娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rayyipas 發表於 2006-5-8 10:44 AM

大家相信自己要是真誠的祈禱,上帝是真的會回應嗎?

我相信他是會回應的,他總是會的

【車仁】 發表於 2006-5-8 11:08 AM

雖然我唔係基督徒, Oha$Nxg
但我心信祂係會知的!!

wind19831221 發表於 2006-5-8 01:22 PM

引用<<庸才>>一句說話:一隻蟹可以產數百萬隻卵,如果每個都可以孵化成功既,咁唔系天下大亂咩?成功既只系極少數.....

homan~ 發表於 2006-5-8 01:36 PM

我係基督徒E }q@(xYn xf

9z4E~1v s#O:y 我信神會聽gei :D

155220 發表於 2006-5-8 01:38 PM

我唔信

發表於 2006-5-8 06:07 PM

想問....如果一個"真誠"祈求巴塞今屆攞歐聯,另一個"真誠"祈求阿仙奴今屆攞,最終會點?
#fD@9n MaX&X 他們同樣真誠呢!:dev:

發表於 2006-5-8 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]rayyipas[/i] at 2006-5-8 10:44 AM:
k Kz)R^q(Z9k 我相信他是會回應的,他總是會的 [/quote]#Jl*Z)z:W(I)Z"H
他是會回應的....L ?9Xgih&{j`
回應:不能:dev:

leungman 發表於 2006-5-8 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]wind19831221[/i] at 2006-5-8 13:22: Y(Abi)d:@0p4tW ft
引用<<庸才>>一句說話:一隻蟹可以產數百萬隻卵,如果每個都可以孵化成功既,咁唔系天下大亂咩?成功既只系極少數..... [/quote]k[)iG]4^ Z#x-pp
所以就唔可以妄求囉

homan~ 發表於 2006-5-8 06:27 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-8 06:07 PM:
d0c E"iE-Fu5] x 想問....如果一個"真誠"祈求巴塞今屆攞歐聯,另一個"真誠"祈求阿仙奴今屆攞,最終會點?
\TGq6R5kD 他們同樣真誠呢!:dev: [/quote]
'zV,Hl Q r#K2Bu(d
DvN$R_6B ?e2[ u 神會諗番利害得失
)mk*n:IF%w;r_ F1s:Jz }(AYg-d
好老實講v F0ww ?k6U-Eek
有求必應既一定唔係會為你好 :D

發表於 2006-5-8 06:34 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-8 06:27 PM: Co&Pl-kD/q9F
1X D1T/O1IMzR

&D Z%Z}8T&{ ] 神會諗番利害得失
-Q7PNgZI!oq S Kv2a _O}9X
好老實講
p1u/uL TW4[ 有求必應既一定唔係會為你好 :D [/quote]l!W D%h,}a0yiw
所以我幾討厭基督教:nogood:
Z~gsj e 好既攬上身,死既都話為你好:sleep:
7g]V3jU'R RR9@X7M4V {(j)q
神會諗番利害得失...J0F{O:p0Rjh
佢點都得失是但一方(佢都慣:dev:),比我擲骰子算:kicking:/{r*cD5MP

/n;ZTi0K I [[i] Last edited by 奇 on 2006-5-8 at 06:40 PM [/i]]

homan~ 發表於 2006-5-8 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-8 06:34 PM:6l_"Kr}"{dB
` K4f;F:I1hy-O)a0O7S
所以我幾討厭基督教:nogood:
-N7O3D0q(@&H2x 好既... [/quote]
i@ ]9{d*e9UwM jW'[R5~E)AcP
bro,
DN hPH mi7ZTg @^9GV7UTG
依果係基督教/天主教既死位
zvXy6sDS C f\qOG0a{\8g
冇計
yr&?K'Xbp 因為無法證明, 基本上變左tautology :cry:

austin666 發表於 2006-5-8 07:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cwleung1988 發表於 2006-5-8 07:26 PM

我個人就唔相信有神... D+]i plX(f5K
我信有"創造主"多過有"神"...
Oo3}1i St 已經真係有神...點解人仲要有甘多戰爭既發生??

austin666 發表於 2006-5-8 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cwleung1988 發表於 2006-5-8 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-8 10:19 PM:6sP%Y(a dz+A{
!h _|n]%R4?

j7G&c z+cg*ydr$m 因為有人 [/quote] mw`+H4v"A8g]
但係有神:):confused:

leungman 發表於 2006-5-8 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-8 19:18:
/OBb ?~O;R 好似我咁]g q6hvE,X8Sv Ac)pB
有人打電話俾我
RcJDj 我知但唔... [/quote]xk%QM5Afg `
都係引用番杜汶澤講果句野。就係神做到人做唔到o既野囉。

austin666 發表於 2006-5-8 11:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cwleung1988 發表於 2006-5-8 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-8 11:48 PM:
)GM7Hf%H{.](p
oh)dM%S7UL
3y h7]{M x;c M [
L"e2Rg+[n^ 有冇睇過聖經? [/quote]
0`|0^5Q [#~Q? 冇 :]

magic 發表於 2006-5-9 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]rayyipas[/i] at 2006-5-8 10:44 AM:U _n"b bz
我相信他是會回應的,他總是會的 [/quote]
3Iq8F V5T5q\ ............被洗腦的人..總會夾硬冇都話有!!!!![醒下啦...朋友..]

magic 發表於 2006-5-9 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2006-5-8 11:08 AM:b1HS Sa[.Z wC,X%c
雖然我唔係基督徒,
@fj0H'v3~*C5` ] 但我心信祂係會知的!! [/quote]
0IslT v znC:S^ .............凡事傋正據...如果有...佢最叻係見死不救!!!!!!!!!!
^f%HRy RMp [有時偶然救一個...就要人感恩..未x見過..咁卜st 的所喟神!!!!!:mad::mad:]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.