娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pangpang2066 發表於 2006-5-8 04:17 PM

宗教問題,請大家幫幫手.

曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?@z a1u5s\C

/_O L5Eb.p m/{n "基督教主張神愛世人,但係點解佢只解救相信佢既人?poE,buB8W~8z%Dz
當時有人答因為只有相信的人才是好人,可得救.0gn9\J*]nq m
難道唔信就一個好人都無?([9r G!wK_!ZDuJ
而且有d BB 好早就死左(可能一出世), 家人同佢信, 佢就可以得救,
D&pRhiD j3vJ 又好似d病人差唔多死先信 ,又可以得救? N P g1V)i+?t]F4VO

3Q8H)q-int)r L&q 無錯,信左起碼係認自己有錯,認左錯先做到好人.
k7I'r'a*_ 但個main point 已經係 "要信" 唔係 " 做好人".6[D v6a#z&P-f
,fy9}#lt+k
/A C{.O:b2HZ7X!i9y
呢種做法好似好自私.
xV,[%v][}p*@I7G
Op ^d7hMR 成日話宗教導人向善, 但最終又係要埋堆!!!LX7PD+R+Z
p"x[,L+R {Mb_
有d宗教講只要自己係好,唔一定入教都可得救,因為好人就可以!!!L0~3{P*~ }4W
唔係要好又要自己友先得! "
@)Z(R*b)@ lfU G 7E TGs/C-],o [&J
我唔知點理解!

155220 發表於 2006-5-8 04:17 PM

統治者鞏固自己統治的一種手段

Xtravagant 發表於 2006-5-8 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:
+];wQ.zW[x Ge 曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
w4Si%I&A0Q{?CC
tr7Rt!q &qu... [/quote]
c&Tq I A#n :[#Ew2u(h0[a
你將呢個問題完完整整o甘搵個牧師講。我相信他絕對可以用幾個小時時間同你講道理。而你最後也會被他說服。

louiwong 發表於 2006-5-8 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:X+^Ju.@K!L
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?3JL`-lp+I
m;v7T+{+x
&qu... [/quote],Y}f5Z0O)`'Fl
I9X8V/C#^l:G
我先來個比喻, 假始你有兩個朋友, 同樣無野做又爛賭, 但係你都想幫下佢地, 會叫佢地唔好再爛賭, 應該俾心機搵野做. 你同佢地講, 只要佢地肯改, 就幫佢地搵份工, 做番個正常人.z-evT+K*Dn Y.Y r/Q
$sT5cQF^aU8wm z
兩個人之中只有一個聽話, 咁聽話既你梗係會幫佢啦, 而唔聽話既, 你係咪都會幫佢呢?
.x zM |n!y4v
)Cfkb gZ'rF:}"@ 俾著係我都唔會啦!

leungman 發表於 2006-5-8 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]louiwong[/i] at 2006-5-8 18:12:
&M%eZ|.xo*|[8w9dyn
,ZzUT"{.y
fD{Px^:A*h#Ee 我先來個比喻, 假始你有兩個朋友,... [/quote]A(F3jI|
咁又唔係咁講o既,你唔信o既,又點會搵佢幫手呢?又或者你唔信o既,佢幫左你,你都唔知啦。係咪?

homan~ 發表於 2006-5-8 06:41 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:K7K!E0M6nK L)@+j
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
!Q0~7zg,_R,W8t0c:W8B
:`a(lF3X`,L9@ &qu... [/quote]
;\v&Bp~L8s.x 9AZ*m%N|l
bro,
x'O\R5|h,}-] 我試下答得嗎 ? :D
5L'J'mQb Q5| ` 下列內容, 恐有得罪, 係度講sorry 先8w'Zr%z8c-].^hwUqM
r;}O1?F
基督教相信因為阿當同夏娃犯罪
s%y&aA/D 所以佢既後代 (人) 都有罪
8SI)^ t\CO 此即係原罪論eIpZ:B%}b'{(k

oW5F,dg(k(t4n 既然人已經有罪_H#t7bU
再點做好人都係罪人(~Wp ba(Z;W Q,a

t\,}&U&F@y 況且
~ayQ/fX{7}+jV 基督教講既罪係違返神既旨意
2WTI8hYZ l 基本上係人都中架啦
a[;fYGp3a|3^2Q .U;t;`.Ynw7Fgb;q
點解要信先可以得救 ? C8F[-iT
信係指信自己係一果罪人, 信神既兒子由死復活2E1DM4j3d,Rc0u?
因為犯罪係有懲罰既 (死亡)
CR&u5Ud0n 依果代價except耶穌基督, 冇人俾得起 s/k6d5dM*j0QW5n Y
(coz 佢由死復活, 已經死左一次)
'K X1r?? sV.oP
7G3AX9P3s 所以, 點解要信先可以得救啦 :agree:

homan~ 發表於 2006-5-8 06:43 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:2N/|7v:I zhq9I
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎? X4U2WC._5S

