娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2006-5-4 10:10 PM

[轉貼]X尚義聲線高壓呀叔搭巴士途中問候後生仔

[轉貼]呀叔搭巴士途中問候後生仔(含有粗口成份=18禁)(m ?9j"C'~6FAd-M6n0r

E_Y%`#W1by t [url]http://www.youtube.com/watch?v=H20dhY01Xjk[/url]         X-lAFTS-K?#C5Q9`-v
$bt PULS
阿叔搭巴士途中問候後生仔,個阿叔自己講電話太大聲so擾倒人,人地拍佢叫佢細聲d仲要比佢鬧返轉頭,過份!!!

simonhk 發表於 2006-5-4 10:16 PM

i think this isn't 阿叔

ianiankuan 發表於 2006-5-4 11:25 PM

肯定唔係阿叔啦-_-"

pc20001103b 發表於 2006-5-4 11:26 PM

呢條片我同唔少fd都睇過....
'Py.{P"o1?k4z A}4k 都覺得唔係呀叔....得把聲似4A:x;x}G2T
個樣好濛,但面形睇得出唔係

kakeidevil 發表於 2006-5-5 12:21 AM

呢幾日不斷有人出呢個post..............:o

chzees 發表於 2006-5-5 12:45 AM

嘿~hit爆全港

irisG 發表於 2006-5-5 10:56 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-5-5 12:21 AM:Dzq1R3N0c#sK
呢幾日不斷有人出呢個post..............:o [/quote]
uq%wo0f {9B
Q#v8[H h _As7V 2006-4-30 03:31:49 AMt2aQ{ q HhF*P'a
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112796[/url]8v G \fe[}

.Gm&i2c!y 2006-4-30 08:20:16 PMv,b$L@d!Dn?zc
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112885&fpage=1[/url]
a g4fd LaG o${DHM`*Qr
2006-4-30 10:33:52 PM$PW/[8ZKB
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112901&fpage=1[/url]
'z t8L h2V(gDM 3kYV;X$GEu
2006-4-30 04:04:59 AM
!pa K!H8w:n5P {E%nq [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112798&fpage=1[/url]
i5zPY f
)JA?`\ mn2Y8o 2006-5-2 01:10:03 PM
*Q)y``6\V _c [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=113083[/url]

打狗棒 發表於 2006-5-5 11:44 AM

條死老襯靠聲大恰靚仔, 遇到d大哥佢就仆街........:nogood::nogood::nogood:

so1874 發表於 2006-5-7 08:47 AM

[color=Blue][size=5][b]巴士林x義舌戰四眼龜原文轉錄[/b][/size]
(a.dq)uWL~ ======================================================7dUxBsC!b
H G y-U| C'Vy
阿叔:即刻落車!!!唔好響架車度... w\` Sf7ujCu

q5r o*{,wh 四眼仔:冇需要~
x#slh)F2`#p2I
*_*O K!O'K2o+Sc 阿叔:你冇需要你拍我膊頭我講電話你...Z!_K(mQ

yo|X6p;A2f8e8k1o 四眼仔:老闆... Tnp*bZ+xJ
bf^o3P`{Qwf
阿叔:喂!唔好講老闆呀,公平架,我唔識你你唔識我,點解你要咁做? 點解你要咁做丫? .JF X"]2@3c m
       喂! 每個人向社會有[b]壓力[/b];你家下做d唔公平既野我係咪要同你傾計呀?p:HAHs }&u

$P?(Z-]%} YQ 四眼仔:我覺得你咁樣已經唔係同我傾計...BI%\fVy,@`
uL0lH7_*n n
阿叔:我係同你傾計!有冇掂你呀? T5OF ITe8z

} RD(B(D?D 四眼仔:咁你想我點啫?(~}2v_E

)Y-A+e5s'h x#h 阿叔:我想你點你同我道歉!
&A8o'w/z[I -w+@'zd2p
四眼仔:哦!唔好意思!dI|yXd)T%C.mP

pR_m.{ { 阿叔:做咩唔好意思?我係我啱定你啱???~hF q1v6M

Vkv)C Td k:{P 四眼仔:你想攞彩啫..你想攞啫...唔好意思呀,老闆...$T.ZMjh$A

CCDW(W{T3u5V 阿叔:我唔係攞彩! 嗱,第一;依家你講電話我冇出聲,你做乜要要話話我大聲?M te8E1QN
        我好簡單丫,我冇騷擾你,啱唔啱呀?啫係點樣?
"FP L^Q6X|
%LF'u*w4F1A 四眼仔:冇事發生呀...就係咁簡單...
d3}]9_;U
0JD Z Wu9o1yCazm 阿叔:你有咩事發生丫?!{K3ot&TX-\7U%Uss

