娛樂滿紛 26FUN's Archiver

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 03:13 PM

[加分題]咩叫潮???[月:積極加]

係唔係多人著果樣野就叫潮? ln T"_B.{%F
成日出街見d人黎黎去去都係著差唔多類型既3...
Cn9g-L3fv ape d 3 成日又差唔樣既多公仔.. 都咁多人買= ="...
9jN%w#G+M4` V
|n%?&m{0`)M!|%D(O [[i] Last edited by 月月鳥 on 2006-5-9 at 09:17 PM [/i]]

CopperRed 發表於 2006-5-6 05:04 PM

BAPE~有錢仔女既象徵丫嘛,潮就見人見智既姐,各花入各眼,冇話著BAPE就潮架,

austin666 發表於 2006-5-6 05:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

magic 發表於 2006-5-6 05:56 PM

D人懶到連新潮..個新字都唔講....就係潮...

kakeidevil 發表於 2006-5-6 06:10 PM

[color=Red]雜牌才是皇道[/color]

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 05:05 PM:
Gzmq)V{} jd:E{ 著古裝就潮
_2@+]c0q
q-SqE;A3Y 真正的潮係指第一水
`D2k-H{t ... [/quote]8h[ E qvJ%iS~
香港好多人跟風...

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:11 PM

潮依樣野就各花入各眼,...
2W\`k1S7gA 要做到帶領新的潮流...6g8s }:xo p
依種先係新潮呀...
F9jTHKI$_ 當你見到街上面面個都差不多既時候,..
d6eE@&f3X%H|;` 代表外國已經唔玩依d嫁啦 :]

樑少 發表於 2006-5-7 01:21 AM

依家d人覺得潮=名牌同貴野
4N/E-Lq2K'h+? ] 唔貴唔出名既覺得你係大陸落黎
3|s7EGM YJ4b7m1b } 我本人覺得你只要著得好睇使乜理咩牌子丫..V B.}0Q:Q Z D
簡直係盲目跟隨

clkgtr 發表於 2006-5-10 12:53 AM

當d衫係d人開始覺得[color=Red]潮[/color]既時候, 就基本上已經係開始out
~]DJ%tjqSzW Gj? 通街都係一樣樣既時候, 就變得好似返工制服一樣, 我就唔多覺潮喇
k4Q!p Qt
]0g S0M)id?jw 只有係著先既, 就可以叫做有[color=Red]潮流觸覺[/color], 唔係潮
2P5I9\ _K{*r 我覺得[color=Red]潮[color=Blue]=[/color]OUT[/color]8\EvV[G P-DN

.|}(@#XA,L 好似股市一樣, 當d九唔搭八既師奶都入貨既時候, 你仲入唔入貨?

wind69 發表於 2006-5-10 04:16 AM

好野!又有加分題!拿拿聲吹兩嘴先
-a ?~ BQ"W
)eFte!^f#NJ 我覺得....
K"BI Bin/N@-P 潮~~~就如本身字義一樣,一定要配合漲和退。
y{0_%w$U$V
+^ YHL*M"_ 漲~~就是漲價.......貨品或服務價格必須要較價值高出好多倍,|8@9x$Zm Gax3lGr
例如話:如果人地剃光頭要三十蚊,你睇光頭要九百八十蚊!恭喜你!你已經潮左一半....~c*A'wxOt F)viN

tY5x-w.bCJ.VX3T 退~~就是熱潮要退得快之餘,你要走得更快......每件時興之物,都有一個時間上相對短的有效期,潮流係唔會歷久不衰o既。從來唔會有人認為食飯好潮,原因係...飯...o係你生命未結束前...你都要繼續食!
)?zM-jp&X"H n :X,_w)[l v&e|w
那麼人為什麼要退得更快呢?就是因為:"新鮮事"往往更容易潮得起!你要潮!就唔可以沉醉於單一虛榮,接觸得比人早,著草得較人快,你先可以繼續潮落去。"~.G TmI]$t E_
%MYXCL5L7Ura
就正如,當你發覺隔離屋個賓賓都著住件唔知係真定假ge馬騮衫係度拖地!你就應該識得退出呢個遊戲,重新振作了.....:sleep:

