T ]'K Q7vO @9T
最後,我仍然 欣賞 他 沒有 把事情 演變 成暴力 事件, 否則 可能 不是 只 瘀一時, 而係 要 坐牢呢!4y"Pl4tJ d%sQ
$G_0R(e*U8Wi
甚至 大家 也會 受重傷呢!
因為 香港 真係 有許 多表面 不似 有精神病的 精神病人,一觸即發!!![/color]
巴士判官
[url]http://www.cuhkacs.org/~alanlee/blog/archives/2006/05/bus_pressure.php[/url] 點下載....我睇唔到網果個....唔該頁:
[1]