娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pangpang2066 發表於 2006-5-10 11:12 AM

[加分題]香港有未來嗎?

近排成日諗, 香港的新一代未來會怎樣...[?;v^@,LC/b

d+Mr)cU*hc dw9C1y 除左出猫事件, 而家d 新一代 只顧玩樂, 早前有調查顯示 20-26歲的打工人仕,有儲蓄和給家用的, 各只有少於30%.大部分$用黎玩同買野,無錢剩. 其實20-26歲都有部份係大學生/f.7,好似無咩理財知識.可能佢地無好似上一代要捱苦,唔會珍惜.NpJ(V#suad/c
/i1v"e.d?c$^3De%U}
佢地而家食屋企,住屋企 就當然無問題, 他日要食自己同住自己又點呢?唔通一直同屋企人住.
uu.Bge DiF8oA{J
唔知大家有咩睇法?(FpwP7?!I
2Cjk-[7q#LO;l
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2006-5-10 at 09:08 PM [/i]]

harvey22 發表於 2006-5-10 01:12 PM

i say hk have no future man..... very good article hope more readers

機密 發表於 2006-5-10 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]pangpang2066[/i] at 2006-5-10 11:12:
c5N"|Y g P;|:W6? 近排成日諗, 香港的新一代未來會怎樣.... [/quote]
+ND&mz f&f4qJ 因為小時候缺乏道德、倫理同啟發思考性的教育! 現代教育只顧考試的後果!

Gretzky 發表於 2006-5-10 03:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Gretzky 發表於 2006-5-10 03:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

zz1988 發表於 2006-5-10 05:55 PM

考試考試考試!
.I#b0oh,BQ everyone only how to 考試!

FishyR 發表於 2006-5-10 06:50 PM

香港o既未來係咪睇大陸點囉. 香港地小又無資源. 工業競爭力唔高. 只靠金融,旅遊養6-700萬重日日增加緊o既人口, 真係食都食窮. 唔靠亞公溜d落出來, 呢幾年都死啦. _"q K kg)GCU
I1x:u#Hib4CQ O
不過無所謂, 改朝換代, 由英國變中國, 都係寄人屋簷下. 有日亞公唔睇住香港, 搵個上海來頂就慘啦. p*I5}&W } BLT

T ^y%K%g 香港的新一代就睇你係唔係有錢仔叻. 貧富懸殊愈來愈厲害, 喺基層出生, 出人頭地o既機會相對愈來愈少. 香港教育差, 有錢o既啶佢出外國自然有好教育. 窮o既, 挨吓都有啖食掛.

155220 發表於 2006-5-10 09:17 PM

香港仲有未來,只不過風光不再而已.
2?}.x7s#e\ 從我在香港以外的地方居住的親戚得知,他們普遍認為香港人(小孩尢其)最不能吃苦,連吃苦也不能,怎樣去打天下?!

hold_find 發表於 2006-5-10 09:47 PM

實有未來,不過模式不同而已
S/U*_"S(s+Edyx 以前的「成人」要照顧年老的父母,現在個個都AA,即是說現在的「成人」年老時都要靠自己(積蓄...)

s20021601 發表於 2006-5-10 11:31 PM

其實應該代代ge 1x-2x years old都係好愛玩...你有冇上所謂上一代ge調查資料比我地比較一下先...就咁睇呢一代係咩咩30%...可能係好好都唔定(for example 上代得20%..我地唔知.有資料比較好會清楚好多)
Ff.oO4W V I-X[pH
你講個d出貓事件..其實年年都有人用電話響toilet出嫁la...只不過今次可能因為多左個網址..咁冇出到貓個d人先有理由去大力投訴考試局...另外..雖然之前電視賣過廣告話"求學不是求分數"...但宜家社會競爭咁激烈.又點可能不求分數呀..

austin666 發表於 2006-5-10 11:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lawyuhoi1679 發表於 2006-5-11 12:21 AM

呢位大大既...(t5{3]u9d$R e1[$Nk
[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-10 11:36 PM:$L Bh!a;I y]
THE FUTURE IS NOW
J1I W+zK6x 沒有現在那有將來
)EEc-^1vNe1li5@ 先攪好現在吧 [/quote]
Jp)J WT5tm
eyx4[o)V?+L T1O 真係夠晒一針見血~
-bK2E$}Z J 再講咁多,都只係得個講字~
1J r Ju y 就算依家有個人講晒每個香港人有咩弊病,你地話又會有幾多人會去洗心革面咁去改喔~
(z XkZx-L'mZ N 仲有一樣野可以講~就係就算大家依家開始努力搵錢,唔怕辛苦咁去做野,我只怕你地個身子頂唔住......大部份人又夜訓,又會有d不良嗜好...就算無,都唔知有幾多個會注意自己既身體健康...
KVR` aX i6?,P tS%j4_{&Fz'OY
至於香港既未來......我實在睇唔到有咩前景:(
5N6X d6_"x*X-m 又搞咩主題公園,又搞咩自由行,都只係一D治標不治本既方法~7Wv r j[ j:je4a
再加上香港政府咁鬼無能~我都睇到無眼好睇:hitwall:4` [8V8JL?
大部份香港人又眼光短淺~唉...
/Rx5aw q9E^` 講多無謂~做就至實際~
&}!F*uHb 補多句~就算個世界再衰,衰到貼地咁,大家都依然要生存,要食飯...所以...努力吧

honeyfei 發表於 2006-5-11 02:56 AM

AUSTIN...講得好..

