天主[如果有]..非專利...點解中國人要畀鬼佬點??
支持中國自封主教!!!!......大家怎看???:P 香港指派特首,陳主教話要普選?
中國選地區主教, 陳主教話要委任?
z!B;l!w&d(Pu
這是否聖經所說的 看見別人眼中的一跟刺,看不見自己眼中的一條柱,唔明陳主教的高深道理 sEu%E8o1U
"Gk$O.`&\1S
唔好意思,扁低陳樞機的身份,特此更正/siZ0]F4U5E
u*yD#\1y4f
[[i] Last edited by singleung1956 on 2006-5-9 at 01:47 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-5-9 01:45 AM:
香港指派特首,陳主教話要普選?;S T(}%zTFi
:yWCWU3\#u
中... [/quote]goooooooooooood!!%WS{;ukQ&@tl
佢地向來傋一套做一套!!
一方面口中說愛...另一方面,如有利益沖突...即刻打七你!!!...各位睇下個班最惡的韓農..佢地就係天鼠教的..又如基佬教..一面說和平..另一面就去人地的宗教地方撩交打 ..[上年長州巡行就係].......道、佛、印度、儒教..都唔會做D咁事.........真係@@#$%%:mad: [quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-9 01:54 AM:
goooooooooooood!!5XB fB G%l,f6H1RA+r2t
佢地向來傋一套做... [/quote]
你知唔知長洲單野究竟乜事先? [quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-9 01:32 AM:.Ku|S4g,`_h;k d
支持中國自封主教!!!!kAG/M;wn
......大家怎看???:P [/quote]5j#Z qF!k{
:N'@8P"zE2d|M
共產黨係無神論架!憑乜野自封主教呀老友?
依家大陸根本就係做緊d自相矛盾ge事!^ H{)i.m4E[5Zl+\q
你估好似英國咁可以自己搞個聖公會出黎咩?*P s{^&wl
又要自封又要合法,咪改左黨章先lor [quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2006-5-9 02:12 AM:
共產黨係無神論架!憑乜野自封主... [/quote]bm'b+l3I3H#V
.........正確...所以理得你..我想點都得...正如基佬教同天鼠教最憎回教...但佢地所喟全能的鼠....咪又係冇回教符???.....吹咩???...:DUM&m v!W s1y6q
...全能全知????hahahahahahaha.........:D.A;l"Q/O&C5w
不過..
佢地最叻..咪睇住自己D信眾一個個畀人炸死???[....到時一句蓄生精神...D傻佬一樣繼續信你...死味???]
6UUI'lj
[[i] Last edited by magic on 2006-5-9 at 02:30 AM [/i]] 宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的一套來比較; 梵蒂岡又不需要在中國設廠生產大量廉價十字架, 亦不需要吸引中國遊客到訪, 跟你中國根本不須客氣, 現在要看的是誰需要誰?
,wgW-t/gk;k
你"中國天主教愛國會"自封為上帝也不是問題, 問題是要不要別人承認? 正所謂"名不正, 言不順", 如你中國覺得沒有羅馬教廷的確認也沒啥大不了, 那就自封自聖自己爽好了......`7q4@ t-HE*}-jT
中國政府連班襌活佛也是自封, 封幾個小小的主教又算得了甚麼?
天主上帝是洋人搞出來的宗教, 誰不好信, 誰叫你中國人犯賤要信祂? 人家的遊戲規則就是這樣, 你如覺得不滿意, 你劉柏年改信關公好了。
i!D$F$B:}^!I
至於陳日君主張特首普選, 跟他的宗教基制有甚麼關係? 以樓上那位仁兄的邏輯, 是不是所有支持普選特首的人在日常的崗位上也要普選? 如我支持普選是不是回公司也要推動普選老闆上司?K+|5`;rO FkQP5Z
:s9A9D p)RM4R
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2006-5-9 at 02:44 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31 AM:#a"e Z:a ~j'G6M
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote],tPjy-E i r1?
t{'~ j/~if WpXA
好認同你既講法:) [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31:#E9n+v+mX%z?
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]
Good point.
