娛樂滿紛 26FUN's Archiver

simc23 發表於 2007-5-9 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2006-6-21 02:47 AM:|#F7t8d#\0n kM

/f4Xu0qXPd
Ai.Yx*Y1nV
pd7W'hc%_ g5] w 李嘉主誠既報應係佢個敗家仔手... [/quote]%p1g w e/Q
'@A8Q3~3u!oL
我諗佢個仔係累死好多香港股民,作孽都唔淺
Q7pc%POSw R;B5B'wV7zV
信報應都係為左等自己唔敢錯,(l'csT!Xf i0S(i!K
同見到衰人衰事又改變唔到時開解自己A~ {y hw#w
都係信念架咋

bigfish 發表於 2007-5-9 03:21 AM

做左壞事, 一定有報應t/|!^E&q;A-x
殺人都要填命 laT"G1R_ V XVQ
另外剃人頭者人亦剃其頭
-T5X|0WB 從以上兩句得知做壞事有報應

cgdmzlam 發表於 2007-5-9 12:33 PM

我覺得人類好渺小-d ry*b QD~
知既野真係好小好小7D^8V {\V [,g

9~,} Ee `] p 但我深信\m7f0i^KI.w"ejU5{
凡事有因必有果 _c_)G2u/n0y\
\ yu |wZ
種下怎樣的因 Kz|~ll(gea%i
就會吃到怎麼的果t}zAn"A*[?7j

rX ? g ]kemit 如果你對他人好既話y W2D!K F0d
相信他人心裡面一定知道
IVxX;n6zk&I 但報唔報答你又係令一回事
oH0t2e0h$np%O M2Lf%mKi
如果自己做左殺人放火既事既話%P0eT,C`i+AE^8U_R7g
唔好同我講話有咩後果
D*wx#FC a*v.a 佢既然做下咁樣既因&j5d3aC:z:_
後果可能無人知
/LMA^!v-E ^b$\7e 成世人都唔會因為呢件事被人拉
] E,u&O to XJ"oYcc ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
%uxp(YpF)p
RpM%iu)f&?G N*u 報應呢回事
c+O)l!`D3c 其實信其有lRK&\)A[U
   不信其無
n7Q c8pV B C0q)E |f '_G c;urkr$n s-t%j1V
~~~~但因果我就覺得一定有~~~
^ r]4rVX\P+Y
1YiD:\t 【純粹個人意見】

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.