娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald711 發表於 2006-5-4 07:00 PM

Donald同阿占扮係巴士對罵!!好正xd

社會上人人都有壓力!!
Gmv7f*xo M3PI 道歉!握手…=..=!!

austin666 發表於 2006-5-4 08:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

full 發表於 2006-5-5 12:54 AM

可唔可以POST去上傳網???

homan~ 發表於 2006-5-5 01:49 AM

)c sRH6pEj:?
o?9I0sG#p"A}
估唔到件事咁響
XlvBV(t 連電台都抄
5wi q? s+z!h:~\
4]|,oWv F!Id&t7{L 唔知果兩果主角依家點呢 ??:D

alan123boy 發表於 2006-5-5 03:27 PM

好笑,XDDDDDDDDDDDDD!:clap:~HU4~*WKV
h`@:JP7q DO
吾該哂!:D

16H 發表於 2006-5-10 10:46 PM

好似係堅架喎c.]8xd aZ$EfN
唔係咩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.