c j`%}"@Mp8D 四眼仔:你即係你想點先%Y8l9x*rL
dZAl+oj7e/F
阿叔:嗱~ 我就想同你解決...
,ljg:M+i:x%`
4wrf"U7{&_(g 四眼仔:事情解決左..就係咁簡單~
P(E2g[F8zKzD 8{U6| VCO
阿叔:[size=4][b]未解決![/b][/size]
;k Py)eXz;j] bMS
A[4s gx GM 四眼仔:解決左..:xD:W5Tg6@] LP
:ei_2Oqvgh z!wC p
阿叔:[size=5][b]未解決!![/b][/size]P6|a4E Er
\JIUk#m6R
四眼仔:解決左..d-^#JK2jy!GR0\-M

ud)i3cA4d 阿叔:[size=6][b]未解決!!![/b][/size]
R$q.N5u8Z&?&F.wj MnUi5tG@p
阿叔:大家即係解決左佢啦!簡單,你講電話我冇話你你話我乜野先?
.J6L'L8S-a .Inu2r+B(}M_5w
四眼仔:你大聲騷擾到人...
;w+K\c%eK1? T7k9|
OUxqy[R4l 阿叔:喂!你夠講電話我有冇話你大聲騷擾到人呀?大家都係講電話啫,講電話一定有聲?4p1l d"?*{VHR @S7Q
       但係你呢?把聲大家都一樣咁架勒,係呀,我有冇話你呀?s`6J4g$z/V(Ba
       點呀你?[b][size=4]你好好打咩?[/size][size=5]我屌你老母!![/size][size=6]你係咪好好打先?![/size][/b]&S{1w$U(z z2YP
       我有[b][size=4]壓力[/size][/b]你有[b][size=4]壓力[/size][/b]你做乜[b][size=4]挑釁[/size][/b]我呀?
(^Zq)s Jh;y
XWg `g-q 四眼仔:唔好意思囉~
dE[|-R3m-K 1j.]#N5F$aw7@.{
阿叔:咩唔好意思呀你?道歉丫!^"q8r8i} xF d"P
{~2U,l`3?)y
四眼仔:對唔住囉~'XO"XZ6Jv2j+?
4dkHx5zx1p%~
阿叔:大聲D!!!嗱~ 以後唔好呀下警告你呀?攞隻手黎!
:o5|:O#iP?1I9|\.VE
9s-I"Ll)@c 四眼仔:唔需要~
7pd.\ v kF
n7F:H\/l-n%j$l6Q 阿叔:唔需要即係點呀?唔妥呀?\%y_p8uDHz

:k9d s tG 四眼仔:我道歉左就得架啦|T(pC2U2c5@i
WVH/p9qmq
阿叔:你道歉左咪揸手囉~道歉唔揸手做咩呀?5PW9p P0}Q!T3q0V4}
$TK&mr@ c~
四眼仔:唔需要呢~
G6OB G |I`2C
Zy6P,h9R;d,e`8c @ 阿叔:做咩唔需要呀?唔揸手即係未掂!!!
u]:fT'm%cz?
'i N.no`!M 四眼仔: (卡卡卡卡卡卡卡~)
-?s7c%n*f ] $Gt5SMDdG*}
阿叔:唔揸手即係未掂啦~未掂咁即係搞撚掂啦要下嘛?#DP\:Sd
      我講電話你騷擾我..我..你講電話我有冇騷擾你呀?
)o)ue0xj^#N       屌!我已經一把火架勒~我求先我你..屌!拍我膊頭做乜撚野呀你? [b]屌你老母[/b]!?3TCj2u8[L7B
      我又講你又講~你知我乜撚野啫~我[b]屌你老母[/b]呀!!!|?[3BXu/N"qb*f
      喂?你道歉左啫?揸揸手唔岩下..未解決?%F%ABv(b{,L

