娛樂滿紛 26FUN's Archiver

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 03:13 PM

[加分題]咩叫潮???[月:積極加]

係唔係多人著果樣野就叫潮?h)Y4C2BI
成日出街見d人黎黎去去都係著差唔多類型既3...
#\)^D(p7H*o ape d 3 成日又差唔樣既多公仔.. 都咁多人買= ="...
y$q!|xd;I^9w.B
R6O4_-x(R f NaF3f` [[i] Last edited by 月月鳥 on 2006-5-9 at 09:17 PM [/i]]

CopperRed 發表於 2006-5-6 05:04 PM

BAPE~有錢仔女既象徵丫嘛,潮就見人見智既姐,各花入各眼,冇話著BAPE就潮架,

austin666 發表於 2006-5-6 05:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

magic 發表於 2006-5-6 05:56 PM

D人懶到連新潮..個新字都唔講....就係潮...

kakeidevil 發表於 2006-5-6 06:10 PM

[color=Red]雜牌才是皇道[/color]

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-6 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 05:05 PM:
zchvwzfH9\ 著古裝就潮;yPkT9A ^
y.t-Fq9E(qS#m:s6f1z
真正的潮係指第一水1rW6@sbYl$i@
... [/quote]
\L7B5W+h(L@'[O 香港好多人跟風...

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:11 PM

潮依樣野就各花入各眼,...
!w7B)pG%j2}g 要做到帶領新的潮流...
s8q'y D6r'cn*wP-? 依種先係新潮呀...!DS)p FR*[!WB
當你見到街上面面個都差不多既時候,..1`(hXW$K/\
代表外國已經唔玩依d嫁啦 :]

樑少 發表於 2006-5-7 01:21 AM

依家d人覺得潮=名牌同貴野P"H4F;W4@m
唔貴唔出名既覺得你係大陸落黎
} Du!G Pa)K'k5v 我本人覺得你只要著得好睇使乜理咩牌子丫..
7qCK!nRa ~T!X 簡直係盲目跟隨

clkgtr 發表於 2006-5-10 12:53 AM

當d衫係d人開始覺得[color=Red]潮[/color]既時候, 就基本上已經係開始out3aD5{6L(}#c
通街都係一樣樣既時候, 就變得好似返工制服一樣, 我就唔多覺潮喇 gK~ I-wD
7K&]0cB+Z8{pH6E
只有係著先既, 就可以叫做有[color=Red]潮流觸覺[/color], 唔係潮:ri]j$l
我覺得[color=Red]潮[color=Blue]=[/color]OUT[/color]
?RSs1b
,z7M5P`}rK1g 好似股市一樣, 當d九唔搭八既師奶都入貨既時候, 你仲入唔入貨?

wind69 發表於 2006-5-10 04:16 AM

好野!又有加分題!拿拿聲吹兩嘴先a^`.[_c

Uq)D4~!v0T bQ8rD 我覺得....
^3PFT.kM,i 潮~~~就如本身字義一樣,一定要配合漲和退。
YQ`QFtlF
#~/eq'J{)Is 漲~~就是漲價.......貨品或服務價格必須要較價值高出好多倍,
al|7Ju$M7QT 例如話:如果人地剃光頭要三十蚊,你睇光頭要九百八十蚊!恭喜你!你已經潮左一半....
1H!Z C2[F$`U 8PeL*MqwDm
退~~就是熱潮要退得快之餘,你要走得更快......每件時興之物,都有一個時間上相對短的有效期,潮流係唔會歷久不衰o既。從來唔會有人認為食飯好潮,原因係...飯...o係你生命未結束前...你都要繼續食!%x%{ZG-f|

QHDJ5_ j 那麼人為什麼要退得更快呢?就是因為:"新鮮事"往往更容易潮得起!你要潮!就唔可以沉醉於單一虛榮,接觸得比人早,著草得較人快,你先可以繼續潮落去。4wb.HMq.el`

