[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-6-21 02:47 AM:|#F7t8d#\0n
kM
李嘉主誠既報應係佢個敗家仔手... [/quote]%p1g w e/Q
'@A8Q3~3u!oL
我諗佢個仔係累死好多香港股民,作孽都唔淺
R;B5B'wV7zV
信報應都係為左等自己唔敢錯,(l'csT!Xf i0S(i!K
同見到衰人衰事又改變唔到時開解自己A~ {y
hw#w
都係信念架咋
做左壞事, 一定有報應t/|!^E&q;A-x
殺人都要填命 laT"G1R_V XVQ
另外剃人頭者人亦剃其頭
從以上兩句得知做壞事有報應
我覺得人類好渺小-dry*bQD~
知既野真係好小好小7D^8V {\V [,g
但我深信\m7f0i^KI.w"ejU5{
凡事有因必有果 _c_)G2u/n0y\
\yu
|wZ
種下怎樣的因Kz|~ll(gea%i
就會吃到怎麼的果t}zAn"A*[?7j
如果你對他人好既話y
W2D!KF0d
相信他人心裡面一定知道
但報唔報答你又係令一回事
M2Lf%m Ki
如果自己做左殺人放火既事既話%P0eT,C`i+A E^8U_R7g
唔好同我講話有咩後果
佢既然做下咁樣既因&j5d3aC:z:_
後果可能無人知
成世人都唔會因為呢件事被人拉
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
報應呢回事
其實信其有lRK&\)A[U
不信其無
'_Gc;urkr$n
s-t%j1V
~~~~但因果我就覺得一定有~~~
【純粹個人意見】