娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rayyipas 發表於 2006-5-8 10:44 AM

大家相信自己要是真誠的祈禱,上帝是真的會回應嗎?

我相信他是會回應的,他總是會的

【車仁】 發表於 2006-5-8 11:08 AM

雖然我唔係基督徒,
:K#Mgb5q{x-Dc)_ 但我心信祂係會知的!!

wind19831221 發表於 2006-5-8 01:22 PM

引用<<庸才>>一句說話:一隻蟹可以產數百萬隻卵,如果每個都可以孵化成功既,咁唔系天下大亂咩?成功既只系極少數.....

homan~ 發表於 2006-5-8 01:36 PM

我係基督徒&\ c|7l"f
1R2gm7L }6Q,L6l
我信神會聽gei :D

155220 發表於 2006-5-8 01:38 PM

我唔信

發表於 2006-5-8 06:07 PM

想問....如果一個"真誠"祈求巴塞今屆攞歐聯,另一個"真誠"祈求阿仙奴今屆攞,最終會點?$SQ+G#|2QgQ;T
他們同樣真誠呢!:dev:

發表於 2006-5-8 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]rayyipas[/i] at 2006-5-8 10:44 AM:
b'RL}D/}#} 我相信他是會回應的,他總是會的 [/quote] [zcMq
他是會回應的.... XaRH {c&T
回應:不能:dev:

leungman 發表於 2006-5-8 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]wind19831221[/i] at 2006-5-8 13:22:
b ^2S#s)b? G 引用<<庸才>>一句說話:一隻蟹可以產數百萬隻卵,如果每個都可以孵化成功既,咁唔系天下大亂咩?成功既只系極少數..... [/quote]
cQT"H)hA,ukF'p 所以就唔可以妄求囉

homan~ 發表於 2006-5-8 06:27 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-8 06:07 PM:a p2t.unuVv
想問....如果一個"真誠"祈求巴塞今屆攞歐聯,另一個"真誠"祈求阿仙奴今屆攞,最終會點?
#gr'v*jc&pE#C 他們同樣真誠呢!:dev: [/quote]
%r(| U1a`;O{^ )v{(nPiE E
神會諗番利害得失w|A{J#H1kL

C4`2t \)vQ 好老實講
3UT%S nl;Bb w!R 有求必應既一定唔係會為你好 :D

發表於 2006-5-8 06:34 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-8 06:27 PM:s^d!et/V._
k W5i E"j o)R
w0| z7lmm#r
神會諗番利害得失
Se3~'m;F EZe
0Qrk.B8M5M 好老實講 Y7}7L\6HG$k4o
有求必應既一定唔係會為你好 :D [/quote]
'}3E0q5~H;Sr?F];s 所以我幾討厭基督教:nogood:
k o%yER2B` 好既攬上身,死既都話為你好:sleep:{&Cb ?$\.`&c.U9f
sZ^l Bz.c@a
神會諗番利害得失...
"M} w,kK"E 佢點都得失是但一方(佢都慣:dev:),比我擲骰子算:kicking:
@ZG~r/t} E} @ BWm1^]
[[i] Last edited by 奇 on 2006-5-8 at 06:40 PM [/i]]

homan~ 發表於 2006-5-8 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-8 06:34 PM:
K0b+x`\d1}\6CJ
;I l Q;\:}+V6Q%cd x 所以我幾討厭基督教:nogood:
BPd"S/e}-qf { 好既... [/quote]
#L|Y'zH f!G
)['E2n(w0^Pk"U bro, BRA-dr2y

c0a]S*z|0Vl 依果係基督教/天主教既死位
KE'bdcIwb+X 0@ Ln9CVg&u9x9Z
冇計
WJQ2F Dwb } 因為無法證明, 基本上變左tautology :cry:

austin666 發表於 2006-5-8 07:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cwleung1988 發表於 2006-5-8 07:26 PM

我個人就唔相信有神...6D0o F;c/^$w*],F3X
我信有"創造主"多過有"神"....]_P3J)Re9N)N
已經真係有神...點解人仲要有甘多戰爭既發生??

austin666 發表於 2006-5-8 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cwleung1988 發表於 2006-5-8 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-8 10:19 PM:
m,v4`(]`-Zl{ ,C ^iEt}

*{B \C&Lo{ L.g 因為有人 [/quote],y8]KV'[1rXD*z0t
但係有神:):confused:

leungman 發表於 2006-5-8 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-8 19:18:
6LT5k7P$fOs 好似我咁
Is5w-ha2C+[(xp0X,X 有人打電話俾我K)u2qWZf
我知但唔... [/quote]
1O6k ~+~3xv 都係引用番杜汶澤講果句野。就係神做到人做唔到o既野囉。

austin666 發表於 2006-5-8 11:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cwleung1988 發表於 2006-5-8 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-8 11:48 PM:
l;V9J:E+T "[EqJtX?3d
`|Q Mx
@EaNw&m1Y$l
有冇睇過聖經? [/quote]Y [_N ?n
冇 :]

magic 發表於 2006-5-9 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]rayyipas[/i] at 2006-5-8 10:44 AM:,H3Z v-UJ
我相信他是會回應的,他總是會的 [/quote]X D)K#e`EC
............被洗腦的人..總會夾硬冇都話有!!!!![醒下啦...朋友..]

magic 發表於 2006-5-9 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2006-5-8 11:08 AM:3M wBhU*W
雖然我唔係基督徒,VR"v'HL
但我心信祂係會知的!! [/quote]3VjO `7^M*Lze \n
.............凡事傋正據...如果有...佢最叻係見死不救!!!!!!!!!!
c4X$L a3\7y%Vv [有時偶然救一個...就要人感恩..未x見過..咁卜st 的所喟神!!!!!:mad::mad:]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.