宗教問題,請大家幫幫手.
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?G ^#{n"Q
"基督教主張神愛世人,但係點解佢只解救相信佢既人?9R4t'D,o/[GU
當時有人答因為只有相信的人才是好人,可得救.
難道唔信就一個好人都無?
而且有d BB 好早就死左(可能一出世), 家人同佢信, 佢就可以得救,
又好似d病人差唔多死先信 ,又可以得救?k X%W:\)v(}g
q-YHT4C[!h@
無錯,信左起碼係認自己有錯,認左錯先做到好人. lmL0EOhlB8u3` j7r
但個main point 已經係 "要信" 唔係 " 做好人".
fB7Ui `R$`r
QOCR\#A f
呢種做法好似好自私.lNE}0Lp0k*RD
HQ7[qzw5nx4Y }
成日話宗教導人向善, 但最終又係要埋堆!!!E F&wSj'O6l"QK
K2C6zlr~N,N `-R.|)O
有d宗教講只要自己係好,唔一定入教都可得救,因為好人就可以!!!9V m4xEvOX f
唔係要好又要自己友先得! "
7x2f4U#_9O:n2D
我唔知點理解! 統治者鞏固自己統治的一種手段 [quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:qAKmmN&[jn${
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?/Q8u\4M qg_ h
&qu... [/quote]
你將呢個問題完完整整o甘搵個牧師講。我相信他絕對可以用幾個小時時間同你講道理。而你最後也會被他說服。 [quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:hB \ e{|(rY!MU
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
&qu... [/quote]
9lO${'d!t9g T'E9dCg
我先來個比喻, 假始你有兩個朋友, 同樣無野做又爛賭, 但係你都想幫下佢地, 會叫佢地唔好再爛賭, 應該俾心機搵野做. 你同佢地講, 只要佢地肯改, 就幫佢地搵份工, 做番個正常人./aS)q$E&R2J't
3onars ^5S1P
兩個人之中只有一個聽話, 咁聽話既你梗係會幫佢啦, 而唔聽話既, 你係咪都會幫佢呢?
俾著係我都唔會啦! [quote]Originally posted by [i]louiwong[/i] at 2006-5-8 18:12:
我先來個比喻, 假始你有兩個朋友,... [/quote]^R;j{/@ZM
咁又唔係咁講o既,你唔信o既,又點會搵佢幫手呢?又或者你唔信o既,佢幫左你,你都唔知啦。係咪? [quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-8 04:17 PM:%d%GEz;E{4j1t#m
曾經有人問我,大家可以幫忙嗎?
&qu... [/quote]
6w2\Y|6A6G0W6?
bro,
我試下答得嗎 ? :DAseW^$YL$M
下列內容, 恐有得罪, 係度講sorry 先1dY] w:[j:p
基督教相信因為阿當同夏娃犯罪\3f~~ KP M{
所以佢既後代 (人) 都有罪
此即係原罪論
k1mq"VH0_
既然人已經有罪F FZ d:o6J-S
再點做好人都係罪人"Y Suf%mB!k P-H;XV$q.@
5_/m\ sA1]
況且