娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pangpang2066 發表於 2006-5-8 04:17 PM

宗教問題,請大家幫幫手.

曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
h;? Q|f6r5Xm G ^#{n"Q
"基督教主張神愛世人,但係點解佢只解救相信佢既人?9R4t'D,o/[GU
當時有人答因為只有相信的人才是好人,可得救.
oOk/Sb8Yr7T)i A 難道唔信就一個好人都無?
'D~Z+d;RkTDm 而且有d BB 好早就死左(可能一出世), 家人同佢信, 佢就可以得救,
-P1[*|q T m 又好似d病人差唔多死先信 ,又可以得救?k X%W:\)v(}g
q-Y HT4C[!h@
無錯,信左起碼係認自己有錯,認左錯先做到好人. lmL0EOhlB8u3` j7r
但個main point 已經係 "要信" 唔係 " 做好人".
f2`L9NIP,g nV fB7Ui`R$`r
QOCR\#A f
呢種做法好似好自私.lNE}0Lp0k*RD
H Q7[qzw5nx4Y }
成日話宗教導人向善, 但最終又係要埋堆!!!E F&wSj'O6l"QK
K2C6zl r~N,N `-R.|)O
有d宗教講只要自己係好,唔一定入教都可得救,因為好人就可以!!!9V m4xEvO X f
唔係要好又要自己友先得! "
+O-vd`4?'x9| 7x2f4U#_9O:n2D
我唔知點理解!

155220 發表於 2006-5-8 04:17 PM

統治者鞏固自己統治的一種手段

Xtravagant 發表於 2006-5-8 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:qAKmmN&[jn${
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?/Q8u\4Mq g_h

TC\e*N%^ H &qu... [/quote]
$_7K;w5gF
"j7rOl` W(R 你將呢個問題完完整整o甘搵個牧師講。我相信他絕對可以用幾個小時時間同你講道理。而你最後也會被他說服。

louiwong 發表於 2006-5-8 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:hB\ e{|(rY!MU
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
AK6]l in O7v"@
y1oub? } &qu... [/quote]
.v`MYx}G^T 9lO${'d!t9gT'E9dCg
我先來個比喻, 假始你有兩個朋友, 同樣無野做又爛賭, 但係你都想幫下佢地, 會叫佢地唔好再爛賭, 應該俾心機搵野做. 你同佢地講, 只要佢地肯改, 就幫佢地搵份工, 做番個正常人./aS)q$E&R2J't
3onars ^5S1P
兩個人之中只有一個聽話, 咁聽話既你梗係會幫佢啦, 而唔聽話既, 你係咪都會幫佢呢?
3uPw,j0w
w%dI2@:@X(YI 俾著係我都唔會啦!

leungman 發表於 2006-5-8 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]louiwong[/i] at 2006-5-8 18:12:
e,?,@_3Y ER
$V,F2V l4})H;Z.L
:t }V ON*{8wQ3o Z 我先來個比喻, 假始你有兩個朋友,... [/quote]^R;j{/@ZM
咁又唔係咁講o既,你唔信o既,又點會搵佢幫手呢?又或者你唔信o既,佢幫左你,你都唔知啦。係咪?

homan~ 發表於 2006-5-8 06:41 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:%d%GEz;E{4j1t#m
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
6@{"u}GB
ynV dy$| &qu... [/quote]
}u|:O~a 6w2\Y|6A6G0W6?
bro,
'e1nBtt!t)@[hx 我試下答得嗎 ? :DAseW^$YL$M
下列內容, 恐有得罪, 係度講sorry 先1dY] w:[j:p

QF!`h c(G 基督教相信因為阿當同夏娃犯罪\3f ~~ KP M{
所以佢既後代 (人) 都有罪
C x@6Jzphw 此即係原罪論
%z9{tCL^JFmfq'h k1mq"VH0_
既然人已經有罪FFZ d:o6J-S
再點做好人都係罪人"Y Su f%mB!kP-H;XV$q.@
5_/m\ sA1]
況且
iX l:z Mi7{F+@ 基督教講既罪係違返神既旨意 _1w?&s4CF9I a{~
基本上係人都中架啦AhVS$X?by
^5b-Md]1H(|0b
點解要信先可以得救 ?)TWtp'V.}[
信係指信自己係一果罪人, 信神既兒子由死復活
rlTW&Zn 因為犯罪係有懲罰既 (死亡)
8q[/MzC5K)} 依果代價except耶穌基督, 冇人俾得起 C~!BX w's.R9jg4^x
(coz 佢由死復活, 已經死左一次)
F5laeP?E7X *~7dP+m.d&X5[H
所以, 點解要信先可以得救啦 :agree:

homan~ 發表於 2006-5-8 06:43 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:*cg9} _I
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
/Km:f.k3Z;`
y6r?1V~ &qu... [/quote]
mv5i\;M?+J%Z
5y"VL:}E+K8^ZGS 所謂既信, 6Aj%g&o+T7O8m'qpi
係要真心相信*R/{%X$wE4]e/h-YKD%A