j$R#i7L kt_.kC &qu... [/quote]
}~XT%C6X&U2v !y.XD-hQ6]']4w,~
所謂既信, 5Hl.ib#TA:R3b
係要真心相信/@'xWuX
,~:J,_]9R,u
唔係博上天堂1nu$BNwxN
得把口既信 :D
"~r7jj*b6S9Zu9O Gn0`2f_
只有真心相信先可以得救架

homan~ 發表於 2006-5-8 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-5-8 04:17 PM: ms&W2c$yoF O3GX
統治者鞏固自己統治的一種手段 [/quote]q&m _i Ee,E8^
jlB5e y
唔可以完全咁講架:D|2|r&rM wuwc
u"~ s(w0g"h
基督教/天主教一開始就被羅馬帝國追殺|+X)B[;r0p bR
基本上信既都要死
"CDn7_F4C alW;a[L'X
只不過後來太多人信 :lol:;gx4_4`+mcq,B4O$fl
羅馬先要認佢jar

cwleung1988 發表於 2006-5-8 07:31 PM

信同唔信係唔可以改變個現實嫁各位 :]X$HgQ'D!V-v2qQ
點解依個世界上可以有甘多神出現??
g;U6A(Va ^[ 因為真係有一個神...點解佢唔現身同其他人講...FI}A%y c$ydS
其他的神都係假既...??

brightman 發表於 2006-5-8 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-8 07:31 PM:
J*V)`7@#G 信同唔信係唔可以改變個現實嫁各位 :]n}.Y$a!o
點解依個世界上可以有甘多神出現??u3H5e#u:C f\Z1mU
因為真係有一個神...點解佢唔現身同其他人講...{N/BF/@f&b]
其他的神都係假既...?? [/quote]
_ X)TwTk a r/u-@ 唔同宗教既形成都係由人闡釋出來的...曾經有過咁既諗法..會唔會神曾經係不同地方以不同形態出現過, 至形成現在眾多的宗教?Dt7F"v G/J:@g](@WH

~`:U zVc:`5Ox 當然呢d都係忽發奇想...大家唔駛太過認真..

cwleung1988 發表於 2006-5-8 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-5-8 09:29 PM:
d(^5u5i!U9^(o@k
(yf~2ii dgl^ 唔同宗教既形成都係由人闡釋出來的.... [/quote]9a?Y:us
我諗就唔會啦...因為唔同宗教入面講既野都完全唔同..!w\q;{2b
冇可能係出自同一個人 :)

magic 發表於 2006-5-9 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:Yk%wQl8H
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
:a7@/kjI @!_4v"m
E1tb.J0Y8W!~t:T9f &qu... [/quote]
{#M"y(Fp%p#x 呢種做法好似好自私.
P}_u6\)K7cL!q8f [I )X'N B"X_"EJ
成日話宗教導人向善, 但最終又係要埋堆!!!1pIly!T g
agreeeee:good::good::good:

magic 發表於 2006-5-9 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-8 06:46 PM:
m4j1J$ul Z U:k1{tB X}e

V2~zOB3C!? 唔可以完全咁講架:D
-t5z} } HU`-VVE
k GcEy5Z 基督教/天主教一開始就被羅馬帝國追殺LG]Y_l7qg/vLH
基本上信既都要死;[A p-g'G w
4l I2L`_N&@CRO/L
只不過後來太多人信 :lol:
%AL X#ED+m@9_s 羅馬先要認佢jar [/quote]
.e'Hu;X)L$b 只不過後來太多人信 &WYf t#\%F3C2V4x
羅馬先要認佢jar.......agree

por 發表於 2006-5-9 01:36 AM

可能有d人對教義唔係咁了義,聖經入面嘅十誡,就同佛教嘅十善業道好接近
{%N+f1voda1i"Z5vV 你可以對佢地講:「神愛我,但佢唔愛你。」佢一定問點解,你就答佢:「因為神愛世人,這個世人是不分族群、宗教的,這才是博愛,而我係人,所佢會愛我,而你只愛自己人,你違背左你教義,所以佢唔愛你。」CXr,O!R
而且不能講信咗就得救,信咗要行,《新舊約全書》入面嘅你做到幾多?能否得救完全睇自己功夫.信咗唔修行就得救?邊有咁便宜嘅事?
u(Nt2X r*h6C6H 8J&z1rm uf
[[i] Last edited by por on 2006-5-9 at 01:45 AM [/i]]

