香港有冇未來我反而唔太上心,其實有冇未來在乎你自己個人者,環境點好都好你自己唔努力點好都假:D
未來唔係講下就有嫁啦...-Xi^^9K*KX:nF N-~_
香港最失敗既事就係講多過做...&Y;y)H)v3i5@6P
大多人都有好多既意見...但係會做出黎既又有幾多個 :]?uA\X(X {
話要普選特首個D都係講多過做.....除左個次大遊行之外...B9V6Y2yO8y;R
仲有咩做到出黎 :]?EmeM:j)aR
到依家都係仲有大把人話要普選特首...FTd3cT6xZ,d%N'j^
但行動到底有冇實際做過...就真係天知啦 :]
各國發展核武,地球生態遭受破壞,人類世界有冇未來都話唔埋啦,何況香港.........:crybye:U
iJT(}#cf
oo8@a$w
未來......諗咁多做乜吖!:sleep:
[[i] Last edited by Jk on 2006-5-13 at 05:20 AM [/i]]
HK is now like an old man, already pasts its "golden" development period.
{4_1CJ|t6g
Do you think an old man would have a good future?_*~@a2~[uH2K
,el"fl$@&Q
If he can maintain his condition, that's already very fine.
其實..大家睇到咁灰做咩呢~我睇到都有好多關心香港同有遠見既人回應呢個問題,者係證明香港仲有得9啦~香港仲有你地嘛
如果阿公繼續照香港,應該還可以吧....,ygjwrf
但我想香港年青人也應該為香港爭口氣吧....{!Tl!N7M"sN@!`
^*r
唔知點解發覺了有才能, 有學識, 有承擔既後生仔香港年青人越來越少人....
莫講話有承擔.....
有才能, 有學識很多嗎?[R
YQKm _%H-sBE
我想沒才能, 沒學識遲早會越來越多
可能香港趨勢真係咁~.....
沈迷online game, 物質名牌的小朋友真係通街都係....
有好多小朋友根本冇諗過將來, hea 下hea下又一天....
希望香港教育真的改革一下,幫幫香港手,香港的將來真係要靠呢D小朋友.....
香港不但有未來,而且香港的未來必定越來越好。
現下經濟學家,看好所謂的金磚四國(中國、印度、巴西、俄羅斯)
且預測中國經濟總體規模,在 2030 年左右,
可逼近美國,至少與日本相當。
:b~NT'LS"`
[color=Red][size=4]可以想見香港的未來可說是一片光明!!!!!![/size][/color][)OSMvN
#U){
Y9@Lk1P
:clap::clap::clap::clap::clap::clap:
香港而家d年輕人質素真係有d問題,校園暴力,食丸仔,打阿老豆老母 o既新聞時時都有,如果d咁o既年輕人真係香港未來o既希望,咁我真係唔知香港係咪真係有希望,有未來......
唉...想有d咩未來丫ljP@0CY9Y
而家d年輕人乜都夠膽做,打人,偷野,hi丸,衰十一呢d都已經算等閒...
有d就拜金主義,男既要周身名牌黎媾女,女既起碼要有LV o係身先叫高級...(可能有人唔係,但社會上的確有呢類人)
再講細一d果類..Q:oc[x-rdJ4W$o"L
d老豆老母又永遠當正自己果d係皇帝仔女咁...少條毛都驚一大輪
搞到d細路仔無大無細,鍾意點就點
呢d又叫未來??
F_3s/m%su
四個字講哂,世風日下-.-
時代不同姐,
唔好下下以以前一套比3s&r%H&Q2v:]9Taq_
大人d道德觀念都唔同啦thu[9`2u;J2h
唔好下下捉d細黎屌