I G.B _;Rv 唔係博上天堂
C2Q/it!J9l}7|s 得把口既信 :D3PI*Q6SyP`
f,HfS ZA
只有真心相信先可以得救架

homan~ 發表於 2006-5-8 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:
6FR6m5Li 統治者鞏固自己統治的一種手段 [/quote]
9hJ"D,r)Oc2nS)vi v1Z`/]U9k V5p?
唔可以完全咁講架:D0ToV/x5n'LS0I a
OM ]8IR
基督教/天主教一開始就被羅馬帝國追殺 JF/Pn iD8jg
基本上信既都要死
dE+Kj.y`s ,y;u:X4||\
只不過後來太多人信 :lol:*U!z.o s'x#l6^ Q
羅馬先要認佢jar

cwleung1988 發表於 2006-5-8 07:31 PM

信同唔信係唔可以改變個現實嫁各位 :]
|&@d9d-bH| 點解依個世界上可以有甘多神出現??;KVns`
因為真係有一個神...點解佢唔現身同其他人講...)D6K j/IU3p&@2YKCD R
其他的神都係假既...??

brightman 發表於 2006-5-8 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-8 07:31 PM: g!gL0\D
信同唔信係唔可以改變個現實嫁各位 :]
K0zG|:FeFy*iQ 點解依個世界上可以有甘多神出現??*[ xi/p8nh
因為真係有一個神...點解佢唔現身同其他人講...
:m ~&M Z8i0w a;Z 其他的神都係假既...?? [/quote]
*V T-J mG i5b,[ Y 唔同宗教既形成都係由人闡釋出來的...曾經有過咁既諗法..會唔會神曾經係不同地方以不同形態出現過, 至形成現在眾多的宗教?}~8t.r.m o

`+Ah9_B$E 當然呢d都係忽發奇想...大家唔駛太過認真..

cwleung1988 發表於 2006-5-8 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-5-8 09:29 PM:(PyGf|b_ l
8Y hW} j.j
唔同宗教既形成都係由人闡釋出來的.... [/quote].v [Q*d/V*K*a Z^G\
我諗就唔會啦...因為唔同宗教入面講既野都完全唔同..uY~'?a
冇可能係出自同一個人 :)

magic 發表於 2006-5-9 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:
%?r+\@5y@M 曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
2bLNIo 6p#Xyu8t
&qu... [/quote]
d k1Yt8s8T 呢種做法好似好自私.{Y w5t_bWd
MO)p0S+}4`
成日話宗教導人向善, 但最終又係要埋堆!!!
9@D\w9}"fH agreeeee:good::good::good:

magic 發表於 2006-5-9 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-8 06:46 PM:
S0r%{ChQ !] T4a,?^S-t_
J {ngX W7Q#hZ
唔可以完全咁講架:D
r#yQk&d)Pby
;Q:Hl;KzKIX\ 基督教/天主教一開始就被羅馬帝國追殺{1OB#p$QU0h
基本上信既都要死
$YF%nL7y 7v3p3@z4c4z9?'S7n @
只不過後來太多人信 :lol:5rd3U!o] Pu
羅馬先要認佢jar [/quote]Xx4I4x`N
只不過後來太多人信 UMX4MI B J
羅馬先要認佢jar.......agree

por 發表於 2006-5-9 01:36 AM

可能有d人對教義唔係咁了義,聖經入面嘅十誡,就同佛教嘅十善業道好接近
Z*A/}L0wL,f] 你可以對佢地講:「神愛我,但佢唔愛你。」佢一定問點解,你就答佢:「因為神愛世人,這個世人是不分族群、宗教的,這才是博愛,而我係人,所佢會愛我,而你只愛自己人,你違背左你教義,所以佢唔愛你。」
TGc&` aA 而且不能講信咗就得救,信咗要行,《新舊約全書》入面嘅你做到幾多?能否得救完全睇自己功夫.信咗唔修行就得救?邊有咁便宜嘅事?p2Gwc+p9E%c G
,I1q IOl
[[i] Last edited by por on 2006-5-9 at 01:45 AM [/i]]

