娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fung 發表於 2006-5-8 11:57 PM

[加分題] CE 英文出貓!?

各位brother IM/I1i@K
)E _#k-o&f6yc
唔知係唔係我太廢...定係d人勁...QX!~-k7T n"qTt7mS

~4?3{w'{ 我諗極都唔明點解有可能o係唔比監考員懷疑下去toilet上網出貓?!N IOf i+CZ1]#P

[#} ECU e6ur y zsR/c?r

-Ey+XL1\:qj] ?!O-c 以我所知, 不嬲都有invigilator陪你去到toilet門口5L"|#fj/?:} |
去toilet ge合理時間頂多都係一分鐘左右...其實夠唔夠時間比佢地上網仲要記ans.
bs:A sQ{M 2^+\/[oWF6Y
要咁快做晒: 打URL(仲要多能水蛇春咁長), load網頁, 搵文章/題目/ans, 記ans
V{Q6O2e%A^-Px W.@2t!\$P-R(| U
C(V(Pd)w!O v'@-Z
其實....會唔會好高難度?{ on-Tt&a*ZmDkG

&GEZ]O%| [[i] Last edited by 月月鳥 on 2006-5-10 at 09:14 PM [/i]]

austin666 發表於 2006-5-9 12:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fung 發表於 2006-5-9 12:24 AM

原來係咁....第一頁就係...=0=

austin666 發表於 2006-5-9 01:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cfccfcc 發表於 2006-5-9 02:00 AM

不過就算點出,都有個限度啦P{r8S iZ~
又要記又要睇.....仲要晌廁所睇添~!
g9Fv!g E%A 比d credit有出錨的朋友仔先~!

Azuma 發表於 2006-5-9 06:25 PM

[quote]Originally posted by [i]fung[/i] at 2006-5-8 11:57 PM:
zx] ?*amKH 各位brother$?&Z_4?||1z!u@

|i!rt9h-|h:]a 唔知係唔係我太廢...... [/quote]
},y$H-~Q LqZ|
9rK7t,zHt+z 一個市場有幾多個廁格?8Jbg&EQ&u
W5? @2zY O)B
我諗你打url ,search 睇完編文, 記住答案 ,都要5-7分鍾...............9B\e\.l+ic MI(Xt

.vQ\,v7senE%XTi 如果有好多人走去爆石.....................
{2~2o0Im-v~ 8s7lW!fL#Qq)KHd
我諗好易會比人知道.........................8n5a G!rE

4qq6Y"g)kI s 其實
9t+zcE5a*Ws x)x5T Ny g
如果你英文好.................. wl/xf `4T#xy
[^)J;i/XB_
攪咁多野做乜(講真考緊試已經夠緊張仲出貓.....),自己做好過啦
t/}#@mB NE@
%K ~'ij3n@jU!K jy Vf9DIz|2puw
如果係唔掂WeDT#c2TO

Z k"gTbB:? 20分都未必夠用............................P2Swjr ~

k\!H|'Sr&z2J 仲有$[ DyXw R!Ac
C `:|9mR$vU
其實好易睇得出
g.Ahj:|(cTy
c;wSqj 你其他地方錯咁多,呢一part 做arm咁多

homan~ 發表於 2006-5-9 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-5-9 06:25 PM:/k _i YAp)S

N5_5D!I AH^n
+V$G2[Pa V@D 一個市場有幾多個廁格? v\~$r&e] h
`rPY/h
我諗你... [/quote]
S?S,S'z[J![
+~$o%c6y(\? l'] 好認同 !!!Y wk1j.d6T&Ph-@7N
good point !(R7T%y.L&jm0A&`V
P*]5?U|
出得術既都有限料啦 :D

hold_find 發表於 2006-5-9 07:49 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-9 06:38 PM:
5[o1RE*y
Y:V,Y-ES8O:]
z6^Z/f1Z$u$]A 好認同 !!!oS`g$LU$zw
good point !
2f}Y8o ZA ?K}$ER'ob
出得術既都有限料啦 :D [/quote]
&K;S+h#s@4G G 老實講,有冇料都好,最緊要係D分,因為社會是十分現實的

155220 發表於 2006-5-10 09:20 PM

人是有貪念和現實的.既然出貓可以增加影響自己一生的分數,何樂而不為呢?&JV,l-H'?w
我相信不少人在小時為了增加分數,都會做出一些不誠實的事,這是正常的.
*Z OPZ9e'KT ~ 因為分數就是一切!!!!