T} C {-pGO?|0I 就正如,當你發覺隔離屋個賓賓都著住件唔知係真定假ge馬騮衫係度拖地!你就應該識得退出呢個遊戲,重新振作了.....:sleep:

kgkgkg212121 發表於 2006-5-10 10:21 AM

潮咪就係人跟你又跟... 出街好似著制服咁
At5H\NI8A?2O l 有時出mk,個個人打扮都一模一樣,個個都冇自己ge格
8N Uw%[^L3H 我就唔鍾意跟潮流,尤其日本ge(即係hk一直跟緊ge)-~_8eb g8q?
跟風唔係問題,盲目咁跟就好大問題odTp1e
成日話d咩衫潮,乜袋潮... 一直都係日本果邊nigo果d咩潮流教主自己吹出黎ja ma
&@ ]v dA 點知一大班人就中晒毒,人地點著法又跟晒... 最緊要潮ge代價係d野好貴
:u&s!B| i&gD 分分鐘佢地ge袋貴過晒我成身ge野... 潮流都係有錢ge先跟到Q2B1o#^WN0kC/Ow zN
c ? e~ r,r uG
[[i] Last edited by kgkgkg212121 on 2006-5-10 at 10:23 AM [/i]]

kgkgkg212121 發表於 2006-5-10 10:22 AM

[quote]Originally posted by [i]樑少[/i] at 2006-5-7 01:21 AM:M R%]9F8h X[y-G
依家d人覺得潮=名牌同貴野-^:S;i#M'?fIs
唔貴唔出名既覺得你係大陸落黎
VV"w"H"\-?l/g!b 我本人覺得你只要著得好睇使乜理咩牌子丫..G(i#R;J1Pq0]/`
簡直係盲目跟隨 [/quote]:agree::agree:B M E:AgTx
最緊要著得好睇je,牌子有咩緊要丫~

pangpang2066 發表於 2006-5-10 10:55 AM

其實 咪又係d人用黎搵$既藉口.9WBVBf)C
利用人要威既特性, 四圍宣傳 無 xx 就唔潮, 會 out.cVsm*UH
根住將d野賣或炒到貴一貴.

pangpang2066 發表於 2006-5-10 11:01 AM

有另一問題:
c | TB5f"r|+T&v3a({ W:~;}2E"y~)ET8h
成日見到d 學生哥, 一身好q貴既野, 其實d $ 點黎?Vi*C+r [a-DcN
唔會個個都係有$人掛.$Cx ?)U_JKP5E2C
心諗: 咁細個已經咁豪,大個咪唔掂....$O}&V3\|ySu%F1a
再諗下某財務公司廣告(唱歌仔..買野咩夠爽...),開頭覺得好假好得意攪笑(尤其是fing $ 個幕),但原來真係有人會借錢買野...

kgkgkg212121 發表於 2006-5-10 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-10 11:01 AM:m2D$aw^8\q8vE
有另一問題:
2Im'_7K1i}J(E:F g)UM'[6Av AN&B
成日見到d 學生哥, 一... [/quote]
J4Zz2{r7Y6^R 追隨潮流產生出黎ge問題...:(
X i{ _ M 借錢買野,先使未來錢... 成世都還唔遠...

腳指o 發表於 2006-5-10 04:01 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-10 11:01 AM:
7RE Bt"g 有另一問題: vx.b V"i
LK{mmk I1Ft
成日見到d 學生哥, 一... [/quote] lW;zFdl
我地班有好幾個用上千蚊既袋袋返學-.-

kaixinren 發表於 2006-5-10 04:34 PM

系香港麻木跟风就叫潮。在欧洲,创适合自己风格就叫潮

155220 發表於 2006-5-10 05:17 PM

只是盲目跟隨潮流,這是盲目跟風,而不是潮,,必需是帶起人們跟隨自己,才是潮

zz1988 發表於 2006-5-10 05:57 PM

潮 = always wear latest fashion4f2s*YAc1HO*G
which they thing they look very good
B9F7Y/m/fM!M
|mZix? however, other thing they look bad
l4oR0o2S mE so call them 潮

hold_find 發表於 2006-5-10 09:50 PM

簡單D講,潮就是「用最新的東西」,而且一定是人所共冇,要比別人用更新的(相對論,有out先有潮)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.