rest365days 發表於 2006-5-9 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]por[/i] at 2006-5-9 01:36 AM:
I @j4jc U 可能有d人對教義唔係咁了義,聖經入面嘅十誡,就同佛教嘅十善業道好接近
O+^0N,G)Z 你可以對佢地講:「神愛我,但佢唔愛你。」佢一定問點解,你就答佢:「因為神愛世人,這個世人是不分族群、宗教的,這才是博愛,而我係人,所佢會愛我,而你只愛自己人,你違背左你教義,所以佢唔愛你。」
dm Dh([.fP8C 而且不能講信咗就得救,信咗要行,《新舊約全書》入面嘅你做到幾多?能否得救完全睇自己功夫.信咗唔修行就得救?邊有咁便宜嘅事?
%SA_DO|@g"j [/quote]
.PW&|%c'OL
O[.KZ;a\)@
5`9P me/U 有人會傾向認為係因信稱義. 只係小小分享:)
2L@ V/cy"pXH
,Y$^L jk4}`"A0[9{ 以 弗 所 書2:8
m{ K'?h(Z "你 們 得 救 是 本 乎 恩 、 也 因 著 信 、 這 並 不 是 出 於 自 己 、 乃 是   神 所 賜 的 . 也 不 是 出 於 行 為 、 免 得 有 人 自 誇 ."
6L#No"q^y,f$s+V C!E Z&Lm5x9_u
羅 馬 書 3:23:D q([johE+p,M
"因 為 世 人 都 犯 了 罪 、 虧 缺 了   神 的 榮 耀 。 如 今 卻 蒙   神 的 恩 典 、 因 基 督 耶 穌 的 救 贖 、 就 白 白 的 稱 義 。... ...既 是 這 樣 、 那 裡 能 誇 口 呢 . 沒 有 可 誇 的 了 。 用 何 法 沒 有 的 呢 、 是 用 立 功 之 法 麼 . 不 是 、 乃 用 信 主 之 法 。所 以 〔 有 古 卷 作 因 為 〕 我 們 看 定 了 、 人 稱 義 是 因 著 信 、 不 在 乎 遵 行 律 法 。"

homan~ 發表於 2006-5-9 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2006-5-9 05:37 PM:
'hnukc;hDVa0A oD o2aUA6xu

P6y D#@cGBp .AlT%K{O.E8[
有人會傾向認為係因信稱義. 只... [/quote]:C ?F G9A:gc$Y

@.p3@,LD0\ ?I bro,
R\ kwp]&gBs(CS 你又係基督徒 ?! :D%\ N.[1kUZ
/Yhf!|&P C e
冇錯 AM"\UTr I^6w
正如之前講過UI_.Q%Y,H|
人冇法自己救自己0?*a C a4C(^2vmZ.w
所以只因信稱義}M9J$rm1s$K GE
此亦為聖經新約舊約之由來:clap:

brightlee 發表於 2006-5-9 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-9 20:36:
^+X3b!hpJ;@"o:t w3}0S
O7iKrk^ *a4Af,D$T{nws
bro,{:sg"a"iL
你又係基督徒 ?! :D'ut;Bdw e2@+b)r
1eMi:zx ]a?_
冇錯C l,s-@!{&V.wDw\
正如之前講過
D(y u6Z T.t,J 人冇法自己救自己
"lP,t)X)\;a/N"v 所以只因信稱義
^m9W0?D%Lx k3Cl 此亦為聖經新約舊約之由來:clap: [/quote]
+o~$yct'O ?JG Rest365days is a ChristianN W6B U)wp q2P
I am chatting with him in MSN today...
P {*t_#k _#AS"RA4T cW

k9x!^.m|z] R :):good:

76 發表於 2006-5-11 12:37 AM

你信~~~5Y7|al!_V

[ S P6@Sw6V t 如果你有病...最後死唔去....得到gei 結論係你信主...係god 的兒女...so 保佑你l@7U~v \5d9yGr
~@8cVB_x5R
你有病...死左....得到gei 結論係你信主...so 主比你上天國...得到永生...
`*h%[dv6W 9p^{8ik
好套套定論

12d3 發表於 2006-5-11 04:19 AM

<<以 弗 所 書2:8
oB(i auj'd8m8u 你 們 得 救 是 本 乎 恩 、 也 因 著 信 、 這 並 不 是 出 於 自 己 、 乃 是   神 所 賜 的 . 也 不 是 出 於 行 為 、 免 得 有 人 自 誇 >>
b!Pr#hr_G$GV'k
0C|V8ge] { 呢一個講法(教義?)有乜意義????Gm d%Mj&[*aKw b
不出於自己, 不出於行為, 即係乜都唔做, 等"神""恩賜"????r:G)s5{'n)yML
1U7@*F7hMM"X(~-_Y
以我見既基督徒, 多標榜自己為基督徒, 以"好人"為自居. (這是不是"自誇"呢???)@~9KS @
因為我見d囚犯, 多以信主為由而獲提早釋放或較好待遇; u H1LR.|3C9T2v d
傳教者又以自己的經歷, 行為的改變來誘導他人信教, 這樣又與以弗所書2:8抵觸嗎???

homan~ 發表於 2006-5-12 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-11 04:19 AM:gd5\(WWxaL^
<<以 弗 所 書2:8)kqn:Ma
你 們 得 救... [/quote]S&C7Hew"LM b)z[,i

j1^)u5?3S*j@9Z exactly !
KL'@ j-I 因為人無能為力 :D
y#t1B$lL @ V{(O8G#t|ae`E
佢地以"好人"自居7DtUG+J7r2r D
係真係好人定沽名釣譽先???
Q"M4R/Tv+F$me .t&M+tm M5x-|
囚犯因信神行為良好早出好正常 :D
'Zi+Q^ Yse K(W 唔信有良好行為都可以早出啦

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.