娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fung 發表於 2006-5-8 11:57 PM

[加分題] CE 英文出貓!?

各位brother_IGU0N

$a^{v em 唔知係唔係我太廢...定係d人勁...
)]0LE?"Pt U,Wr;NNFH"e
我諗極都唔明點解有可能o係唔比監考員懷疑下去toilet上網出貓?
}*O/bpoO9Ni me` ?)]-O%\6qp6Is5H
}g5C {h
+G.q,\1nj
以我所知, 不嬲都有invigilator陪你去到toilet門口s^;A? {#S
去toilet ge合理時間頂多都係一分鐘左右...其實夠唔夠時間比佢地上網仲要記ans.!b P iTXM4l_
#MI ODG
要咁快做晒: 打URL(仲要多能水蛇春咁長), load網頁, 搵文章/題目/ans, 記ansFyEX x(o%_o2QP
O)H9Q%@;G)G'UB

Y@G];l?tQL 其實....會唔會好高難度?b0k%dO4A"^.r@/e'M p

c w@ti,aaP0U[:f [[i] Last edited by 月月鳥 on 2006-5-10 at 09:14 PM [/i]]

austin666 發表於 2006-5-9 12:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fung 發表於 2006-5-9 12:24 AM

原來係咁....第一頁就係...=0=

austin666 發表於 2006-5-9 01:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cfccfcc 發表於 2006-5-9 02:00 AM

不過就算點出,都有個限度啦W+K/y)zcG,IS
又要記又要睇.....仲要晌廁所睇添~!
3F:G y B/|$sw;{ 比d credit有出錨的朋友仔先~!

Azuma 發表於 2006-5-9 06:25 PM

[quote]Originally posted by [i]fung[/i] at 2006-5-8 11:57 PM:
*H#}^lTr6[nYsz 各位brother
.b)pz p_n}8z
#\Ue8w)r 唔知係唔係我太廢...... [/quote]
Od)~4t_
IZ g:A,d1r8]+YK.Z 一個市場有幾多個廁格?
ZdINZ
OHqyl;o 我諗你打url ,search 睇完編文, 記住答案 ,都要5-7分鍾...............
dZB*L~h [hQ*D!{
如果有好多人走去爆石.....................C|)S5H%I Za){"z c%J0X;j

XHC~#jC_Uo/B 我諗好易會比人知道.........................
2TZ.q$ct] /p*G{?7fB7y
其實RV+~Ik _9} X
4sOVW0Vk6~oR
如果你英文好..................x!X? Ly
3Y(I4grk/r h(TH:^3@
攪咁多野做乜(講真考緊試已經夠緊張仲出貓.....),自己做好過啦
9Ff/Zuu;~ *eRS L KZ8h
@K)Rp t^?-Z
如果係唔掂!dBTMBM

E!w1JU wJ m0@8x\s 20分都未必夠用............................l4u%en?

&E6~&ma~ Sub 仲有
j hv(kZ7IV8i8?L ass)j;HF
其實好易睇得出?] M+aq/N
3V@o-d8Hx[8S
你其他地方錯咁多,呢一part 做arm咁多

homan~ 發表於 2006-5-9 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-5-9 06:25 PM:/]"cO? Zy5u
@}9WA|T t2z

"W Nu[ x^y)EW 一個市場有幾多個廁格?8o-McR g ?P/K&a

RU'QrIM 我諗你... [/quote]
/z+Tlu,`$G x+W$U$M Q t\6k LBsDv&G
好認同 !!!
g7r `"J*cL+N7S3P good point !g'T6cv*]\ M
+Q%kWx| g
出得術既都有限料啦 :D

hold_find 發表於 2006-5-9 07:49 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-9 06:38 PM:]y$emK

0A9~)q6Sc3v s Km?)w9z
j8G:e^F@w/`!yZ9A7q 好認同 !!!o$n1Av-MG7Ui3^ }$n
good point !
1~ `x]jLlvX Y t7`avh X7P
出得術既都有限料啦 :D [/quote]nj!i;j,E
老實講,有冇料都好,最緊要係D分,因為社會是十分現實的

155220 發表於 2006-5-10 09:20 PM

人是有貪念和現實的.既然出貓可以增加影響自己一生的分數,何樂而不為呢?a.~#?KI3Q?3U
我相信不少人在小時為了增加分數,都會做出一些不誠實的事,這是正常的.
0Q:N9p:{D.\%S 因為分數就是一切!!!!

