娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2006-5-5 11:40 AM

緊急救命!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

緊急救命!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SJ_q pp "?:R Gz"c"{~p0q3C;G
我冇還圖書館啲書差唔多1年..應該要還嘅日子係05年6月15號..$s x1i&}7O,|A2rg;@

NAu;@)[+N^ 佢n年前發左2~3封信俾我..最尾個封就話如果2個星期內唔還書...就會cut我2張證..
pM1n1E.F${ (O)^V%IN'n
但個時我都冇理佢..但依家我又想借番書..
"Y? y%oLql
5e7^q bm K 我計過..如果我還番啲書..就要賠972蚊 ..(324日x0.5x6本書)
q5TJ5Ws^ N Xa&Z+h z)N/S7{
如果我話唔見左個6本書..就賠370蚊..(但佢會唔會叫你賠埋$972+$370????)
B.AgC}s/b3SY 2u^A)m B.V$B
我唔知點算..我唔係有錢..1個月先得個2,3百蚊..
*ZWw$?"Y xd J+ri&sQ"r
點算呀..我知道錯喇...依家冇人幫到我..我又好驚去圖書館.. C{ F[$?*i o[b
2@y'M5iE1T
有冇人話我知依家點做...

brightman 發表於 2006-5-5 11:47 AM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2006-5-5 11:40 AM:
#l+]*zGuU;V|r 緊急救命!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)W2l^6qpjD:N1S
G G!RQy%b
... [/quote]
*_f zzC3m"v 首先要做既就係打電話比圖書館問下遲還書同唔見左本書係唔係分開收費.9X|y3Y#ei
其實點樣都好你一定比硬錢架啦, 鬼叫你遲還書, 呢個係你既責任. 唯有當買個教訓啦. 仲有唔好再拖啦, 佢地係有權告你架..

打狗棒 發表於 2006-5-5 11:47 AM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2006-5-5 11:40:(vw `MI`'Q
緊急救命!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
m*YJGSsl I0T"rk t/VtW E1S
... [/quote]GO4V&S8m3C0Z@n
話唔見左, 賠$370化算, 佢地唔會收遲交費......;)

cfccfcc 發表於 2006-5-5 11:53 AM

叫親戚/朋友幫你借:zlgG%jR#q,} U{.r;G
唔好理佢

neitly 發表於 2006-5-5 12:01 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-5 11:47 AM:
:l i dF3\,sK
0m.CU LS 話唔見左, 賠$370化算, 佢地唔會收遲交費......;) [/quote]
4unj@%o"d 使唔使加埋個370幾日幾費用..??
n:hY#d ` ;\$}:f[ccH
咁佢問點解你依家先還..我點答好..><

neitly 發表於 2006-5-5 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-5-5 11:47 AM:%@ Z%J_8RlQ
Hp;PVFJ
首先要做既就係打電話比圖書館問下... [/quote]d+o#JV$F4wM
我都明..唉..好驚..總之早啲還..)L(DYsh h
z%huqi^
佢會唔會打電話俾你家長?

kk1985 發表於 2006-5-5 12:06 PM

have maxium penalty ga
Nm6jt6OEz f u'd better check it online. no need to afraid

brightman 發表於 2006-5-5 12:08 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2006-5-5 12:03 PM:*t4o3Z-d`1d-ek2S!@

1Q3a+Bt,Q Wsg7H1E9` 我都明..唉..好驚..總之早啲還..6x,O~Z)PR8U5H

"A]0y"~ L"H~~L 佢會唔會打電話俾你家長? [/quote]
:jD{x-w#`U.ZJ3a 你只係問下如果我唔見左本書而個本書本身已經係遲還左[例如]一個星期個收費會點計...唔駛響埋自己個朵架.;)
b$ZH![Vejd m
??,b2@ n%W W%xv 比左錢就關人架啦...點會再打電話...你估佢地無野做咩:haha: y$qy]?n

W/F,Q+~-w4P^f?"V [[i] Last edited by brightman on 2006-5-5 at 12:15 PM [/i]]

neitly 發表於 2006-5-5 12:35 PM

等我打去問下..

