娛樂滿紛 26FUN's Archiver

clkgtr 發表於 2006-5-11 01:32 AM

d 潮野最on9既就係..............j!IXKbX2M}

Kt)L6I$SL0zx 人地出埋晒d限量100對/100件等等, 跟住成班傻仔就即刻幾千, 甚至過萬既價錢去買一d只係價值幾百蚊既貨色%{5n#mz'g u m
9Sc P}(l4cEu\s
[color=Red]潮[/color] 亦都等如 [color=Red]on9[/color].pcg4K4ln jn
dma5I({%sx.wZ
人地d super brand係超級貴, 但係人地亦都最起碼比番好既 (手工, 質料, 剪裁 等等) 既野比番你qve X/I6Am

/V+H atz g ` 但係果d[color=Red]忽忽[/color]果d等等, [color=Red]潮[/color]既牌子, 出埋晒d限量版, 抄到幾千蚊以上, 但係就依然只係比番一件只值幾百蚊既貨色既質素你地

YingTung 發表於 2006-5-11 01:36 AM

在大前提下,
~W&z7Q s*zM 而家講"潮",証明你已經Out左一半先。)z|W1a V
好多人已經唔用呢個字了,"潮"之後其實黎左好多日本型名,好似咩咩達人、激安、始動等等用字,都代表左潮既意思。
CZ*n|QB8V@I 而家最型既形容潮既用字??買本"奶周"睇睇就知(太多太新太快..根本就追唔上o的"潮"語)。

clkgtr 發表於 2006-5-11 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-5-11 01:36 AM:
/JyT+Lo/F 在大前提下,!w~ y$AB ^r;R j
而家講"潮",... [/quote]
[d8c[.\D+JBN
.DY c3t c5qg 其實d人諗諗埋埋咁多關於所謂[color=Red]潮[/color]既形容詞, 都只係一d要話自己係潮流既先驅, 當好多人都用既時候, 佢地咪又諗過個新既形容詞囉, 要顯得自己與眾不同&yq L3pJ/rQ

R} R4] oS%Sp9y 其實就非常之on9

gn00987333 發表於 2006-5-11 02:19 AM

潮呢樣野9gB/|+H0s6`` a
我唔覺得一定要追囉td(RHs*B
你冇理由每個月都比幾千蚊出黎買衫衫負嫁嗎
@9q&si3_%N 追潮既話,唔該你要做好計算有1x日食快餐?K!A(Q9Q,lj
如果唔係你根本就冇多餘既錢去買衫買負~t'q0k.{J
我知有好多人都會去追潮流
_G;@&jS,d s 但係如果你追潮流,點解唔try下要潮流追你呢

Jk 發表於 2006-5-11 04:19 AM

潮---
(UG Z2n ^q"q7u)Xm
%Q"wj2H5M)Uh)_L 應該係"新潮"之簡稱,不過而家仲用"新潮"呢個形容詞,好似有d過時...3GJ.C,re,Bt;EJ
;jyR zK%uY*K'o
有追上潮流之意思,總之跟住本潮流雜誌,明星衣著,人著你又著,跟風要跟得夠快夠貼,就為之很"潮"......:hitwall:
Z JJ#I{DZ Q#O r(B5t1tr?
興幸的是,我不屬於"潮"的一份子.........:haha:
%| E;E w!h+N\/L4y4N
HtNqybk.r { [[i] Last edited by Jk on 2006-5-11 at 04:21 AM [/i]]

s20021601 發表於 2006-5-12 01:35 AM

我個人覺得...有個人特別風格就係潮...宜家好多人都身穿bape...用gregory出街....就算一個本來幾好ge品牌都會變濫....冇左佢個種特別....因為個d公司見到d人又係咪buy佢d貨物.咁佢冇理由會減少貨物數目去就返宜家個社會"潮"ge指數掛....公司只會愈做愈多貨..但係款出唔到更多..因為時間or idea 個d問題...

Jk 發表於 2006-5-13 05:06 AM

[quote]Originally posted by [i]s20021601[/i] at 12-5-2006 01:35:%Aq.V-?Bg5j
我個人覺得...有個人特別風格就係潮..... [/quote] S UQ_#}YH6C-r.]
所謂潮,明顯係d跟風行為,同個人風格似乎係背道而馳喎......:o2|#Q!tm.OyP"@v(k,M
&k2g{6x5cx*cZ
(最憎响街見到d自以為有個人風格嘅"複製"潮流打扮~~:nogood::nogood:)

