娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-5-9 01:32 AM

天主[如果有]..非專利...點解中國人要畀鬼佬點??

支持中國自封主教!!!!
Y'O"s YWp3Z&A/^gE ......大家怎看???:P

singleung1956 發表於 2006-5-9 01:45 AM

香港指派特首,陳主教話要普選?
5JXN ^uMrf;Jq
7eG]!e5no 中國選地區主教, 陳主教話要委任?
Ah-z4S ]:H6ky z!B;l!w&d(Pu
這是否聖經所說的  看見別人眼中的一跟刺,看不見自己眼中的一條柱,唔明陳主教的高深道理 sEu%E8o1U
"Gk$O.`&\1S
唔好意思,扁低陳樞機的身份,特此更正/siZ0]F4U5E
u*yD#\1y4f
[[i] Last edited by singleung1956 on 2006-5-9 at 01:47 AM [/i]]

magic 發表於 2006-5-9 01:54 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-5-9 01:45 AM:
} Fy"ZJb3w;? 香港指派特首,陳主教話要普選?;S T(}%zTFi
:yWCWU3\#u
中... [/quote]goooooooooooood!!%W S {;ukQ&@tl
佢地向來傋一套做一套!!
j1w%D9S4F 一方面口中說愛...另一方面,如有利益沖突...即刻打七你!!!...各位睇下個班最惡的韓農..佢地就係天鼠教的..又如基佬教..一面說和平..另一面就去人地的宗教地方撩交打  ..[上年長州巡行就係].......道、佛、印度、儒教..都唔會做D咁事.........真係@@#$%%:mad:

Dr.anger 發表於 2006-5-9 02:00 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-9 01:54 AM:
_:o*c^L Q0Kij goooooooooooood!!5XB fB G%l,f6H1RA+r2t
佢地向來傋一套做... [/quote]
p|Ej!\{uK0J 你知唔知長洲單野究竟乜事先?

wind69 發表於 2006-5-9 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-5-9 01:32 AM:.Ku|S4g,`_h;kd
支持中國自封主教!!!!kAG/M;w n
......大家怎看???:P [/quote]5j#Z qF!k {
:N'@8P"z E2d|M
共產黨係無神論架!憑乜野自封主教呀老友?
*u?"@+M ^ r%SS5q 依家大陸根本就係做緊d自相矛盾ge事!^ H{)i.m4E[5Zl+\q
你估好似英國咁可以自己搞個聖公會出黎咩?*P s{^&wl

^6S ]$xH!I&x 又要自封又要合法,咪改左黨章先lor

magic 發表於 2006-5-9 02:27 AM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2006-5-9 02:12 AM:
&C~y]UC
zf~ z$c-D
9y-Q k[D4| 共產黨係無神論架!憑乜野自封主... [/quote]bm'b+l3I3H#V
.........正確...所以理得你..我想點都得...正如基佬教同天鼠教最憎回教...但佢地所喟全能的鼠....咪又係冇回教符???.....吹咩???...:DUM&m v!W s1y6q
...全能全知????hahahahahahaha.........:D.A;l"Q/O&C5w
不過..
5iG)HS0X.T&}4_1y:](H 佢地最叻..咪睇住自己D信眾一個個畀人炸死???[....到時一句蓄生精神...D傻佬一樣繼續信你...死味???]
(zM*D"t2i H m 6UUI'lj
[[i] Last edited by magic on 2006-5-9 at 02:30 AM [/i]]

打狗棒 發表於 2006-5-9 02:31 AM

宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的一套來比較; 梵蒂岡又不需要在中國設廠生產大量廉價十字架, 亦不需要吸引中國遊客到訪, 跟你中國根本不須客氣, 現在要看的是誰需要誰?
1v,EFMJ8a:b{,mg ,wgW-t/g k;k
你"中國天主教愛國會"自封為上帝也不是問題, 問題是要不要別人承認? 正所謂"名不正, 言不順", 如你中國覺得沒有羅馬教廷的確認也沒啥大不了, 那就自封自聖自己爽好了......`7q4@ t-HE*}-jT
中國政府連班襌活佛也是自封, 封幾個小小的主教又算得了甚麼?  
vys4or;V`
BZK!]dq+pLD 天主上帝是洋人搞出來的宗教, 誰不好信, 誰叫你中國人犯賤要信祂? 人家的遊戲規則就是這樣, 你如覺得不滿意, 你劉柏年改信關公好了。
-OEL{ p$x-i1m3sXXu i!D$F$B:}^!I
至於陳日君主張特首普選, 跟他的宗教基制有甚麼關係? 以樓上那位仁兄的邏輯, 是不是所有支持普選特首的人在日常的崗位上也要普選? 如我支持普選是不是回公司也要推動普選老闆上司?K+|5`;rO FkQP5Z
:s9A9Dp)RM4R
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2006-5-9 at 02:44 AM [/i]]

Fung2004 發表於 2006-5-9 02:42 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31 AM:#a"e Z:a ~j'G6M
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote],tPjy-Ei r1?
t{'~ j/~if WpXA
好認同你既講法:)

chicken 發表於 2006-5-9 10:57 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31:#E9n+v+mX%z?
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]
VH.r6cj0|9ps3C
{[6p:KDfj Y Good point.
R*}9Fw\;e3u(b (B8r.kjf*Sq
"Religion and Politics should be seperated" - not said by me.

