**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 03:56 AM:gNoT'S"m(x }x
k`!V
Um1i+s T#IE
;XH H K-UGm
你當香港冇王管咩t*^ES4G&^h
唔係刑事
你點申請法庭手令呀 ^^2aJ&T2p
責任係考評局度&bp9\ u:{z;fx
要查IP呢D野
ISP要有當事人許可\手令先可以做野的 [/quote]
出猫唔係刑事係無錯, 但係我記得佢地可以用[color=Red]其他刑事[/color]既例[color=Red]等同出猫既例[/color]黎入你罪