qweqweqwe 發表於 2006-5-3 03:37 PM
黑人唱梁漢文纏綿遊戲 (超好聽)
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
Hkwan 發表於 2006-5-3 04:12 PM
聽過好多好多次啦
打狗棒 發表於 2006-5-3 07:04 PM
勁!!!:good:唔止識唱, 仲要係唱得好...........點解唔參加"殘酷一叮"?:clap::clap::clap:
leungman 發表於 2006-5-3 07:07 PM
我懷疑佢夾口形,hahahahaha.........
kjkj 發表於 2006-5-3 09:16 PM
好鬼勁啊,真係佢唱的嗎
garycheung 發表於 2006-5-4 01:31 AM
嚴格黎講..佢係在香港出生o既黑人~:P
mth 發表於 2006-5-6 08:50 PM
好!!!!