娛樂滿紛 26FUN's Archiver

austin666 發表於 2006-5-11 03:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2006-5-11 04:01 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 03:56 AM: gNoT'S"m(x}x

1@ \q Ef:p k `!V Um1i+sT#IE
;XHHK-UGm
你當香港冇王管咩t*^ES4G&^h
唔係刑事
zUn'Yt"j WZ] 你點申請法庭手令呀 ^^2a J&T2p
責任係考評局度&b p9\ u:{z;fx
要查IP呢D野
a-^)A4QG,Q ISP要有當事人許可\手令先可以做野的 [/quote]
d'|9c;|6\4Ac
I AD;I!Xp
kS7cY3L$d p9q9^/V^ 出猫唔係刑事係無錯, 但係我記得佢地可以用[color=Red]其他刑事[/color]既例[color=Red]等同出猫既例[/color]黎入你罪
B mN7P%`6n(|il 正如偷窺一樣, 一樣唔係犯法, 不過警方可以用遊蕩罪黎入你罪
Ef8X1V7O*o t #A-E3TT H yV
只不過係無直接既例, 而用第二d相關既例, 唔代表無例可管
]U2z3N o6e'b
;p$W&Zp9s4LY y 唔通你話偷窺入唔到佢罪??
"`#tofN/h +^2A:Oq'`8]
[[i] Last edited by clkgtr on 2006-5-11 at 04:02 AM [/i]]

austin666 發表於 2006-5-11 04:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2006-5-11 04:11 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 04:06 AM:i,p5Kh3~R(z*L

$]3Kx"s:t3v3wcpM8q
~&p3hG Q3tvLA T0g0cJ f1sl

^IwU7EHK/Gw p:[ 取消得一係就+曬b2JsSp
一係就減曬... [/quote]
;`s]-ih
0a9cp rG 語文考試唔同其他科目, 你話讀佢果d就只係識果d, 語文科正常係唔會突然之間有一part半part特別高分
'~/FwAX
|mC$rLim7EjK&PyX 所以減晒果一part既分, 嚮語文科係唔會唔公平

austin666 發表於 2006-5-11 04:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2006-5-11 04:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2006-5-11 04:16 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 04:13 AM:
t'] s%?1{ { CU
sv8~ d#\ B9~LX$Ha
:cz2bk+i-@F
用其他刑事既例等同出猫既例黎入你罪
|#e"G!G6_+? ^M%@*i z&lO
如果有使乜仲要提議要求立法
z`)s'mO 就係冇相關的
[b"}9R8n,`g 佢地乜都做唔到先要提案
s'xMT vp7U
(K8] ] I B(J} d
HH/LG%w/qf 偷窺同呢單野有咩關係? [/quote] N|&W-aa:kM/N
f O u S ]_1P
/C L,p@3h Gy.UG
偷窺只係作為例
1NL6O#xui4{a!n2lv 偷窺一樣係無直接既例, 而只係用第二d相關既例1JuN/b x&m W Y
所以, 亦都曾經要提議要求立法
a0V+oD$^(QEm B3fgaW
出猫亦都一樣

clkgtr 發表於 2006-5-11 04:18 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 04:15 AM:vzXZz ap

cTs\/aP E#d9e2hJBj t?\:X
考過會考未? [/quote]
`ony@6QbCy$v#uh.N
g5[N;C-t7Z$@:C:v 我反而問下你考過會考未?

austin666 發表於 2006-5-11 04:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2006-5-11 04:21 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2006-5-11 04:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2006-5-11 04:36 AM

入罪真係難d啦, 疑犯係邊個、有幾多都搞唔清. 證據更涉及全港! 冇理由考評局做錯野, 警察補鑊掛?
1a+\(V6N$h LV {Z#PeSH
真係有人出左貓, 或者取消該part, 點都唔會公平, 無論對高分定低分.

pangpang2066 發表於 2006-5-11 04:36 PM

其實都難唔難捉到人? 就算捉到,佢死口唔認, 話部機係屋企, 咁阿哥或家姐上得唔得?
3E5|%_7i]^,z'D 又有邊個證明到上網時佢真係去左toilet,可能佢真係做緊paper.
D"wzkSxVC7N 所以而家先有mark 低去toilet record.
iC&F,X~Q@I5{ P;T8@2b)C c
重考就無可能,因為要重新做問題要好多時間, 而且點就到咁多考生時間? 預備好都暑假喇. 暑假就一定有人plan 離港, 聽講公開試早考都係想0係同學正常要返學既時間,等大家都free.
6h mQi'`%oZ
j-QD{ey 取消就係最好.但對於共中一d 話自己用好多時間做呢 part 而做唔到其他parts 既,就真係無辦法.

KrisX 發表於 2006-5-11 05:05 PM

我係今年有份考會考ga, 其實呢單野根本係考評局ge 錯, 咁e+ 點好? 重考又唔係, 取消mc cloze 果part 又唔係, 根學校成績評又唔係, 考評局點補飛都比人小佢ga 喇

austin666 發表於 2006-5-11 05:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-5-11 05:15 PM

取消就最公平... 大家當冇果part je
j3M.G(]9` 可能有d低分但果part好ge人會覺得唔公平,但都係因為佢自己做得好je
J7Aa_^V(`| 全港考生都唔計果part,仲唔係公平?? 咁冇ga la
wR)R_p)~CB1W 一定唔會重考,考評局先冇咁得閒,我都極反對重考!!!!!!

austin666 發表於 2006-5-11 05:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-5-11 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 05:57 PM:
z&X(Ej'RU'Ktp 重唔重考唔重要
Dm"z6S0W9L"R
R|G\]z$KlG 最緊要收到成績單之後-]m;zlg,lF9X
唔好又走出黎話R-{W:Iy:i/o6s
唔公平要重考#lEa u'Fn!} Z1^
呢d就最無謂 [/quote] N)MY1{?%sa nv
係~~果時拗黎都冇用5G{b Q6mu$G ` ]
而家取消有人話唔公平,因為果part佢地好_v7ES%L(R,pr%}'R,G
不過重考完咪又係有人出黎話唔公平,因為重考冇考得咁好~~
w$] XJ!xD[$k q ka 取消果part就係唯一良策~~:good::good: 又公平

wangjacky 發表於 2006-5-11 06:47 PM

不過而家佢地好似有辦法喇Z8k"P}"bh M]R
有左對策RM\s7qOx%j
各位brother睇睇
&a3lP OS)Ym?s [url]http://www.hkeaa.edu.hk/doc/isd/LetterToCandidates.pdf[/url]

kgkgkg212121 發表於 2006-5-11 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]wangjacky[/i] at 2006-5-11 06:47 PM:z'G)sW4Vs
不過而家佢地好似有辦法喇zW%|-kR
有左對策~"e!E&wj$~'^t0e
各位brother睇睇,LP)qM o?Y/^
[url]http://www.hkeaa.edu.hk/doc/isd/LetterToCandidates.pdf[/url] [/quote]
3zGek;n7D6O 之前考果時個invigilator讀過...Uks4B3y(o/Oq,R&lOn+u
其實呢d係善後工作je... 都未決定係cancel果part定點

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.