rest365days 發表於 2006-5-9 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]por[/i] at 2006-5-9 01:36 AM:
qY.bv`.{ ^,U 可能有d人對教義唔係咁了義,聖經入面嘅十誡,就同佛教嘅十善業道好接近 V$ok5t9ek[F
你可以對佢地講:「神愛我,但佢唔愛你。」佢一定問點解,你就答佢:「因為神愛世人,這個世人是不分族群、宗教的,這才是博愛,而我係人,所佢會愛我,而你只愛自己人,你違背左你教義,所以佢唔愛你。」
{{%g%ewKR2u 而且不能講信咗就得救,信咗要行,《新舊約全書》入面嘅你做到幾多?能否得救完全睇自己功夫.信咗唔修行就得救?邊有咁便宜嘅事?
*Snwa W#CE [/quote]
@GJ/x ~"F XM E*@ cd5K;kX"i#U'J
'd(t0j6s l3Lu;t
有人會傾向認為係因信稱義. 只係小小分享:)
c[i&E9Y,Ur
2zT:a mO~!Wi2}zF@4X 以 弗 所 書2:8
+F!qIh\ Q:q/M "你 們 得 救 是 本 乎 恩 、 也 因 著 信 、 這 並 不 是 出 於 自 己 、 乃 是   神 所 賜 的 . 也 不 是 出 於 行 為 、 免 得 有 人 自 誇 ."
RUsNV2bH@
Q3Xv7~hg5~&hh 羅 馬 書 3:23
6i `)TCC/AKBpen"x "因 為 世 人 都 犯 了 罪 、 虧 缺 了   神 的 榮 耀 。 如 今 卻 蒙   神 的 恩 典 、 因 基 督 耶 穌 的 救 贖 、 就 白 白 的 稱 義 。... ...既 是 這 樣 、 那 裡 能 誇 口 呢 . 沒 有 可 誇 的 了 。 用 何 法 沒 有 的 呢 、 是 用 立 功 之 法 麼 . 不 是 、 乃 用 信 主 之 法 。所 以 〔 有 古 卷 作 因 為 〕 我 們 看 定 了 、 人 稱 義 是 因 著 信 、 不 在 乎 遵 行 律 法 。"

homan~ 發表於 2006-5-9 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2006-5-9 05:37 PM:,@D;m6vuq F
d5P$XFC)i

pL$y'z+z+u5I
1A j w4S@,OR m 有人會傾向認為係因信稱義. 只... [/quote]
W*SPb%[)Kl#]
]jsOU BX B bro,Qn-g"Uw^
你又係基督徒 ?! :D
8z mK{9XR?!H
R.`^-g1Eu N1n5Cl%VI 冇錯
S N ye0]|0o L 正如之前講過
3s1QdK(`"| K*Y 人冇法自己救自己/ell!umX
所以只因信稱義
i:d8[Rlz TH 此亦為聖經新約舊約之由來:clap:

brightlee 發表於 2006-5-9 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-9 20:36:w0T)AA:P3w.N RQYe B
%^1{cX:q`1U6Wk2sl
lY)m3hY3uF~
bro,
Mv*l/Jr0`B|&^ 你又係基督徒 ?! :D
G7caYDd6[J2b8B
-?OLw8D} 冇錯WN1r b)ft
正如之前講過qgL8}2NK
人冇法自己救自己
pl8B@;I3q 所以只因信稱義
@ZsD sE 此亦為聖經新約舊約之由來:clap: [/quote]C p$b/Vp\B
Rest365days is a Christian o1A\{*Ie]+S4wX h
I am chatting with him in MSN today... Zr[:x%H,v,_M(x Q

@\~_ a'_Z
*_ i3g1rG[u"a7} :):good:

76 發表於 2006-5-11 12:37 AM

你信~~~2@Ii v+M9k

:Fal9rZ2v0pC 如果你有病...最後死唔去....得到gei 結論係你信主...係god 的兒女...so 保佑你
In6mCbf c\ @GT6wz)N l
你有病...死左....得到gei 結論係你信主...so 主比你上天國...得到永生...[MMe tF

s`n ^{M[(C|4} 好套套定論

12d3 發表於 2006-5-11 04:19 AM

<<以 弗 所 書2:8
I I#q3u(n 你 們 得 救 是 本 乎 恩 、 也 因 著 信 、 這 並 不 是 出 於 自 己 、 乃 是   神 所 賜 的 . 也 不 是 出 於 行 為 、 免 得 有 人 自 誇 >>I6W0d/B/f H'X

g!m;SH2X;a"Qf*D 呢一個講法(教義?)有乜意義????
pIe?E Xbl5` 不出於自己, 不出於行為, 即係乜都唔做, 等"神""恩賜"????q6SAMT-Wdc

B"^(tO1A^4jf 以我見既基督徒, 多標榜自己為基督徒, 以"好人"為自居. (這是不是"自誇"呢???)'Tn B1K P f1k
因為我見d囚犯, 多以信主為由而獲提早釋放或較好待遇;
o Q y V&w6u t 傳教者又以自己的經歷, 行為的改變來誘導他人信教, 這樣又與以弗所書2:8抵觸嗎???

homan~ 發表於 2006-5-12 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-11 04:19 AM:z\x.P$zwX
<<以 弗 所 書2:8)nTK:^G!t$p8K7OA
你 們 得 救... [/quote] oj0D8A~'Zu8`d

z:}$J#Y*W exactly !}4QSd'@5?G3D:r
因為人無能為力 :D{vr:B5do
X#X-@!NH&S
佢地以"好人"自居
;z3?6q @MD 係真係好人定沽名釣譽先???
Ru1v/A@X
0I/H!d4jP 囚犯因信神行為良好早出好正常 :D
I2E1y_/i%T 唔信有良好行為都可以早出啦

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.