[轉貼]X尚義聲線高壓呀叔搭巴士途中問候後生仔
[轉貼]呀叔搭巴士途中問候後生仔(含有粗口成份=18禁)(m ?9j"C'~6FAd-M6n0r[url]http://www.youtube.com/watch?v=H20dhY01Xjk[/url] X-lAFTS-K ?#C5Q9`-v
$bt PULS
阿叔搭巴士途中問候後生仔,個阿叔自己講電話太大聲so擾倒人,人地拍佢叫佢細聲d仲要比佢鬧返轉頭,過份!!! i think this isn't 阿叔 肯定唔係阿叔啦-_-" 呢條片我同唔少fd都睇過....
都覺得唔係呀叔....得把聲似4A:x;x}G2T
個樣好濛,但面形睇得出唔係 呢幾日不斷有人出呢個post..............:o 嘿~hit爆全港 [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-5-5 12:21 AM:Dzq1R3N0c#sK
呢幾日不斷有人出呢個post..............:o [/quote]
2006-4-30 03:31:49 AMt2aQ{ q HhF*P'a
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112796[/url]8vG\fe[}
2006-4-30 08:20:16 PMv,b$L@d!Dn?zc
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112885&fpage=1[/url]
o${DHM`*Qr
2006-4-30 10:33:52 PM$PW/[8ZKB
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112901&fpage=1[/url]
3kYV;X$GE u
2006-4-30 04:04:59 AM
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=112798&fpage=1[/url]
2006-5-2 01:10:03 PM
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=113083[/url] 條死老襯靠聲大恰靚仔, 遇到d大哥佢就仆街........:nogood::nogood::nogood: [color=Blue][size=5][b]巴士林x義舌戰四眼龜原文轉錄[/b][/size]
======================================================7dUxBsC!b
H G y-U| C'Vy
阿叔:即刻落車!!!唔好響架車度... w\`Sf7ujCu
四眼仔:冇需要~
阿叔:你冇需要你拍我膊頭我講電話你...Z!_K(mQ
四眼仔:老闆... Tnp*bZ+xJ
bf^o3P`{Qwf
阿叔:喂!唔好講老闆呀,公平架,我唔識你你唔識我,點解你要咁做? 點解你要咁做丫? .JFX"]2@3c m
喂! 每個人向社會有[b]壓力[/b];你家下做d唔公平既野我係咪要同你傾計呀?p:HAHs }&u
四眼仔:我覺得你咁樣已經唔係同我傾計...BI%\fVy,@`
uL0l H7_*nn
阿叔:我係同你傾計!有冇掂你呀? T5OF ITe8z
四眼仔:咁你想我點啫?(~}2v_E
阿叔:我想你點你同我道歉!
-w+@'zd2p
四眼仔:哦!唔好意思!dI|yXd)T%C.mP
阿叔:做咩唔好意思?我係我啱定你啱???~hF q1v6M
四眼仔:你想攞彩啫..你想攞啫...唔好意思呀,老闆...$T.ZM jh$A
阿叔:我唔係攞彩! 嗱,第一;依家你講電話我冇出聲,你做乜要要話話我大聲?Mte8E1QN
我好簡單丫,我冇騷擾你,啱唔啱呀?啫係點樣?
四眼仔:冇事發生呀...就係咁簡單...
阿叔:你有咩事發生丫?!{K3ot&TX-\7U%Uss
四眼仔:你即係你想點先%Y8l9x*rL
dZAl+oj7e/F
阿叔:嗱~ 我就想同你解決...
四眼仔:事情解決左..就係咁簡單~
8{U6| VCO
阿叔:[size=4][b]未解決![/b][/size]
四眼仔:解決左..:xD:W5Tg6@] LP
:ei_2Oqvg hz!wC p
阿叔:[size=5][b]未解決!![/b][/size]P6| a4E Er
\JIUk#m6R
四眼仔:解決左..d-^#JK2jy!GR0\-M
阿叔:[size=6][b]未解決!!![/b][/size]
MnUi5t G@p
阿叔:大家即係解決左佢啦!簡單,你講電話我冇話你你話我乜野先?
.Inu2r+B(}M_5w
四眼仔:你大聲騷擾到人...
阿叔:喂!你夠講電話我有冇話你大聲騷擾到人呀?大家都係講電話啫,講電話一定有聲?4p1l d"?*{VHR@S7Q
但係你呢?把聲大家都一樣咁架勒,係呀,我有冇話你呀?s`6J4g$z/V(Ba
點呀你?[b][size=4]你好好打咩?[/size][size=5]我屌你老母!![/size][size=6]你係咪好好打先?![/size][/b]&S{1w$U(z z2YP
我有[b][size=4]壓力[/size][/b]你有[b][size=4]壓力[/size][/b]你做乜[b][size=4]挑釁[/size][/b]我呀?
