娛樂滿紛 26FUN's Archiver

IT14 發表於 2006-5-6 02:46 PM

究竟係港男唔掂定港女太高竇呢?

香港回歸之后,内地與香港貿易頻繁,两地婚姻日漸增加。去年,申請無结婚記錄証明書和来港结婚的内地女性,共24900人,比起去年“港男港女配”的21000人還多。港男娶内地姑娘成風,亦有越来越多香港女性與内地男友结婚,人数近5000人,比4年前激增一倍。8@n)T&f#K

U%Nkw"fdzP6T     香港特區政府統計處統計發現,去年有8100名港男成功申請無结婚記錄証明書,打算與内地女友结良缘,另外有16800名内地女性,以游客身份来港與香港男友注册结婚。两個数字相加,大约就是港男與内地女友结婚的数字,有24900人;而同期,香港男性與香港女子结婚為21000人,内地新娘比香港新娘還多。-S9x/L7i1w7ptm

3Qc'wh#?0f7O Ru      香港女性與港男结婚機會骤降。香港女性除了要與内地女性競争外,還要面對女多男少的局面。[color=Red]文章指出,香港男性通常選擇與比自己年輕、學歷比自己低和學歷相當的女性结婚。不過,20歲至49歲的未结婚香港女性,教育程度较高,曾接受大專以上教育的,比男性高出6%。學歷高成為阻碍香港女性出嫁的原因。[/color] +Z,p gz(A
5y:N&L9v-c;f!D:lnsi f
我覺得係兩方面都有d!
E2w Z;i/M*s:zt-| 我見到唔少香港男人係個女朋友/老婆面前死哂狗咁:nogood:
.s2}p8j5~*a c3U%Mkh 我有次係小巴到見過有兩公婆,四廿零歲,個男人不停俾個老婆不停媽差半個鐘,未至於爆粗,但不停有d仆x、x家產夾雜其中,見到個男人不停頭耷耷,我心中只有一句:"廢柴!!"9TU y8[8_p!n.`l
又見過十零廿歲男女,個男仔應該係激嬲左個女仔,想送野氹返佢,但係無論個男仔點推樣禮物俾個女仔,個女仔都不停撥落地,個女仔個樣仲要"年初四"咁樣,如果我係個男仔,仲氹佢,份禮物唔駛錢架?送俾乞兒好過跪地餵猪乸啦![g e&e;f*Y(K

se N K3nZ)A*Zx 做成咁,都係d港男過份自卑
oI{F!F\ 拍拖做到"做隻貓,做隻狗",飲酒食煙又係"無賴",唔係嗎?
V`n2\+N7d1D2i d港男唔係咁死狗,d港女點可以做到咁盡呀?!
qt0nRf(~2V W@C t/e*h
最尾哥段,話d港男選擇學歷比自己低和學歷相當的女性结婚,好似調轉左
Q)t]8GUh:m z,Ai3r1@ 應該係d港女要選擇學歷比自己高和學歷相當的男性结婚先岩
a(Fm"GF7A3y d港女普遍已經唔係樣靚身材正(係,男人係咁膚淺),仲咁高要求,戔攪!
/ERl'_V y\
'j^1j;W8NTy9U [[i] Last edited by IT14 on 2006-5-6 at 02:48 PM [/i]]

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 03:15 PM

嗯....其實 我果班d男仔都幾無用...
dt?yz1e 成日氹女仔都唔掂,,其實我都同佢地講過..佢要嬲就由佢嬲..你唔理佢..佢自然理你...

IT14 發表於 2006-5-6 03:36 PM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2006-5-6 03:15 PM:"gOa}S3dNz^3GX!E
嗯....其實 我果班d男仔都幾無用...'^+[aJ"Jra"c0Hx
成日氹女仔都唔掂,,其實我都同佢地講過..[color=Red]佢要嬲就由佢嬲..你唔理佢..佢自然理你[/color]... [/quote]/zZ&bTSNZ@
(S~;QCg,H~3Wh"y
Exactly!:good:
r.D9_sq#j 自己真係有錯,咪誠心誠意向個女仔道句歉囉!
#^'K8so2uO]i 個女仔無理取閙既,仲要氹你?采你都生臭狐啦~~:D

艾奧羅斯 發表於 2006-5-6 05:34 PM

港女太高竇同埋要求都幾高!
a,B'A9T8be2r 香港既女仔咩時候任何年齡都覺得自己係女神般...
%hL8t8a'd:rz 識您個陣又要靚仔又要有情趣有事業心!roR? G-tW
識落之後又要有車有樓有現金!

honeyfei 發表於 2006-5-6 06:16 PM

個人立場上我好認同樓主既說法...
T/AzI1`3O/D 真係架...我成日有個疑問.....佢地有咩野咁把炮..可以同我地撚花臣...?....
DRZJ4f| TH6SY} ]^ Mf
xp*e+{k"Y
但係...做得男人...我會諗起另一樣野...P#V;Ah v I
先天...男人已經俾女人幸福..
;\.D/T]t@ R8_t 男人唔會有經痛...唔駛生BB...
u-g@vZ 單諗到依兩點...我會覺得...有時讓下女仔又何妨...
w `&v'bOi8t:^ 同埋唔係個個香港女仔都係咁既...\Ht d;d a+@/q
it1M3M)k:s3g
&^I4C-ci X
不過話說回來...如果個女仔真係唔識做..成日以為自己係大支野既話..$\)H!p0n cx3xBV _
我覺得就唔駛俾面佢...男仕們應該做番D似個"人"既野....有時扮死狗唔代表你錫佢...f_/`|2}N`
6`j x.]i b B

l#Yn,ClU x P.S   有樣野唔知有冇人有同感....3ZS kI+YQn
       當我地形勢俾女仔好既時候..佢地就會用"男女平等"等等既藉口..以挽回劣勢..
Cn.F UbY8r        但當我地形勢俾佢地弱既時候...佢地會用"拎D GENTLEMAN風度出黎"之類既廢話..H$z-n4b6E Oeb

({ Bst:o rb
A,B*I(Qw(i^3g        即係無論點....佢地都係贏哂...