12d3 發表於 2006-5-11 05:03 AM

[quote]Originally posted by [i]s20021601[/i] at 2006-5-10 11:31 PM:
PI#K+j m*?L8h\ k 其實應該代代ge 1x-2x years old都係... [/quote]c'AMp/sCp

LI5]Y!T3rN*A mt 你又講得岩! :good:我地上一輩咪又係冇理財, 起碼我老豆老母冇留到錢.......:cry:
l tP7pem%g
~.s&C,?"~XG 其實人人都有高低, 而家每個人只係睇到呢班裙腳仔+大花茼的化身.
_Ai6ya,W ] }m]HG}5Ot*Vw
因為好多有錢仔都入到大學, 我都係入到大學先見識到呢班裙腳仔+大花茼的化身i Y }*f H$lg g
我自己見都有好多有才能, 有學識, 有承擔既後生仔(我都可能係:P), 但係呢個年代, 呢個香港又點可以白手興家? 社會又點會集中落佢地度?6g,^;ZT`

1i@"uH K 有d前輩同我分享過佢廿年前靠電子佩件起家, 用手、"辣雞"焊石!!!!!家陣冇呢個可能!!!!!!
"Ch bE#{lN!jZ(H 以前香港人可以憑雙手打天下, 而家要靠後台, 所以香港既未來靠哂呢班有錢仔!!!!!

austin666 發表於 2006-5-11 11:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pangpang2066 發表於 2006-5-11 01:52 PM

無錯...香港人太勢利同短視.0V Z9PP W?5Wx}
0個時我入大學, I.T. 真係好鬼死hit,仲hit過business. 都揀唔落手 F*a+LkA6u(i'E
點知爆左之後,就一般成績都可以.又無人讀.ZN+P"E{vE`v@
社會要每樣人材都有d先得...

FishyR 發表於 2006-5-11 03:00 PM

我覺得志氣, 有長遠眼光呢d嘢係要有條路比人見得先至培養得來. 7x&l)uPzs.s8Z&J5e
|&l#Bg8G
眼前見到o既係大部份政策都向大企業同金融傾斜. 呢d政策唔改, 只會做成貧者愈貧, 富者愈富.
4{W8Q+d7Nb yYk
5N"g~h5Fn1kSV 喺咁o既前景下, d靓仔就算未見識到, 都聞得到. 佢地o既未來未必由自己掌握, 而係要睇吓d有錢佬頭, 就算有志氣, 有長遠眼光o既人都會好心淡._w'WM`!_g;J+S
^B%X0|~?]-X
香港未來唔可以淨係話d細路無識死. 當下小弟都可以話係香港未來一份子. $fJ1H'bS\
hGG(yb\
政策唔改o既話, 我只好寄望搵到另一個可以比較公平d社會發揮發揮. 咁對下一代都有個交代. 走唔到就dup扺個頭做人啦.

austin666 發表於 2006-5-11 04:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

FishyR 發表於 2006-5-11 06:07 PM

Austin老兄, 我充心祝您搵到個接班. 路您已經安排咗, 撞唔撞到個叻仔, 相信只係時間o既問題.8R$erDz
"sJbo'^\)}hG$?m5G
您講o既一部份好讚同,8}|CqsY0O K2h"n,}

+QlC5K\ "真正有志氣的人
2X q9v9B,f@O 係不怕前路舉步維艱
o.g&f WD0vKf 受打擊不氣餒
%s&r [Nyk 自己開闢道路的人/gE'hytq#jp
如果做唔到B ^6Y(f&ZH6B+X?
咁只係一個好高騖遠的人"
q{#@*H"~LVXBh y2|eKM+r
呢份氣魄睇怕都唔捱番咁上緊日子都磨唔出來. 呢個係重要o既個人質素同條件. M*oF6M\|B} i

)et~r-FN*Q!n&RRJ 但我覺得客觀因素唔配合o既話, 又或者偏向大企業, 對於一般普羅大眾, 發圍o既空間會愈來愈少. 不竟, 香港都係一個資本掛帥o既地方. 就算佢個人質素好, 佢都會被迫做d無志氣, 短視o既嘢.

12d3 發表於 2006-5-11 08:42 PM

[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-11 06:07 PM:"t}K/}+~j.^N
呢份氣魄睇怕都唔捱番咁上緊日子都磨唔出來. 呢個係重要o既個人質素同條件[/quote]
9Tc#p{Emdp L
:~9Jk'T!rfy2U 呢句說話應該要掉返轉. 呢份氣魄睇怕都唔捱得幾耐. }9p1F%U,B
(@flDl
[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2006-5-11 06:07 PM:;p-~gyN
但我覺得客觀因素唔配合o既話, 又或者偏向大企業, 對於一般普羅大眾, 發圍o既空間會愈來愈少. 不竟, 香港都係一個資本掛帥o既地方. 就算佢個人質素好, 佢都會被迫做d無志氣, 短視o既嘢. [/quote]
%l+XieBk!h/X
~ @KK6o,w xS 就好似"駱駝祥子"一樣, 莫講志氣, 求生原則仲一d一d咁被"磨"走, 呢d咪窮law. 雖然冇志一定唔成功, 但係有志都未必成功.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.