娛樂滿紛 26FUN's Archiver

austin666 發表於 2006-5-6 11:40 PM

咁算不算神經病?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

MaxFigo 發表於 2006-5-6 11:44 PM

我會答佢....$N-_^V T*`z
「我唔認同bo...我唔覺得你出世係要黎打救世人...
g\|RIYN.]2e   而係要比世人所『打救』.....」
|y0E5bj #XZSGsyYO#`
梗係唔信佢啦!

cwleung1988 發表於 2006-5-6 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 11:40 PM:
I@ zI(wTg 如果有1日街上面有個人同你講
$p"RaEl^+ef 我係來自天上的神1f^|z&d1P:]-{
目的係黎打救世人的
f;SjLG"|/m5q8p@K !lk ?}-sJrk/v
咁你信唔信佢講? [/quote]m7[A M;UL8P3qS4B
我會立即要求佢表演....咩叫打救

12d3 發表於 2006-5-7 12:26 AM

我會答:你正一無厘頭,訓醒on99,咩叫打救丫?

機密 發表於 2006-5-7 04:38 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 23:40:.wF Z} R6ae)c
如果有1日街上面有個人同你講
4a4JKlw 我係來自天上的神7XJ6c+g/bL7p,g5NX
目的係黎打救世人的
s%uT\[j C3~(M2h
,Jh*Y^h)f8^!` 咁你信唔信佢講? [/quote]
`/A!gAT aE :lol::lol::lol::dev::dev::D:D:help:

austin666 發表於 2006-5-7 02:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2006-5-7 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-7 02:07 PM:8i2r#Z:k2x3];sw9@4z
咁點解咁多人信
Y9E9{)m X+fR X 以前世界上有神出現過
z js qE$X$\ 反而現在有又冇人會信呢? [/quote]
tpD&y,J'w4g u |X
'y2BMm:P`+{|e(i ”神”出現呢家野舊左,所以冇人再信.
k-YtHo b 但係而家都有人信類似既野,例如耶穌坐ufo黎地球、攞d金器比生神仙可免血光之災.
nJ;@vAt3n 呢二千年黎人類都冇叻到.

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-7 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-7 02:35 PM:Z'Q$v_ ?5X}O{

4k~3| n5N3O
w{r%l/{1HD J0@(\7P ”神”出現呢家野舊左,所以冇人再... [/quote]@Q%x|b#fPL!~xl
有既....呃人果班咪叫叻左囉

YUEN_LOUIS 發表於 2006-5-7 09:49 PM

我聽我媽講係西鐵見到一個人係咁問人點睇中梵建交:)
_ H ?)v'Av+i$c 點解而家多左咁多咁d人:giveup::giveup::giveup:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.