:iz@Qh/@/` 四眼仔:好...我順下你~順下你意~
5C(ipA;H
4f.k~7OY[ 阿叔:嗱~好~嗱~我話俾你聽你以後唔好...嗱~第二個就搥你架啦~我話俾你聽...
*j0dn#p:zW@
^*H}+f%Kt5w2{"R 四眼仔:有緣我地會再見...或者會碰頭既...
q:]NlPVZ\B tr6@F3n5Be
阿叔:有緣碰頭?!嗱~以後唔好...唔好再騷擾我,又唔好騷擾你,ok?
Q H F Hj }         我地大家有壓力,好唔好呀吓?你想隻dup就隨時...
SX0BF7p4A3e        唔需要...唔需要算數...,f1w8O-g7i ]"e j"sF
)N |+N*q e2?z*E.@\
四眼仔:君子動口不動手...
_i vkwIa!H6\b O
b,nJzt2i 阿叔:唔係呀!你動口你都好撚麻煩呀!你拍我膊頭呀!!我話俾你聽我講電話...
-y-xl A5|%rL
.T[Ylow5w y 四眼仔:唔通我拍你個頭咩?!
"u?ID#JZ~'HO
%B ?9h js+m'h+t F 阿叔:你拍我膊頭?你知唔知咩?你求先你道左歉冇問題...fxr1R j
       不過呢,你拍我膊頭呢,你騷擾我我未騷擾你丫嘛...
4?1R{.IQE)c|i         我先至屌你老母丫嘛?啱唔啱呀?
|I~4ptb w+e         嗱~大家算數呀吓...
n Pp.q4a !~I"^){8z0N3v%QNp
四眼仔:不過老母唔好攞黎屌呀... V"tx&YTYV
-P4Cb1_p6a2}
阿叔:老母唔屌屌邊個呀? 我屌你老母我條野係咪向你老母果度丫?
(\a k'F(D*L*j&}|G#L        依家我...我...依d係中國粗口!!我鍾意屌呀!!我條野唔向你老母果度...
(g kf,k'Dr;U#xT0B
2RI.}2s![P_ t#p 四眼仔:我警告你.. !Sch)YC\:e

8j:y v;IhWJW 阿叔:你警告我乜野呀?老友?依家你仲警告我?揸左手你警告我?即係點先~l{xPVFB
       件事已經解決咗,解決咁你又警告我咩啫?我好大壓力!我都想話警告...8Z'EZ:P o_
       你解決你話解決咗又警告我咩啫?何必呢~啱唔啱呀...呀..老友,無謂架...
;D6MK _c?:^        大家啱唔啱呀?大家都揸吓手...
D@EL6B^#]
9}A w9MyI 四眼仔:我話你知!!!依D係我地兩個人既事;唔好搬人出黎,係咪? W\/h.pQ
;@`YXr1Sk
阿叔:搬人出黎就搬人出黎!!!你鍾意屌就屌,我鍾意屌就屌!6S]-XJ3Yir,v(nX
       屌人呢就唔係..唔...冇害既...
)h&H&@2bYVq]%F0P        屌丫屌丫屌...屌打你兩鎚咩?啱唔啱呀?咁你解決咗就解決咗...唔好警告我!!!Ogc^&Bhe
      你警告我做咩呀?警告我我唔撚驚!!!我好撚大壓力知唔知呀!!!你明白未呀?!.sx0ju9nu

*x W toQM/O 四眼仔:得勒..得勒...
1Ci'i8f v6J
4aK.l4o9?JJ 阿叔:你唔好警告,算數!明白未呀?你警告我即係未搞掂!
p2e+o]2i V         大家算數呀...揸左手...好冇呀?/jM$[Up!C{8D$LZ
:K5aK/vB6s @o
四眼仔:得勒..唔想同你講..再講呀...s!l?Y6ww{cD9V
EP j'B1\_V~V
阿叔:你警告我做乜撚嘢啫?你係咪唔算數丫 ?(鈴鈴...)
;_s&C`;C8[ i3[/jK5_ Q,Fb*d
四眼仔:挑!聽電話啦!
j!C*gy_Y,?"D
\C)l2ry"P6na ======================================================"IQ }0zKg C+Q8kO
lT#}7_8\T
[b][size=4]呢兩條友真係...唔比[img]http://forum2.hkgolden.com/faces/clown.gif[/img] 都唔得...[/size][/b]  [/color]
W(b$jG2d D2Oq,V5v'\7u
[[i] Last edited by so1874 on 2006-5-7 at 08:55 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.