FishyR 發表於 2006-5-9 01:28 PM

我覺得係各為其主. 陳主教老頂係天主教, 佢緊係攪d嘢帮手撑吓個專利啦. 一個唔好彩, "中國天主教愛國會"有十幾億善信, 點算? 連個"主"都比埋佢呀.
~(M1Z.E_
ik;K"X(RJ"Va ` 宗教同政治都係可以控制人o既手段, 向來都分唔開, 共產黨容許"中國天主教愛國會", 緊係要佢d老頂同信衆喺自己掌握之內啦, 點會比個外國國家仔梵蒂岡喺自己地方玩嘢? 搵個自己人好做事嗎!!~K0KV)F:DZC

+_*oQO(_D d 歷史都記載咗, 無論中外, 久唔久就有條粉腸話解救世人以主之名打吓仗, 重搵條老外封o既主教攪攪震? 今日天主教無野心唔代表o聽日無呀! 就當係國家級危機處理系統一部份啦.

機密 發表於 2006-5-9 02:32 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31:
9Kx}\6If,P Y6A 宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]2u D.Y[ K{iJQ)[
:good::good::good:
/f1^iGr0u 1000000.........% agree~!:clap:

rest365days 發表於 2006-5-9 05:05 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31 AM:q_3lU*o0Pv6@$w
宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]
_nXynmn @9I `/Nlo\
:clap:agree x 4
cX'M)y/[4h 如果梵蒂岡試吓自己任命幾個中共副總書記, 我諗場戲會幾好睇:dev:

homan~ 發表於 2006-5-9 06:42 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 02:31 AM:
+^*Kc5~8M9?,T PH*sHR 宗教有宗教的一套規舉, 不應以政治的... [/quote]
@7cgH l.t &_1Lw8R I1K?
講得好 ! :clap::clap::clap::clap::clap:

homan~ 發表於 2006-5-9 06:48 PM

[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-9 01:28 PM: ?#k7l l`)x\W0h
我覺得係各為其主. 陳主教老頂係天主... [/quote]
g iZ+EX2pElY ;lO8T j;G c ~{
bro,
!WkzWQ9X 天主教所有教會都要由教皇指令架r4~p)` Y){ a/n H
依果係天主教特色之一 :D
Y:pNKN7l6Ns}!L3B +]9h fnUEDw
唔似得基督教
5T,TW/y5V|\xCp#]~ 可以自製教會 :Dp$e$[C9j@ u

&Z%fNHj;z,]S 愛國教會d主教要宣誓支持共產黨....:eek:
*?Ipu i&_!jq n 可以自封主教既?nw*P!s9YE%RZ
又點可以叫天主教????:D
\!T(?cdZ;V
;o6G7|F{z
3|2L aw6~5Q{m D*ed9~%aAKR.N'_
年中有好多人被逼支持愛國教會:gun::gun::gun:
b M0i?&FjL 真正追隨天主既係唔會理佢架

magic 發表於 2006-5-10 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2006-5-9 05:05 PM:
^"gdvS,~,N
o XD+?/Yqs
,vn/V.I|%s(E :clap:agree x 4c3P9sv j-dwBc
如果梵蒂岡試吓自己任命幾個中共副總書記, 我諗場戲會幾好睇:dev: [/quote]agreeeee:D

FishyR 發表於 2006-5-10 02:06 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2006-5-9 06:48 PM::Jn _&G2Eh

|D ~N d"V|*D
m4Sa(g o;fQ bro,
-Cd3_ sB-k 天主教所有教會都要由教皇... [/quote]9B1I e;S| E L:rV
mE"G[S#xn%LNl;Y
大哥, 呢樣正係細佬o既意思. 我覺得任何教會架構都有政治成份. 好明顯大陸容許中國o既天主教信天主, 但唔容許中國o既天主教受梵蒂岡控制. 所以係咪有個咁k喱o既教會囉. $v4msmB5}TO
佢要攪個主教出來, 同宗教本身無關係. 所以支嘿q嘢持, 都唔輪到你講! 你整個梵蒂岡天主教喺大陸實變法輪功.

magic 發表於 2006-5-11 02:36 AM

[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-10 02:06 PM:Z-L,g,A#w,B*B%C
*v e5^8? |h

%H6?w)C-e7T&OC 大哥, 呢樣正係細佬o既意思. 我覺... [/quote]
9au9o1n;Q ............咁緊張人地自己封...因為利益而矣!!! os:_{J v
{不能控製你...點得??......一定耍我來控製....我最巴x閉..你地中x人想自封???慳xD啦....}:mad:

FishyR 發表於 2006-5-11 10:06 AM

magic 兄, 我唔支持係因為呢個係大陸o既政策. 無得改變, 亦無得多咀. 佢做o物, 我係咪喺度吹吓水囉. 硬要拍哂手支持呢d擦鞋仔嘢, 我無興趣.

打狗棒 發表於 2006-5-11 12:40 PM

[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-11 10:06: IcNUn
magic 兄, 我唔支持係因為呢個係大陸o既政策. 無得改變, 亦無得多咀. 佢做o物, 我係咪喺度吹吓水囉. 硬要拍哂手支持呢d擦鞋仔嘢, 我無興趣. [/quote]
n|SCs"yP 哈哈, 同佢講都嘥X氣, 佢已經自封為"天鼠教教主", 大家都唔同Channal, 由得佢宣傳佢既教義啦, 香港有宗教自由架...........:D:D:D&V^[f A&c)Pd
l/\x&Gae
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=113920&fpage=1[/url]
Z+I,jVM6Et
Dm)L \s S [[i] Last edited by 打狗棒 on 2006-5-11 at 12:45 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.