娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Xtravagant 發表於 2006-5-7 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-7 11:12 PM:
0t7y&g4m!x 但由於已經用左二十億美金....佢地唔係剩番幾多$:(`JAu'Z*^?
加上admin染上賭隱:lol:.... [/quote];[/[-X`S-q(S
p?$C![ZSB@:v!b
肥姐遇上落難既admin對他產生好感﹐恍惚找到人生裡面第二個男人...:naughty:

發表於 2006-5-7 11:21 PM

欣宜也深深愛上他,並私自約會admin,可惜被狗仔隊偷拍到:eek:

Xtravagant 發表於 2006-5-7 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-7 11:21 PM: u5}0l#o1V!e'h+IxH
欣宜也深深愛上他,並私自約會admin,可惜被狗仔隊偷拍到:eek: [/quote]
J}:j%|R r Sa T C$@U
sn` |9H&Z,{
圈中俊男 吳X祖﹐陳冠X, 吳X羲原來一直深深暗戀欣宜

阿感 發表於 2006-5-7 11:35 PM

admin同兩母女攤牌,但兩母女沒有怪責admin,而且十分體諒他,願意兩女供侍一夫,admin盡享齊人之福

cwleung1988 發表於 2006-5-8 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-5-7 11:35 PM:
(`Q&@#ij0}e4L admin同兩母女攤牌,但兩母女沒有怪責admin,而且十分體諒他,願意兩女供侍一夫,admin盡享齊人之福 [/quote]
V6m$n?+f;M#Gf 最後admin因為近得d肥利野太多...心臟病發死左...
}A)h5k/oQa#V ef就落左係cwleung身上 :P:P:PvH g9U`(j/f](}z

Iq&w6D6kOY (好驚講完依句就比人ban  ac :giveup::giveup::giveup::haha:)

cwleung1988 發表於 2006-5-8 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-8 12:02 AM:
;z8R/K0Y/DFS T|P3v|(r/r
最後admin因為近得d肥利野太多...心臟病發死左...
4x#t9s7e-on*r ] ef就落左係cwleung身上 :P:P:P| j'~(M;Y5F0?;e

2la:hQ%Z7q%a__O~ (好驚講完依句就比人ban  ac :giveup::giveup::giveup::haha:) [/quote]wQD:Nx2i[
haha...冇人夠膽接呀 :P:P

阿感 發表於 2006-5-8 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-8 12:02 AM:
V(Zi\7{`8q+gB]
^%? ~1Dk&V*Vc 最後admin因為近得d肥利野太多...心臟病發死左...
([_Hzf;Kx ef就落左係cwleung身上 :P:P:P n#R?n(op
"jHU8R$l2L
(好驚講完依句就比人ban  ac :giveup::giveup::giveup::haha:) [/quote]5\ Slk S Js6u9V/[

? ZO5h,@kmV(x t2H | cwleung做左辦事人之後,收左五個契仔協助打埋ef1~WN'?;W)UKfi1QAM
分別是BOYD,D佬,C仔,15,lala

cwleung1988 發表於 2006-5-8 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-5-8 12:19 AM:tS+_'L/_)^

St ? Kz'k7Tt }I.j1\9td
cwleung做左辦事人之後,收左五個契仔協助打埋ef
8@,k7T5WFv a } 分別是BOYD,D佬,C仔,15,lala [/quote]
'o8O8{_4P`4NX0Y[ 阿感 利用小計...想破壞cw同佢地之間既友情..1v*@v P&c&JIc*s$U~$R
好彩cw都唔笨...ban左阿感 :dev:

12d3 發表於 2006-5-8 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-8 12:23 AM:
0mS Y-wf7v2Khf)~1Z
4eE(}:mm 阿感 利用小計...想破壞cw同佢地之間既友情..7C-M/L3Vb b!k
好彩cw都唔笨...ban左阿感 :dev: [/quote]~g5|[];e+`Dy

'|-zRWN g#W5MM 阿感懷恨在心,另起一個論壇叫fun-ent,實行打對台:P

cwleung1988 發表於 2006-5-8 12:36 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-8 12:33 AM:L#M%G pn:x8j2D

*B} I:\"U&H m_/tl+k*D"@A{(|VD
阿感懷恨在心,另起一個論壇叫fun-ent,實行打對台:P [/quote]
*n)EJ | _@Hu"O cw就派左黑客D佬....去左清場,,sJ9m'M7\3U)pI^7f
唔駛兩秒,,,個fun-ent...就變左the-end :P

