娛樂滿紛 26FUN's Archiver

stephen222 發表於 2006-5-9 10:26 PM

緊急...幫幫忙.....有關辯論....

想問下大家對於公開考試而家有部份分數以學校成績計算有咩睇法......明天要做辯論...想聽多d意見...最好有理據支持下.....冇亦無妨.....希望各位幫忙...thx.....

機密 發表於 2006-5-9 10:31 PM

[quote]Originally posted by [i]stephen222[/i] at 2006-5-9 22:26:.a(OM@o&e ]
想問下大家對於公開考試而家有部份分... [/quote] O!Tk7E-},RJu.Vs
各學校的程度不同,變成公開試的成績變得認受性降低。因為中立的測試的獨立性少左。

YUEN_LOUIS 發表於 2006-5-9 10:43 PM

贊同機密!,wD:||2?q%Ect
同埋,阿sir好多時會通下水(都係夠呢d野先合格^^),咁樣咪好唔公平?AZ2Y_e,A{(J p
公開考試大原則係:公平,公正.加上校內成績,會好易黑箱作業

stephen222 發表於 2006-5-9 10:43 PM

好多謝樓上的意見...我亦認同會冇咁公平....仲有可唔可以再講下其實有冇咁既需要去做呢樣野?n H H*[,U

L3|x.D2N.ES/e8U [[i] Last edited by stephen222 on 2006-5-9 at 10:48 PM [/i]]

cwleung1988 發表於 2006-5-9 10:54 PM

唔同老師既教學方式同進度都唔同...
2oz4J&ov9Ca 仲有就係校內test既時間唔一樣...^|s1@E&j
都係個句唔夠統一..."Sng*e)Hm;wl&e
支持機密 兄個句 "公開試的成績變得認受性降低。因為中立的測試的獨立性少左。 "

stephen222 發表於 2006-5-9 11:33 PM

其實我仲想問下點解校內評核會令老師疲於奔命?
0`n3_/X T0G 'F K?D+p&VJ
[[i] Last edited by stephen222 on 2006-5-9 at 11:36 PM [/i]]

cency2005 發表於 2006-5-10 12:24 AM

以我所知, 而家學校有選擇權是否報上學生的校內成績
p&QZ:w%s/f"V H/wtR 報的話會佔一定的百分比)WU-E L^;_f
不報的話, 會全數以公開考的成績作計算
%bPw6GfE 那麼可以話是沒有一個肯定的計算方法/MlV\6N)t S
學生就會成為白老鼠L EkD'x2L
當然, 香港的學生成日都係白老鼠的了O2u&_}m
不過在考評局沒有公報確實的計分方法1rU6z%O \,q,m
而老師又在沒有足夠支援的情況下, 實不宜在這時間推行
[Zj qq 對學生不公平
)N#z"s Wx'kJ#b*k r.}:a 雖然他的原意是想公平, 不過很可以事與願違

stephen222 發表於 2006-5-10 12:37 AM

好多謝你咁夜仲回我

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.