kgkgkg212121 發表於 2006-5-10 10:21 AM

潮咪就係人跟你又跟... 出街好似著制服咁
my'|"}ri7| U8G&S9M 有時出mk,個個人打扮都一模一樣,個個都冇自己ge格 pm^,F8dUYn
我就唔鍾意跟潮流,尤其日本ge(即係hk一直跟緊ge) Eq8Z`$tm
跟風唔係問題,盲目咁跟就好大問題&@%V"rqM
成日話d咩衫潮,乜袋潮... 一直都係日本果邊nigo果d咩潮流教主自己吹出黎ja ma
:{6Ujv!H)p 點知一大班人就中晒毒,人地點著法又跟晒... 最緊要潮ge代價係d野好貴,GvcV'UJ
分分鐘佢地ge袋貴過晒我成身ge野... 潮流都係有錢ge先跟到
g$AGe'_ F 6_*K4|an%o'rX)q/^
[[i] Last edited by kgkgkg212121 on 2006-5-10 at 10:23 AM [/i]]

kgkgkg212121 發表於 2006-5-10 10:22 AM

[quote]Originally posted by [i]樑少[/i] at 2006-5-7 01:21 AM: k4]CLkcez-V
依家d人覺得潮=名牌同貴野
mv6z"y&]8hf 唔貴唔出名既覺得你係大陸落黎9p8w7vxL"f)b
我本人覺得你只要著得好睇使乜理咩牌子丫..}"p'tW)Q nV0t
簡直係盲目跟隨 [/quote]:agree::agree:b!D;F-P Z/\'GM1@
最緊要著得好睇je,牌子有咩緊要丫~

pangpang2066 發表於 2006-5-10 10:55 AM

其實 咪又係d人用黎搵$既藉口.
%~4Vag,_C 利用人要威既特性, 四圍宣傳 無 xx 就唔潮, 會 out.
p+fq0rBn M'P 根住將d野賣或炒到貴一貴.

pangpang2066 發表於 2006-5-10 11:01 AM

有另一問題:Eo~{BaA
U9Q bhd&|b
成日見到d 學生哥, 一身好q貴既野, 其實d $ 點黎?
2Rz Y&_#o)|s mp 唔會個個都係有$人掛.:IbyMeC6g%o ]
心諗: 咁細個已經咁豪,大個咪唔掂....
(ka*AYE1i 再諗下某財務公司廣告(唱歌仔..買野咩夠爽...),開頭覺得好假好得意攪笑(尤其是fing $ 個幕),但原來真係有人會借錢買野...

kgkgkg212121 發表於 2006-5-10 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-10 11:01 AM:
I h~5WpK%T/ZL 有另一問題: h;V.Mz?[T:m
4DNL |4iyz
成日見到d 學生哥, 一... [/quote] Ap+t}*Om0F
追隨潮流產生出黎ge問題...:(
J-G KZO y 借錢買野,先使未來錢... 成世都還唔遠...

腳指o 發表於 2006-5-10 04:01 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-10 11:01 AM: b~ TS_O
有另一問題:
:\P3]T6I y6v
U*Z)A4v*N/Uj@ 成日見到d 學生哥, 一... [/quote]
yo T1A3D'iJ T 我地班有好幾個用上千蚊既袋袋返學-.-

kaixinren 發表於 2006-5-10 04:34 PM

系香港麻木跟风就叫潮。在欧洲,创适合自己风格就叫潮

155220 發表於 2006-5-10 05:17 PM

只是盲目跟隨潮流,這是盲目跟風,而不是潮,,必需是帶起人們跟隨自己,才是潮

zz1988 發表於 2006-5-10 05:57 PM

潮 = always wear latest fashion%}^lL8T2JO
which they thing they look very goods N Q+ee I9|n
7M LB-u)gk OzP
however, other thing they look bad!Zv"Fs[ }9z
so call them 潮

hold_find 發表於 2006-5-10 09:50 PM

簡單D講,潮就是「用最新的東西」,而且一定是人所共冇,要比別人用更新的(相對論,有out先有潮)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.