娛樂滿紛 26FUN's Archiver

吳文忻 發表於 2006-5-10 01:06 AM

我讀緊physics架*
$o5hd%XY6M {.[[ 希望答到妳 b.k lGU zpl

rL-Ny#`Yj 任何一條貫穿地球的tunnel(不論哪一點),如果妳從一邊跳落去,你必定會從另一邊穿出來,如是者永遠彈下彈下架!(略去氣阻不計)
3o&Z? q3pdF Kv%S Simple Harmonic Motion (S.H.M.) 簡諧運動

吳文忻 發表於 2006-5-10 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-5-9 09:22 PM:i9Q Ohc[ n
我反而想知"下降"速度幾多?:hitwall: [/quote]
Kj.EQ_'b ZV^U0p!P;} L
到地殼後會進入平衡狀態* (Shell's Thm)

pangpang2066 發表於 2006-5-10 11:33 AM

下降速度會變, not constant.
.a q0Hd&j.N 因為會有唔同加速度, 由引力而黎, 同核心距離唔同, 加速唔同.
9Wd3Kc"D'^BA8{D 就好似harmonic motion 一樣, 上/速度唔係constant ,近 兩端就慢la
5K+v$B4JX X{ G@ 希望無錯喇,因為我畢左業好耐la.
m#O d0tJx9P p3TM 會有harmonic motion, 最後應該會係一個好中心既位,但應該唔會exactly 係中心.
}#Jy(mj(\)Bg8i6@ 因為地同石都有引力拉返轉頭,但唔大力,所以只有少少唔近中心.

seafireson2 發表於 2006-5-10 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-9 05:09 PM:
W&hUN#[n!Mm } 我結論係去唔到最中心, 而喺地心同地面之間停下來. 喺個點係無地心吸力, 因地面質量對我所做成o既萬有引力, 同地心質量對我所做成o既萬有引力喺對等.[/quote]
#orDOu%T"q 其實係去到地心,南北半球ge地心吸力先相等同抵消~so地心ga引力係0~~~~%e z8d#U9z/L4tR+\x.X!c4@p
但您之前有加速,即您本身有speed~0甘您會直去,但去南半球時又受引力,會減speed,最後係南半球表面stop~~~

76 發表於 2006-5-10 11:42 PM

會熱死左 = =~~~

pigcat 發表於 2006-5-12 12:02 AM

你要先假設你唔會熱死先得~_~

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.