76 發表於 2006-5-10 10:19 PM

其實之前出貓真係好難....我老師say過...想係試場出貓果d 人好易feel 到....果d 人會always 留意d 監考員...
,s/q[_TM?r$V 5YD~ qx'qT
不過今次出貓真係好易.....對d 英文好gei 人gei 講...不需要出貓...出出入入..exam paper 2 時間有限....用mobile search 仲waste time.....不過對英文差gei人今次出貓可行lor....有晒web site...去一次toliet 記6,7個words...出2次加埋d 運氣會pass loro1c1}d.|"pydc4r

(E${(x mep9V(j$?OB7h 今次真係考試局error lor~

austin666 發表於 2006-5-10 10:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2006-5-11 12:59 AM

其實我覺得真係會咁樣出貓既唔會好多, 甚至會係無
8w;u-V0ILL&t
-A&S!x o)iM 因為就算有網址比埋, 有無人會知道呢一遍essay會就嚮網頁既第一版?
4Tk4| FU|L 又有無人會冒呢一個未知知數既險?
2xq3@ B%Y ?s
n{%k`B:j 以一個正常既學生都唔會諗出貓呢一樣野, 明知係刑事'j @3\'B[RF%h+ik

Ta9vdF V9XZ{ 就算真係有人咁樣而出貓, 佢又可以記得到幾多答案呢?b{m4mJ;W"hc
Lu5G/m5K!x
所以, 雖然HKEA就絕對係有疏忽, 但係我唔覺得有d咩既大既影響, 只係CE考生嚮度小題大做, 因為如果真係取消果一part既分數, 通常黎講, 普遍大家既分數都會提升

austin666 發表於 2006-5-11 01:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2006-5-11 01:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2006-5-11 02:25 AM

講真
vP]%zWy4Z[tXO 你自己考唔到就考唔到啦
"NX"u8Hj6eA+lgA 點解要出猫呢
X-Zfp'YVu3O 出左,又唔一定會合格
\Q5p4d0P6V6FQ 有機會佢d答案錯既
Y;B;i[mhWn@*| 你有可能會唔合格tim$cG|;QH
而且係唔係應該嚴謹d呢)dzKu+w
咁都會有個網有d會考資料
Y,\ ENHBn)V{ 咁駛咩讀書啊,溫答案咪得囉=.=

clkgtr 發表於 2006-5-11 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 01:23 AM:
f? CJ5A!dk
9Bq}3q:}Q Q UtK~ I"U,r
&|,OmtJSC;Z4b
出猫并唔係刑事的H%t%d5C6~V.r
所以警方冇... [/quote]l6\?p0\@

"B"Wqc T;u9Y B 出猫唔係刑事係無錯, 但係我記得佢地可以用其他刑事既例黎入你罪pKu9KPoNdt(~}!I
正如偷窺一樣, 一樣唔係犯法, 不過警方可以用遊蕩罪黎入你罪
n4NKEV(I7V4A a
Z(iB3K'I8u 另外, 通常會驚有d咩唔公平既人, 通常都係d邊沿人/低分既人, 佢地就係怕其他人拉高左分之後, 而令到佢地唔合格
z/p0^2M @"{3@ 如果係攞A,B,C既人, 怕咩你地出猫, 出猫既通常都係d唔識既人先會咁做, 高分極有限q|8l*B.M'_/o[Z

9mmtx-D+S2gzJ 所以當局為左避免出result之後有人嘈, 通常都會増加合格率, 變相等如加分

austin666 發表於 2006-5-11 02:36 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2006-5-11 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 02:36 AM:
"BF4J6Aqz\ VSL*A?

!H zw } H ckPZ {Y?+Ag1SZ

^5t&L;q6p(jV'Q 考題係抄個網的@ UZ awK ]
考評局懶Q到照出
(rB!C1O:Q"J 班考生先咁興:mad::haha: [/quote]2w?'@2v n%i&s
嘩咁都有q_!K'E8\y"m1W
咁考評局就唔好怪人出猫啦
J$s1jm+X ce 係考評局傻姐:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

austin666 發表於 2006-5-11 03:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2006-5-11 03:27 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 03:13 AM:
7U9AS4wb)O3t
Zl dOZ!X M 刑事係要舉證的;Z.o2H6]X-D:G
仲要有相關的... [/quote](c ]&Y wE!{ Y@az
TY0fb SB9H;m$u
佢地可以用其他刑事既例黎入你罪, 咁點解唔可以問ISP攞資料?5m,Hmnu!]&^#G$v}7?

4pG{:j%y+IA Vf#\ 另外, 取消果一part唔等於直接加果一part既全部分數, 只會將其他既部份再拉curve,
S"S \t/})^!T no 所以, 高分既唔會受影響, 只有低分既著數左
2jJ&qc,Rv;[/J4K
jt s [t6n h 所以, 取消果一part對於高分既絕對係唔會唔公平])L.`;kUoc_l"b

3^|?g,B6vxS'Q [[i] Last edited by clkgtr on 2006-5-11 at 03:29 AM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.