黑 社 會 2 之 以 和 為 貴 ! (~^o^~)
黑 社 會 2 之 以 和 為 貴 ! (~^o^~) 咁快變左電影版:agree: 果個南仔唔岩果個老野又係大聲y2W3\X8iu*u
如果果個老野又唔岩先 要大聲既話
果個南仔可能打nine 左佢 去oscar競逐最佳外語片~:good: [quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-5-9 15:13:(iYd:Rx!zf)],}
去oscar競逐最佳外語片~:good: [/quote]%l|3w/H R k
仲有最佳記錄片、最佳攝影、最佳男主角、最佳導演。)Zs8CJ7kZ0`~%a
:D:D:D [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-5-9 03:20 PM: N8b?YL,Z
m*mOI{}.S"L
仲有最佳記錄片、最佳攝影、[color=Red]最佳男主角[/color]、最佳導演。
:D:D:D [/quote]
[color=Red]個老野[/color]:confused: [quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2006-5-9 03:26 PM:b*{;Y)k [ f"U3a&K
[color=Red]個老野[/color]:confused: [/quote]