Azuma 發表於 2006-5-5 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2006-5-5 11:40 AM:
*uo3LNy 緊急救命!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ld:q3T5^1IM?D
h0OfCv"J ... [/quote]
#ek b%T-D
@1\fB!bf0@
eE1I1t R u!] 我試過佢話我無還書跟住我係圖書館書架上搵到n9_9f+P{;W
#z1G;WUZe
跟住無收我錢

marie_s 發表於 2006-5-5 01:22 PM

記得幾年前睇過報紙
j KuZxV6opK 講個男人成日借D罕有o既書oR3D+pFr!J
但次次都話唔見左就賠錢了事
+[)I]PXg'GX 最後圖書館報警,個男人俾人告...
0r!] {:b.sl 呢個故事教訓我地
HdCk9R:A'eq 借書要還
H!h0HC\ 圖書館d書係所有人的資源&p$YQ)Zh"z
唔還書,一係就要人地買過d館藏,一係就再冇人借到個d書
us8N4l[4_C"wzq don't ever do it again n8Qm sw5[O1L
唔係以為唔理就可以當冇左件事呀!??

機密 發表於 2006-5-5 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]marie_s[/i] at 2006-5-5 13:22:
6F9QIC8d7`M3M,R1i 記得幾年前睇過報紙%EC$F7{]P2c
講個男人成日借D... [/quote]'O7y brY|y"a
:good::good::good::good::good:
+v:r?iP(v"b S 'Z4c4{&xbW
講得好!

pigcat 發表於 2006-5-5 03:45 PM

聽講話...再過耐之佢唔理你...+G `y)}"[6w7g/C

%l\u+rK.oG)d 不過我又聽講話....
jA4FV~MM-I/g2o 你爭政府錢係出唔倒境....t V(oXz/s
2ePi;nbL
以上2樣野我未試過..唔知真唔係..] ZW#ND
希望有人確定下
J A%P,gN
R2JQz$a(ZG
U'~Qs8{[ma 計我話...
x"EsyN:m 你始終都要面對現實..t5Ms| R6i#nv]6d
而家唔攪掂佢...
z o5QNxv I N 可能遲d仲煩..

coolala2005 發表於 2006-5-5 04:44 PM

不如同屋企人商量下喇~*l3bpZ)of;^n
始終我o地只可以o係度同你討論呢個問題~
0M#@&N XCC.l 並唔能夠o係現實中幫你~
$J?;P*d'Ih9jW ;g/F/N]g
;)

kgkgkg212121 發表於 2006-5-5 04:53 PM

有書唔還你又係ge... kB-t8K6\^7Y
人地寄信俾理又唔理...一早還,罰你幾多,都係幾廿蚊唔過一百
[(|k c$Ai.J{0Q;K*QR 一係搵人幫你借,唔使煩
9Pv}!aZ*cY 一係比返晒d罰款,自己搞出黎ge野自己承坦返

austin666 發表於 2006-5-5 06:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YUEN_LOUIS 發表於 2006-5-5 07:21 PM

2樣錢都要比~
E/l7h'K ~p 一定!(我試過)

wind69 發表於 2006-5-5 10:36 PM

依家先知驚?5LY xl*Cb1G0h
你識得計逾期一日罰 5 毫子,估計你借果6本書都係兒童圖書{l)F:D VG6?
逾期未還ge兒童圖書每本最高罰款係$25蚊!你六本書,就係150蚊
4_G:fK'c}? 並唔係你計ge唔知幾多日乘幾多日點乘點乘!!
,P-S,H\S e i*Q/H
ts g1OjG:`8_ 另外,唔好諗住話唔見左本書就以為罪名輕d,圖書館館長係會依每本書ge書價或者珍貴程度黎問你收番錢,同時好似仲會收番書價ge百分之二十咁上下作為罰款添!"w5o4p5kF G7k2e
你依家要做ge,就係即刻去還書,如果你仲擔心,你咪打電話去問清楚罰幾錢先lor
.F-L+S&S'rvup6|
8id$eH)Jz 呢個係教訓黎,
/A^'ng uf 唔好以為唔志在罰果少少錢就可以隨意扭曲人性黎逃避責任;Ng/Pz'E/v9Yg v^+dJf
唔係每次都咁好采罰款可以了事ge
5qHI9l-js:f6U9@ 你自己諗下啦!:giveup:

阿感 發表於 2006-5-5 11:47 PM

你都幾多騎籬o野

kakeidevil 發表於 2006-5-6 12:24 AM

啱啱唸到條賤招,不過唔知work唔work..............:o z6IW)^GK4WY
v&tz vr8_R
anyway,快d還喇~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.