四眼仔:唔好意思囉~
1j.]#N5F$aw7@.{
阿叔:咩唔好意思呀你?道歉丫!^"q8r8i} xFd"P
{~2U,l`3?)y
四眼仔:對唔住囉~'XO"XZ6Jv2j+?
4dkHx5z x1p%~
阿叔:大聲D!!!嗱~ 以後唔好呀下警告你呀?攞隻手黎!
四眼仔:唔需要~
阿叔:唔需要即係點呀?唔妥呀?\%y_p8u DHz
四眼仔:我道歉左就得架啦|T(pC2U2c5@i
WVH/p9qm q
阿叔:你道歉左咪揸手囉~道歉唔揸手做咩呀?5PW9pP0}Q!T3q0V4}
$TK&mr@ c~
四眼仔:唔需要呢~
阿叔:做咩唔需要呀?唔揸手即係未掂!!!
四眼仔: (卡卡卡卡卡卡卡~)
$Gt5SMDdG*}
阿叔:唔揸手即係未掂啦~未掂咁即係搞撚掂啦要下嘛?#DP \:Sd
我講電話你騷擾我..我..你講電話我有冇騷擾你呀?
屌!我已經一把火架勒~我求先我你..屌!拍我膊頭做乜撚野呀你? [b]屌你老母[/b]!?3TCj2u8[L7B
我又講你又講~你知我乜撚野啫~我[b]屌你老母[/b]呀!!!|?[3BXu/N"qb*f
喂?你道歉左啫?揸揸手唔岩下..未解決?%F%ABv(b{,L
四眼仔:好...我順下你~順下你意~
阿叔:嗱~好~嗱~我話俾你聽你以後唔好...嗱~第二個就搥你架啦~我話俾你聽...
四眼仔:有緣我地會再見...或者會碰頭既...
tr6@F3n5Be
阿叔:有緣碰頭?!嗱~以後唔好...唔好再騷擾我,又唔好騷擾你,ok?
我地大家有壓力,好唔好呀吓?你想隻dup就隨時...
唔需要...唔需要算數...,f1w8O-g7i ]"ej"sF
)N |+N*q e2?z*E.@\
四眼仔:君子動口不動手...
阿叔:唔係呀!你動口你都好撚麻煩呀!你拍我膊頭呀!!我話俾你聽我講電話...
四眼仔:唔通我拍你個頭咩?!
阿叔:你拍我膊頭?你知唔知咩?你求先你道左歉冇問題...fxr1R j
不過呢,你拍我膊頭呢,你騷擾我我未騷擾你丫嘛...
我先至屌你老母丫嘛?啱唔啱呀?
嗱~大家算數呀吓...
!~I"^){8z0N3v%QNp
四眼仔:不過老母唔好攞黎屌呀... V"tx&YTYV
-P4Cb1_p6a2}
阿叔:老母唔屌屌邊個呀? 我屌你老母我條野係咪向你老母果度丫?
依家我...我...依d係中國粗口!!我鍾意屌呀!!我條野唔向你老母果度...
四眼仔:我警告你.. !Sch)YC\:e
阿叔:你警告我乜野呀?老友?依家你仲警告我?揸左手你警告我?即係點先~l{xPVFB
件事已經解決咗,解決咁你又警告我咩啫?我好大壓力!我都想話警告...8Z'EZ:P o_
你解決你話解決咗又警告我咩啫?何必呢~啱唔啱呀...呀..老友,無謂架...
大家啱唔啱呀?大家都揸吓手...
四眼仔:我話你知!!!依D係我地兩個人既事;唔好搬人出黎,係咪? W\/h.pQ
;@`YXr1Sk
阿叔:搬人出黎就搬人出黎!!!你鍾意屌就屌,我鍾意屌就屌!6S]-XJ3Yir,v(nX
屌人呢就唔係..唔...冇害既...
屌丫屌丫屌...屌打你兩鎚咩?啱唔啱呀?咁你解決咗就解決咗...唔好警告我!!!Ogc^&Bhe
你警告我做咩呀?警告我我唔撚驚!!!我好撚大壓力知唔知呀!!!你明白未呀?!.sx0ju9nu
四眼仔:得勒..得勒...
阿叔:你唔好警告,算數!明白未呀?你警告我即係未搞掂!
大家算數呀...揸左手...好冇呀?/jM$[Up!C{8D$LZ
:K5aK/vB6s @o
四眼仔:得勒..唔想同你講..再講呀...s!l?Y6ww{cD9V
EPj'B1\_V~V
阿叔:你警告我做乜撚嘢啫?你係咪唔算數丫 ?(鈴鈴...)
i3[/j K5_ Q,Fb*d
四眼仔:挑!聽電話啦!
======================================================"IQ }0zKg C+Q8kO
lT#}7_8\T
[b][size=4]呢兩條友真係...唔比[img]http://forum2.hkgolden.com/faces/clown.gif[/img] 都唔得...[/size][/b] [/color]
D2Oq,V5v'\7u
[[i] Last edited by so1874 on 2006-5-7 at 08:55 AM [/i]]
頁:
[1]