阿感 發表於 2006-5-8 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-8 12:36 AM:g-hFU1DD/~.gqhR
:| es;D$D;pC-x
cw就派左黑客D佬....去左清場,,
&_"w$[SSI 唔駛兩秒,,,個fun-ent...就變左the-end :P [/quote]0j|6Z$YlE^,Pt'e X
fun-ent摺左後,cw o既野心越來越大,決定將ef轉型,鈎結鷹王淫業集團,利用ef從事賣淫活動

cwleung1988 發表於 2006-5-8 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-5-8 12:47 AM:
H R^ f0T!GT Q J;v q HE"a*CKq
fun-ent摺左後,cw o既野心越來越大,決定將ef轉型,鈎結鷹王淫業集團,利用ef從事賣淫活動 [/quote]K,mLtb-k }d8q
原來cw甘做係為左幫警方做事...最後因為得到cw既幫助...鷹王淫業集團已經成之於法 :P

qazplm 發表於 2006-5-8 01:18 AM

淫業集團主腦楊生在獄中四處散播世紀強力變種性病,
0A'J A9y;g 而不知情的出獄人士已急不及待去叫雞了..........

發表於 2006-5-8 01:56 AM

由於病毒短期內無得醫,而且嚴重的可致命....u},j a+Q&Z
市內城隍城恐,安全套的銷量急劇上升.....
'd n3Pt ?5a't \d-U"\ 數月內,出生率下降百分之七十:P

香蕉仔OOOO 發表於 2006-5-8 06:15 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-8 01:56 AM:
;i%|[oIn 由於病毒短期內無得醫,而且嚴重的可致命....s)cF;|Q:r
市內城隍城恐,安全套的銷量急劇上升.....
M}-J$LN&@3jM/Mh$_ 數月內,出生率下降百分之七十:P [/quote]
u,l8R}*f#Uq3~~ N 香蕉仔原來係科學家!_'n4ieq co
佢發明左一隻藥 e 返好晒佢地:good:

My heart will g 發表於 2006-5-8 06:57 AM

but the terrorist under Bin Ladin assinated you~@8yX1C:P!r
u dead!~
bC1Z&j0v@[ and no one can produce the medicine anymore~J gj0P&[
then world population keep decreasing~
"_ ?;zt.^(?? 100000 people die everyday

發表於 2006-5-8 07:33 PM

此時有個患了禽流感的少年和一個患了楊氏綜合症的少女交叉感染:naughty:
S)M&m [T 奇蹟地他們完全康復....
'gZGF&v WY.gK(O 科學家發現這個以毒攻毒的療法,醫好了很多人

cwleung1988 發表於 2006-5-8 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-8 07:33 PM:
uq v;@v0o8~Q 此時有個患了禽流感的少年和一個患了楊氏綜合症的少女交叉感染:naughty:&n BJ$L7?J"rI
奇蹟地他們完全康復....hd"S ^:m$|
科學家發現這個以毒攻毒的療法,醫好了很多人 [/quote]
!TR Q'xZ Y(\$ip 愛滋就係因為甘傳晒開去....全世界百份之99%既人都有晒...
}p njq'Ok 除左平時有上ef個班 :)

Xtravagant 發表於 2006-5-8 08:43 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-8 07:38 PM:\0_5C/@8^T@X

9eaO+RRJf2c_7D&] 愛滋就係因為甘傳晒開去....全世界百份之99%既人都有晒...%Mxs C TD|
除左平時有上ef個班 :) [/quote]
Y j1\w8S ki isoU
未受感染既人只剩返EF同一D原始落後部族(長頸﹐食人族等等)。為左人類歷史得以蔓延﹐EF班兄弟唯有硬闖呢D部族﹐同族人交配。當中以CW馬首是瞻 :naughty:。

cwleung1988 發表於 2006-5-8 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]Xtravagant[/i] at 2006-5-8 08:43 PM:T+N9J}y!AQ@F%JYx
5z{v/H\nk1H

3Y G;CTw#y \]vd 未受感染既人只剩返EF同一D原始落... [/quote]n^&SdbY|[$C
但EF入面一名叫Xtravagant既網友...因為忍得太耐...Kh'Rk^C.z5clh
佢單人就上晒全部既族人....搞到CW只好忍手....}.Z)zD7s L
誰不知道..連Xtravagant 都有了愛滋 :P

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.