宗教問題,請大家幫幫手.
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?@za1u5s\C"基督教主張神愛世人,但係點解佢只解救相信佢既人?poE,buB8W~8z%Dz
當時有人答因為只有相信的人才是好人,可得救.0gn9\J*]nqm
難道唔信就一個好人都無?([9r G!wK_!ZDuJ
而且有d BB 好早就死左(可能一出世), 家人同佢信, 佢就可以得救,
又好似d病人差唔多死先信 ,又可以得救? NPg1V)i+?t]F4VO
無錯,信左起碼係認自己有錯,認左錯先做到好人.
但個main point 已經係 "要信" 唔係 " 做好人".6[Dv6a#z&P-f
,fy9}#lt+k
/A C{.O:b2HZ7X!i9y
呢種做法好似好自私.
成日話宗教導人向善, 但最終又係要埋堆!!!LX7PD+R+Z
p"x[,L+R {Mb_
有d宗教講只要自己係好,唔一定入教都可得救,因為好人就可以!!!L0~3{ P*~}4W
唔係要好又要自己友先得! "
7E TGs/C-],o [&J
我唔知點理解! 統治者鞏固自己統治的一種手段 [quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
&qu... [/quote]
:[#Ew2u(h0[a
你將呢個問題完完整整o甘搵個牧師講。我相信他絕對可以用幾個小時時間同你講道理。而你最後也會被他說服。 [quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:X+^J u.@K!L
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?3JL`-lp+I