76 發表於 2006-5-10 10:19 PM

其實之前出貓真係好難....我老師say過...想係試場出貓果d 人好易feel 到....果d 人會always 留意d 監考員...
A7HB|4J~-d ~ m)h2F XK
不過今次出貓真係好易.....對d 英文好gei 人gei 講...不需要出貓...出出入入..exam paper 2 時間有限....用mobile search 仲waste time.....不過對英文差gei人今次出貓可行lor....有晒web site...去一次toliet 記6,7個words...出2次加埋d 運氣會pass lorz&C kkl ^d

4? q,[7x1^9@0r 今次真係考試局error lor~

austin666 發表於 2006-5-10 10:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2006-5-11 12:59 AM

其實我覺得真係會咁樣出貓既唔會好多, 甚至會係無
3wT r q7F5rT6Y
:u2HOX"~/^ 因為就算有網址比埋, 有無人會知道呢一遍essay會就嚮網頁既第一版?
_ fY4g,R 又有無人會冒呢一個未知知數既險?
w,dK3b] Q#L } vui vPN,m-A1r
以一個正常既學生都唔會諗出貓呢一樣野, 明知係刑事
}%K;[_)a8ch g_C
1CN3zMV'P 就算真係有人咁樣而出貓, 佢又可以記得到幾多答案呢?
|Rlof [|*N Z$_o\ FM
所以, 雖然HKEA就絕對係有疏忽, 但係我唔覺得有d咩既大既影響, 只係CE考生嚮度小題大做, 因為如果真係取消果一part既分數, 通常黎講, 普遍大家既分數都會提升

austin666 發表於 2006-5-11 01:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2006-5-11 01:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2006-5-11 02:25 AM

講真
R3n/iLk 你自己考唔到就考唔到啦|aX`]&}/X!h_
點解要出猫呢
.K U!S2|l6t} 出左,又唔一定會合格
2U"m,M;@%GX!~ 有機會佢d答案錯既
,a \'s^7F Qe 你有可能會唔合格tim2|3S ? mr b)Zs
而且係唔係應該嚴謹d呢#^P^zD!F!r6?W
咁都會有個網有d會考資料 ] ?%h#eI,z H$e%]#P0Z
咁駛咩讀書啊,溫答案咪得囉=.=

clkgtr 發表於 2006-5-11 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 01:23 AM::g\$KMI1p

Ie-F-qa#y F0V
*g'YI9` U2UA
#OY2i&?Dwy~3`IO 出猫并唔係刑事的
x4[+df(V:SD.e#G 所以警方冇... [/quote]
sX\aC1p,u7|g
Vkh:C{"E`E 出猫唔係刑事係無錯, 但係我記得佢地可以用其他刑事既例黎入你罪
JAt p|*^8Ir*ma+P 正如偷窺一樣, 一樣唔係犯法, 不過警方可以用遊蕩罪黎入你罪1QP Vs2fL*`

h1bK8n(Ahk1_!V 另外, 通常會驚有d咩唔公平既人, 通常都係d邊沿人/低分既人, 佢地就係怕其他人拉高左分之後, 而令到佢地唔合格OS1y.@?^G/hh
如果係攞A,B,C既人, 怕咩你地出猫, 出猫既通常都係d唔識既人先會咁做, 高分極有限
q(} W-@4AbXs)iW 1M)a5a L iC s
所以當局為左避免出result之後有人嘈, 通常都會増加合格率, 變相等如加分

austin666 發表於 2006-5-11 02:36 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2006-5-11 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 02:36 AM:rR,aJ.k

"|9a X%b TB
'dS(G6wT cZ+f gZb
L4I5Fe9Jn
b _mB t^HIm 考題係抄個網的
v%mg:b |#D#f L9TV7Y 考評局懶Q到照出
Zdsi$D/HLY 班考生先咁興:mad::haha: [/quote](XR5r!Wy@E NC
嘩咁都有
:k(C:a3A%f*O"by'QV2M 咁考評局就唔好怪人出猫啦
o;}%^v5O c 係考評局傻姐:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

austin666 發表於 2006-5-11 03:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2006-5-11 03:27 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-11 03:13 AM:mU {M4F(fA e3q X
_:W j!xdU0x
刑事係要舉證的9l.dm Tt*[v
仲要有相關的... [/quote]
G*u4v5Du ~Ej#A5c:`%R;N5d
佢地可以用其他刑事既例黎入你罪, 咁點解唔可以問ISP攞資料?
!BI6YS-})S B
&KMoz)Np!dX$y([ K 另外, 取消果一part唔等於直接加果一part既全部分數, 只會將其他既部份再拉curve, OWzD rN|
所以, 高分既唔會受影響, 只有低分既著數左
LJCg/d M+Y2]4[y #T"XlO6Dd
所以, 取消果一part對於高分既絕對係唔會唔公平"_4f%pJ7`)E4W Q.a7W

i+Aw Zi*p+^@ P [[i] Last edited by clkgtr on 2006-5-11 at 03:29 AM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.