kgkgkg212121 發表於 2006-5-13 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]s20021601[/i] at 2006-5-12 01:35 AM:
P/Y6j'W P2L 我個人覺得...有個人特別風格就係潮..... [/quote]
"uw E5?)E h,U yes,太濫就唔想用...
-l%t+~y2A'u*N6b!{^ 好似最初nba興帶膠手帶果時,我就o係外國買左pack返黎,hk都係極少人戴{0H;Fk&^
之後唔知咩事hk突然勁興d膠手帶... 所以我果時開始冇再戴lu

novenber 發表於 2006-5-21 12:31 AM

"潮"呢個字已經到左被濫用o既地步,而家是但一樣新 d o既野係雜誌post左出o黎d人都話"潮",咁我都唔知信唔信佢好

bigfish 發表於 2006-5-22 01:37 AM

跟風就叫"潮", 所以我一直唔認為自己潮, 但亦唔介意跟風 ^^

kyo 發表於 2006-5-25 03:32 AM

未成制服前帶頭者

lovesa123456 發表於 2006-5-27 06:48 PM

"潮", 本人認為潮和跟風完全兩回事!
Y8Y7py/O vt x
]D*A3PnY$^1x 潮流是時興, 新潮, 一股熱潮, 例如近排巴士阿叔就係潮! :agree:'Ll F*pE0JIv
至於fashion, 每季都有不同潮流, 例如今季興咩色, 咩著法...,}-U DH,W
0N3vGwm4I:c!g]j
至於跟風是另一回事, 當一班人興起咁樣著咁樣做, 繼而有更大班人跟住咁樣著咁樣做就係跟風!*].`3vq'L s
跟風果班人根本唔等於潮, 因為一股潮係唔會長期的./Wq!Wl3{R-?3j
當跟風果班人跟得貼, 真正潮流可能已經興起第二樣...
4t"`Xw4w E5iey'Bb
點解有d人會誤解左潮=跟風, 全因為被傳媒歪曲左, 傳媒乜都話潮, 又煲點樣點樣著就係潮人... :nogood:
#^:v3vQq.t Y d] 真正潮流係由人帶起, 而唔係去跟風! :crybye:

dennis0330 發表於 2006-5-28 02:49 AM

我用d老一輩嘅想法去講下~*]?8tR t/rLw
而我對於潮的想法[j/n I8|2ek A u
只不過有一樣新奇,怪異嘅事物出現B1Co~T8ex
而突然有好多人去追尋$P#{-o"eV#BN
形成一故風氣g7z+YE__ nHs'w
以上就係我對"潮"嘅睇法^^

約望保祿 發表於 2006-5-28 04:38 AM

至憎D人跟美國黑人著衫,帶頂死人爛鬼太陽帽,著埋D超老土嘅球衣。仲有學埋人地D動作,一D性格都冇。以為自己好潮,我就最睇唔起呢類盲目崇美的人。

kgkgkg212121 發表於 2006-5-28 10:41 AM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2006-5-28 04:38 AM:A.A^.qD*H8w9k
至憎D人跟美國黑人著衫,帶頂死人爛鬼... [/quote]F.H({l!fB2B8? Z{D
仲有崇日!!!!:fight:

約望保祿 發表於 2006-5-28 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-5-28 10:41 AM:
1^5Hc6iv|%j
ELS)^f` 仲有崇日!!!!:fight: [/quote];U-N8A+z5x:[9y;]
5cESzk E8m:d
冇錯,你唔講起我都唔記得左,前排D人著埋D窄腳褲同埋高頸鞋,照抄日本人著衫,以為好潮,其實核突到嘔,美感系邊?型系邊?冇性格,有冇見過人地TOP時裝設計師跟住著?
A [[7M_'K6M/W,A` 6CxX8pq'k
班香港低B,日本興乜就跟乜,最慘系有D歌手都系咁樣,唔到你唔嘔。:fight::mad:

pigcat 發表於 2006-5-29 12:48 AM

即唔係即係...eng的...「in」??

【小飛俠】 發表於 2006-5-29 03:21 PM

潮就係一種壓力,一種誘惑,一種空氣=.=”
k/Y2o1xV
P+p2hmU1S5f 你見到人地著d名牌,新3,就跟住去著,
Z[d pp J ? 呢d其實唔單係跟風,係會令人有種被逼,局住去做既感覺,即使唔係想跟,亦都會盲目咁去跟左..

bcheung 發表於 2006-6-3 04:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-6-3 04:37 PM

[quote]Originally posted by [i]【小飛俠】[/i] at 2006-5-29 03:21 PM:
o7L4kID 潮就係一種壓力,一種誘惑,一種空氣=.=”CC?O;]3d
'\*J.\Y"?m_p
[/quote]你仲記得...:haha:
`$bsQAT7UN7k 考完我都全面洗腦lu~~:P

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.