(B8r.kjf*Sq
"Religion and Politics should be seperated" - not said by me. 我覺得係各為其主. 陳主教老頂係天主教, 佢緊係攪d嘢帮手撑吓個專利啦. 一個唔好彩, "中國天主教愛國會"有十幾億善信, 點算? 連個"主"都比埋佢呀.
宗教同政治都係可以控制人o既手段, 向來都分唔開, 共產黨容許"中國天主教愛國會", 緊係要佢d老頂同信衆喺自己掌握之內啦, 點會比個外國國家仔梵蒂岡喺自己地方玩嘢? 搵個自己人好做事嗎!!~K0KV)F:DZC
歷史都記載咗, 無論中外, 久唔久就有條粉腸話解救世人以主之名打吓仗, 重搵條老外封o既主教攪攪震? 今日天主教無野心唔代表o聽日無呀! 就當係國家級危機處理系統一部份啦. [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31:
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]2u D.Y[ K{iJQ)[
:good::good::good:
1000000.........% agree~!:clap: [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31 AM:q_3lU*o0Pv6@$w
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]
@9I `/Nlo\
:clap:agree x 4
如果梵蒂岡試吓自己任命幾個中共副總書記, 我諗場戲會幾好睇:dev: [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31 AM:
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]
&_1Lw8R I1K?
講得好 ! :clap::clap::clap::clap::clap: [quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-9 01:28 PM: ?#k7l l`)x\W0h
我覺得係各為其主. 陳主教老頂係天主... [/quote]
;lO8Tj;G c ~{
bro,
天主教所有教會都要由教皇指令架r4~p)`Y){ a/nH
依果係天主教特色之一 :D
+]9h fnUEDw
唔似得基督教
可以自製教會 :Dp$e$[C9j@ u
愛國教會d主教要宣誓支持共產黨....:eek:
可以自封主教既?nw*P!s9YE%RZ
又點可以叫天主教????:D
D*ed9~%aAKR.N'_
年中有好多人被逼支持愛國教會:gun::gun::gun:
真正追隨天主既係唔會理佢架 [quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2006-5-9 05:05 PM:
:clap:agree x 4c3P9sv j-dwBc
如果梵蒂岡試吓自己任命幾個中共副總書記, 我諗場戲會幾好睇:dev: [/quote]agreeeee:D [quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-9 06:48 PM::Jn _&G2Eh
bro,
天主教所有教會都要由教皇... [/quote]9B1I e;S|EL:r V
mE"G[S#xn%LNl;Y
大哥, 呢樣正係細佬o既意思. 我覺得任何教會架構都有政治成份. 好明顯大陸容許中國o既天主教信天主, 但唔容許中國o既天主教受梵蒂岡控制. 所以係咪有個咁k喱o既教會囉. $v4msmB5}TO
佢要攪個主教出來, 同宗教本身無關係. 所以支嘿q嘢持, 都唔輪到你講! 你整個梵蒂岡天主教喺大陸實變法輪功. [quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-10 02:06 PM:Z-L,g,A#w,B*B%C
*v e5^8? |h
大哥, 呢樣正係細佬o既意思. 我覺... [/quote]
............咁緊張人地自己封...因為利益而矣!!!os:_{J v
{不能控製你...點得??......一定耍我來控製....我最巴x閉..你地中x人想自封???慳xD啦....}:mad: magic 兄, 我唔支持係因為呢個係大陸o既政策. 無得改變, 亦無得多咀. 佢做o物, 我係咪喺度吹吓水囉. 硬要拍哂手支持呢d擦鞋仔嘢, 我無興趣. [quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-11 10:06:IcNUn
magic 兄, 我唔支持係因為呢個係大陸o既政策. 無得改變, 亦無得多咀. 佢做o物, 我係咪喺度吹吓水囉. 硬要拍哂手支持呢d擦鞋仔嘢, 我無興趣. [/quote]
哈哈, 同佢講都嘥X氣, 佢已經自封為"天鼠教教主", 大家都唔同Channal, 由得佢宣傳佢既教義啦, 香港有宗教自由架...........:D:D:D&V^[fA&c)Pd
l/\x&Gae
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=113920&fpage=1[/url]
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2006-5-11 at 12:45 PM [/i]]
頁:
[1]