居然連搶包山都有直播...
睇黎香港舉辦"國際包山邀請賽"ge日子不遠了...不過一定要做足宣傳,免得有心人誤會係醫學廣告黎 唔明...可否直言??
搶包山直播有咩大不了?? 就係因為搶包山直播無咩大不了...` g;Af)s'FM
直播原因當然唔係認為香港會有好多人關心邊個搶得最多包....j!Ya I4L w y
||)M,Yk,xHg
假以時日,政府一定會將搶包山呢樣傳統節目大搞兼國際化R3S"})p6i0Yz
就好似國際龍舟邀請賽一樣,
要知道世界各地真係有好多遊客專登坐飛機黎睇你班友扒龍舟架
可唔可以提升國際形象我就唔知,不過外匯一定賺唔少loro5nJ3vwJ\q)e
+qW*`_&SFy
國際龍舟邀請賽....
國際包山邀請賽...
國際插頭注香邀請賽...:A'?ug uz U
國際拋寶碟上樹邀請賽....,SbM5D8ug a s
國際打小人邀請賽...:zI-cVd
國際觀音借庫邀請賽....4Pg)Fu?J
p6b2]6I8N {0H'z'\#Z&X:F
呢次真係商機無限lor:D [quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2006-5-6 02:03 AM:1p|/Nfxg$G\!D
就係因為搶包山直播無咩大不了...a:Q\/bOhy8x
(ibyU+aeN!q4g
... [/quote]j,Zo2m^ j
7k#K9V d/l(@
嘿嘿 :D:D夠地道 好有香港味道...咁都比巴打你諗到:good::good: [quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2006-5-6 02:05 AM:j2x%fl$o5B(QF!S
j Z{!Sj*s`3|S6dZ
lj~)pzO
嘿嘿 :D:D夠地道 好有香港味道...咁都比巴打你諗到:good::good: [/quote]fAW1l C
,X6H$^*H$uQ S1lU
麥兜的"體育"競賽將會成真:clap: [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-5-6 02:09 AM:
:A]"l}#~3D
1M.SY*Io6t4Q,f
麥兜的"體育"競賽將會成真:clap: [/quote]
J;A#_2wtr
一於搵麥兜呀黎根呀做代言人!又再推推本土經濟:good::good:
不過唔係講笑,如果阿肥咩平有上開黎EF o既話,就一定要袋穩條橋呀t/Q/_[s(V,X
包補可以穩穩陣陣食多五年架..:D 居然連搶包山都有直播...k2Hi;Xx&fB.J M7O
kSJ!e BUd
2d&e"TZDH/u
I agree too....it sounds so stupid....
If you actually go to there and watch, it could be fun.....5s5_&kUo
but watching it on TV.......it just seems to be stupid 直播完全沒問題,問題出在大會司儀的質素(睇有線),及無記的自已為有料的垃圾主持及編導 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 17:43:5[u`}r6s
點解將一件咁ON9的野直播5T"U5? l |i1n
我唔係講活... [/quote]/|1B^6XV\+cX
劉家昌都話:如果唔係錢,我宜家已經係一個很好很好的藝術家4[yJ,y[9y
X8N%G1cG
金錢的威力那麼大,令人感到無奈:giveup: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 17:56:
T \ZC_
Zl _ Bz*z
4N(J6Ny\8Ve
明略水賺錢我唔反對IKuSxi
但係就唔好故作清高
講什麼推廣傳統文化|X"mKO9xh
為蒼生為萬民"i$@zDO
聽落以為遇到山上高僧
講野好似不食人間煙火咁 [/quote]
#E m e ?&aa,`p"t A,]
人正是虛偽的,做什麼壞事都會找到藉口............. 亞洲好多傳統風俗都因為旅遊業而變質, 呢個係事實, 不過較為可悲 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]