娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sssyyy 發表於 2006-6-20 09:32 PM

如果係傷天害理......一定會有報應.....

lookityourself 發表於 2006-6-20 11:17 PM

或許會有很多人認為,做了壞事的人會有報應 ?D:NIU@
但其實可能大家也看過太多電視劇或電影,奸角通常到最後也會得到不好的下場
PYqf:KQ 從而形成這個概念吧...
FMQ/fSg(L!]/R`A
:PDi'Ca'|*n8} n6| 我不相信做了壞事的人,隨後得到不好的下場,是因為"天收佢",或是種種神佛製造而成
*{7Q'b ~/Z0Kt4H d
S b;]mT9K(l;Y 而是我覺得做了壞事的人,他們的報應也有很多層面,有影響微小的,也有巨大的
5RU+fm&f{P(iG \N h];c
一個人做了壞事,可能隨後他良心發現,不斷地內疚,內疚,後悔,自責,可能這已是他的報應
u C1c ny^M t7L&K:L8_ jm
或是一些人,做了壞事後,經常因此事情緒不安,經常疑神疑鬼,這些人不就得到了他的報應嗎
ZB;k3y~sI (Ru%LHC
最表面的,就是最了壞事,被人揭發,得到了應得的懲罰,其實這些某程度上,已可說是一種報應了
G\ L%O I
ry [[C}R? 所以,總括來說,每個人做了壞事,他的心裏或是在生活中,周圍的人,總會因而受到影響
e'CJ"x8[[ 不可能做了壞事,可以任何影響也沒有,還是如常的安安定定地生活w.M'E"O2fRq D4Q*h
?rsiSfJ&v!~
[size=5][color=Red][b]這些,不就是報應了嗎?:confused:[/b][/color][/size]

發表於 2006-6-21 01:54 AM

我反而想問....好心做壞事會有報應嗎?nr ]+C3N%i&C
立心不良卻錯有錯著幫了人又點?:dev:

甘國武 發表於 2006-6-21 02:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Ken Hung 發表於 2006-6-21 02:25 AM

基本上,你做唔做壞事,都有三衰六旺發生,個d唔係報應,係必然出現的‧r!j[ Y0H
不過有人因此解為報應,教化世人.f7?z%X En&Cw$r0FAc
反而我覺得做壞事後,心理有負擔,運氣可能會差d就真

金魚佬 發表於 2006-6-21 02:47 AM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-6-21 02:11 AM:
\/V*A fq/m*R [color=red][size=24][b]我唔信!
8]YXs7p4e 如果有既,李嘉誠既誠死左n世la!!![/b][/size][/color] [/quote]
2SrHpQ!T5rS C !GJ+Q-E1R:s!r\(H

d0U@;yg;L2Gv 李嘉主誠既報應係佢個敗家仔手上。008 股票電訊盈科,97年要用千億買,現有將所有分析後既公司加埋,都吾夠300億,敗李嘉誠700億。何況李嘉誠已經將自己最好既人,都幾乎放係呢個仔身邊。都仲係搞到咁。

no.21 發表於 2006-6-21 03:48 AM

信,某注冊日期為2005-3-12 既ef member做咁多陰質事,唔生仔冇pat pat先奇Ga:tb {2wu

A!Y{v ?$C ~ [[i] Last edited by no.21 on 2006-6-21 at 03:58 AM [/i]]

書傻子 發表於 2006-6-21 04:36 AM

我就覺得是沒有的

安心 發表於 2006-6-22 01:00 PM

我同意呀~
)jh'c#g?[7q7q 其實做左壞事~食唔安訓唔落都係報應啦~~

sas 發表於 2006-6-22 01:18 PM

報應呢家野真係好難講
0Ca.m']/c.A 等如你問呢個世界有無靈體一樣Jq3h2DPjQ
我個frd就同我講佢之前唔覺意攪大左條女個肚Z#]r!D{
之後叫佢落—左佢,佢就同我講成日發夢見到有個小朋友問佢地做咩唔要我咁?!?U6|8\)j8[7c![
佢仲話衰足三年,三年賭波全部輸晒,老豆做野又整親塊面,總之全部都唔如意ed C \$w4qp%vVn
我老豆就細細個同我講,做人最緊要、問心無愧,對得住天地良心、
QE*T9K!S0W 坦白講我以前都有做過壞事,我試過同d frd夾份偷過野,雖然我無直接參與LX%QXL&{
但係個心好唔舒服,雖然係無報應,但又過到自已良心咩?
e@&r l&LFw!p\w 等如你推個阿婆出馬路,就算無人知係你做,你過意得去咩?$d^3c_f Im,N|2r
所謂報應我相信應該係心理作用,個目的都係相人三思而後行 Fc3gg$}+sh
咁難道好心又有好報咩?G(B e2lg |e8i0J
付出都唔一定等如你有收成啦

gundam007 發表於 2006-6-22 03:50 PM

做人最緊要對得住天地良心
2wx3pBr 你做壞事~對得住自己~對得住關心你既人咩L#v Oc,|
正所謂『不是不報~時候未到』Y#oP-`#w9o n%s
做得衰野多一定會自食其果