155220 發表於 2006-5-6 06:18 PM

bro.
,R(Nl w#S"q!? 多行事,征服她們吧:D

kgkgkg212121 發表於 2006-5-6 06:22 PM

2者都有d...:eek:

155220 發表於 2006-5-6 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-5-6 18:22: x&Sa~Moz
2者都有d...:eek: [/quote]"x@,``Z{6V#n5\'r
得閒學下查理叔啦:D

cow888 發表於 2006-5-6 06:25 PM

但我覺得依家男人d質素確係比以前差.........+C E y z%UlLFn:M
我有1個男性朋友好差,小器又自私,學歷差仲要認叻,成日踩個大學畢業0既女朋友.原因就係自卑....後來佢識左第2個之後,飛左個大學生女友,仲要問人地攞番佢地以前一齊買0既相機同所有cable同安裝光碟........個男人仲係一名基督徒...............新女友就係傳道人.咩世界呀?

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]cow888[/i] at 2006-5-6 06:25 PM:
'Gg*J;w l 但我覺得依家男人d質素確係比以前差..... [/quote]8oyD c(NTC-f+X?
唔係呀..拎返晒野= =

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]艾奧羅斯[/i] at 2006-5-6 05:34 PM:
[)~Iay JT1I 港女太高竇同埋要求都幾高!3?2ni}C9l)c5O[T&w5F
香港既女... [/quote]K2u,q7I/`
唉,...e + d中學生都識男仔首選係有錢wo-0-
-z7pEXv}2HF 因為 我學校 果個通識科 話..女仔既擇偶條件係咩&r?} oP
10個有9個都要有錢 第2令仔= =

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:17 PM

所以我依家先甘比心機讀書...
:S9E2e4T+zR3R 女仔高竇米高竇囉...你有能力既駛咩怕佢高竇呀??

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 11:24 PM

咁..佢咪淨係愛你d錢..唔係愛你.. a]?'p#\Oe H
到你萬一 無錢佢咪會飛起你??

kgkgkg212121 發表於 2006-5-6 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-6 11:17 PM: ?9I VH#j_'M
所以我依家先甘比心機讀書...
:w1M-If7?$H5KK,Ls 女仔高竇米高竇囉...你有能力既駛咩怕佢高竇呀?? [/quote]
u2\(K EvQ6}-H ? 最緊要讀好書搵到錢~~有越多ge錢,能力就越大

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 11:25 PM

嗯..有錢係可以做到好多野..例如可以買野送俾女仔
3}3y.CgI 如果條仔..淨係搵到既岩岩可以糊口... 咁佢咪要紮緊褲頭先可以save錢錢買野俾女仔囉

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:27 PM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2006-5-6 11:24 PM:
Is7`G lLI 咁..佢咪淨係愛你d錢..唔係愛你..{ f6LL-uE#c
到你萬一 無錢佢咪會飛起你?? [/quote]/T SJya,S q
唔比依一個萬一發生米得囉... e2Bf s$X4k]M
有料既人駛咩怕一時既失意??(]/p Mn8Ng
淨係愛你d錢...只要個女仔係自己既身邊..xx,T'o RO5v
怕咩...佢到最後都會鍾意我個人既..i!AlIgt
好過連佢係我身邊既機會都冇呀 :)

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:27 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-5-6 11:24 PM:!\6x(|[vZ
!PL5^ d"ETc9l H
最緊要讀好書搵到錢~~有越多ge錢,能力就越大 [/quote] zY]0]tAU
人格都好重要啦...e]`#f\/M'L P+RO X
依個世界都仲有好多女仔唔係鍾意錢嫁 :)

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2006-5-6 11:25 PM: R Yj+wHx
嗯..有錢係可以做到好多野..例如可以買野送俾女仔"Tc1wE(n5| F~A
如果條仔..淨係搵到既岩岩可以糊口... 咁佢咪要紮緊褲頭先可以save錢錢買野俾女仔囉 [/quote]
FCXQj$e'\ V;r.c 甘就要睇個女仔識唔識諗啦...
N@IiIs? 如果唔介意既...真係有情飲水飽...
%^7Q2S*p l 就算你送佢一個紙介指..佢都會好開心嫁=]..

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-6 11:29 PM:
N@?TV_&E m)X7^ *Q zZ dZ}\
甘就要睇個女仔識唔識諗啦...
xZa6G M3O#Cj 如果唔介意既...真係有情飲水飽...
%R,~ T$Z9hz)ww8u0N? 就算你送佢一個紙介指..佢都會好開心嫁=].. [/quote])d2YYf&A|
我覺得香港d女仔好勢利,,,
!r s1{.O Syh?2z 好難唔介意.. -0- 可能淨係我識果某d= ="..
5b*] i yP 反而..我識果d係大陸落黎果d女仔又唔係幾計教架wo...f7C3Ry? H*bZ
可以又淨係識果某d..:kiss:

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2006-5-6 11:35 PM:
/E IVUq opj u LO @!y:R&D
我覺得香港d女仔好勢利,,,0M9[ hb.J%M4g5T
好難唔... [/quote]
}!wF+P$\2TO 唔好睇少女仔...無論佢係咩地方黎都好 :]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.