咁算不算神經病?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我會答佢....$N-_^V T*`z「我唔認同bo...我唔覺得你出世係要黎打救世人...
而係要比世人所『打救』.....」
#XZSGsyYO#`
梗係唔信佢啦! [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 11:40 PM:
如果有1日街上面有個人同你講
我係來自天上的神1f^|z&d1P:]-{
目的係黎打救世人的
!lk ?}-sJrk/v
咁你信唔信佢講? [/quote]m7[A M;UL8P3qS4B
我會立即要求佢表演....咩叫打救 我會答:你正一無厘頭,訓醒on99,咩叫打救丫? [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-6 23:40:.wFZ} R6ae)c
如果有1日街上面有個人同你講
我係來自天上的神7XJ6c+g/bL7p,g5NX
目的係黎打救世人的
咁你信唔信佢講? [/quote]
:lol::lol::lol::dev::dev::D:D:help: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-7 02:07 PM:8i2r#Z:k2x3];sw9@4z
咁點解咁多人信
以前世界上有神出現過
反而現在有又冇人會信呢? [/quote]
”神”出現呢家野舊左,所以冇人再信.
但係而家都有人信類似既野,例如耶穌坐ufo黎地球、攞d金器比生神仙可免血光之災.
呢二千年黎人類都冇叻到. [quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-7 02:35 PM:Z'Q$v_?5X}O{
”神”出現呢家野舊左,所以冇人再... [/quote]@Q%x|b#fPL!~xl
有既....呃人果班咪叫叻左囉 我聽我媽講係西鐵見到一個人係咁問人點睇中梵建交:)
點解而家多左咁多咁d人:giveup::giveup::giveup:
頁:
[1]