J.David 發表於 2006-7-1 06:45 PM

好難講

好難講

小强 發表於 2006-7-5 10:24 PM

when we die.... we all are the same...s b5[n8Da
2@-N)])h S[#m
報應 or no 報應...doesn't matter ...

cgdmzlam 發表於 2006-7-12 10:55 AM

以玄學上來說l(]6ua%I6hcIN+~ X#m
是有的E p,P9u-]2r
只是時間的長短)f$?p&T?P$|5\i
和報應在那件事來說而已
s G(n,F1rlQ)yEo'@ 萬物都是
.W1hf/K[Vn-d)@~ 有因有果
|+Bi|2t 有正有反o4K1HN:o-\\
有陰有陽s)oq|Hf!e
有雌有雄
5n-^:vh!]0w 都是一對一對出現的~2u-Y/H'y*g%_Ma
做了好事 或者是壞事be F@lv O
都有應有的後果!

yiphbmail 發表於 2006-7-20 08:40 PM

有報應O0V h9vKgzR8Rzb
睇下報的咩
L&f^LE/vH*^-h,K
d6r1tc,jk;b4a 做壞事有好報
OUM7Yy!j0?b'D 這才是"天理"
8jK x`E*L6o Y
bFjp5c&F8y~2Q 做好事有好報)LU C(kX5Yio
這是真理
UtAw(I l #{7@4DKQ x9n c1\
中六合彩是報應*w,|_ B*\+X
出街俾車車死也是報應
;v\ To#~0vN
qT { G Sj 我相信有報應
m6k'H*Qa1yH 但不會在今世報
\)V5p&lE
Y8?)ud7}-LJ 所以 今世要有風駛盡利(r];P]oksV
可能覺我偏激J L(M7d|o\cz7V5{y
但係吾通等到下一世H U1I-m`!^4j,|8|
都吾知有冇下一世

kgkgkg212121 發表於 2006-7-20 10:36 PM

點先為之報應先??`#G sb JG Crn
一個犯人,俾人判左監,算唔算報應??
]Lu,QUU
{${4z\k&D,lv 不過就算係咁,我都唔同意...
W3G'n[9\ 呢個世界大把人做左壞事仲逍遙法外緊,可能到老死都冇人揭發 8r?D F f;qZ1lp3y

7V(FJg%]DC 而一個大好人,亦都有可能會隨時死於非命
7O/k;C.]+u| c 所以我唔信報應呢樣野
*f/[ wPuy o8Np!Y,_7Ft
[[i] Last edited by kgkgkg212121 on 2006-7-20 at 10:38 PM [/i]]

sakura310 發表於 2006-8-3 05:54 PM

同意和有無報應係兩回事wor
.A+|N3kq:n3V 我同意做壞事會有回覆l G;Z9mPU$m$_
但唔代表真係會有同應4f%O2Ct"S K7?
當然,雖然我咁講
c l'C!n@ 但係我真係同意+認為做壞事會有報應
'c6tp-W B 好多時我地話點解d壞人做完壞事無報應 @g+A5H0{
咁可能係報應左但係我地睇唔到je/b-x,_S1M3o
而且壞事都有好多種_.|DL}:L3I4k-g ^h
有大件ge,細件geB s$VbTr Q
大件哥d好似殺人放火,我真係強烈認為要有報應:[ N%V2Ap E)]vG.TZ
細件哥d,好似講下大話,如果哥個人真係有心改過,小小報應or原諒佢都ok
,j5`Kk y*n;\m%K x7jBz_yW4@
雖然我認為做壞事會有報應
Hg-I{#O3U%c 但唔代表好人有好報 E&n#o6_}5bgX
光係一次南亞海潚
WX0v!I'w1D {^9yR 死左咁多無辜ge人就知啦,我唔認為當中真係無好人
6bQ?qQ|cn m h 有時都好心淡
2c ^8^d.];i 做壞事有報應
&E[ Dc+V.D1_0_G$Y#_ 但係做好事無回應z-\ J@ p$eLQ
唉~~~

J.David 發表於 2006-11-6 06:05 PM

一定會~不過只是時辰味到

J.David 發表於 2007-5-8 08:29 PM

我係覺得會有

jimjim12 發表於 2007-5-8 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-6-21 02:47 AM:"I)^IDzc a-w,@Y
-ZLU{ ON
#`vJY Rl t

X{yqz\ 李嘉主誠既報應係佢個敗家仔手... [/quote]
:B8Xn4y8b]C*fH+Y 佢個仔幫佢積返D陰德啫:dev:m|c.]#W'`0x|
y*kK7y ry!k4G$x
不過我都唔信有報應哩D嘢,賭王打完「仁」都重逍遙法外緊,
X#{V!cF 重理直氣壯咁話冇D咁嘅事,若然你話時辰未到咁幾時先報,我
UY;[Y6VZ9?0Nf!C 諗仁哥死先都未到佢死呀,佢咁長命日日食補品......
'Z/b!I$@? Vh1}9Y
&x6h/yQ6d~4H 其實哩個話題同「世界係唔係公平」一樣......係N0 !!

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.