娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xylitol25 發表於 2006-5-11 11:33 PM

香港有冇未來我反而唔太上心,其實有冇未來在乎你自己個人者,環境點好都好你自己唔努力點好都假:D

cwleung1988 發表於 2006-5-11 11:46 PM

未來唔係講下就有嫁啦...-Xi^^9K*KX:nF N-~_
香港最失敗既事就係講多過做...&Y;y)H)v3i5@6P
大多人都有好多既意見...但係會做出黎既又有幾多個 :]?uA\X(X {
話要普選特首個D都係講多過做.....除左個次大遊行之外...B9V6Y2yO8y;R
仲有咩做到出黎 :]?EmeM:j)aR
到依家都係仲有大把人話要普選特首...FTd3cT6xZ,d%N'j^
但行動到底有冇實際做過...就真係天知啦 :]

Jk 發表於 2006-5-13 05:18 AM

各國發展核武,地球生態遭受破壞,人類世界有冇未來都話唔埋啦,何況香港.........:crybye:U iJT(}#cf
oo8@a$w
未來......諗咁多做乜吖!:sleep:
SFP@A;p
(uo`0V|!Lum [[i] Last edited by Jk on 2006-5-13 at 05:20 AM [/i]]

yakyi 發表於 2006-5-13 11:03 AM

HK is now like an old man, already pasts its "golden" development period.
} {.u2D/@T A%sX} {4_1CJ|t6g
Do you think an old man would have a good future?_*~@a2~[uH2K
,el"fl$@&Q
If he can maintain his condition, that's already very fine.

MONSA 發表於 2006-5-15 02:39 AM

其實..大家睇到咁灰做咩呢~我睇到都有好多關心香港同有遠見既人回應呢個問題,者係證明香港仲有得9啦~香港仲有你地嘛

forty40forty 發表於 2006-5-17 09:11 PM

如果阿公繼續照香港,應該還可以吧....,ygjwrf
但我想香港年青人也應該為香港爭口氣吧....{!Tl!N7M"sN@!` ^*r
唔知點解發覺了有才能, 有學識, 有承擔既後生仔香港年青人越來越少人....
8b w h3o*\ X1n&S;k2w~ 莫講話有承擔.....
;` J+yq7? 有才能, 有學識很多嗎?[R YQKm _%H-s BE
我想沒才能, 沒學識遲早會越來越多
*L]i&h4H!@2iKE 可能香港趨勢真係咁~.....
T/TPt J~/]uv_ 沈迷online game, 物質名牌的小朋友真係通街都係....
9j"ja9m)OE6_ 有好多小朋友根本冇諗過將來, hea 下hea下又一天....
f p$gLwb
~!f)}5Pk$n&wBGi 希望香港教育真的改革一下,幫幫香港手,香港的將來真係要靠呢D小朋友.....

lovedlove 發表於 2006-5-18 11:22 AM

香港不但有未來,而且香港的未來必定越來越好。
4|Wx${|?:[3Ov7] 現下經濟學家,看好所謂的金磚四國(中國、印度、巴西、俄羅斯)
GoL4lk8Rt 且預測中國經濟總體規模,在 2030 年左右,
"ybTG4X(Z+L:H 可逼近美國,至少與日本相當。
%f"wk\?"h"_/rp :b~NT'LS"`
[color=Red][size=4]可以想見香港的未來可說是一片光明!!!!!![/size][/color][)OS MvN
#U){ Y9@Lk1P
:clap::clap::clap::clap::clap::clap:

novenber 發表於 2006-5-21 12:43 AM

香港而家d年輕人質素真係有d問題,校園暴力,食丸仔,打阿老豆老母 o既新聞時時都有,如果d咁o既年輕人真係香港未來o既希望,咁我真係唔知香港係咪真係有希望,有未來......

LMQ 發表於 2006-5-22 02:24 PM

唉...想有d咩未來丫ljP@0CY9Y
而家d年輕人乜都夠膽做,打人,偷野,hi丸,衰十一呢d都已經算等閒...
f}.C*Iv\ 有d就拜金主義,男既要周身名牌黎媾女,女既起碼要有LV o係身先叫高級...(可能有人唔係,但社會上的確有呢類人)
&f)t'K#[]
3o'\0T%^*b7C} 再講細一d果類..Q:oc[x-rdJ4W$o"L
d老豆老母又永遠當正自己果d係皇帝仔女咁...少條毛都驚一大輪
;SVE8kY&} [ 搞到d細路仔無大無細,鍾意點就點
'F;U [ ooz 呢d又叫未來??
0z4O [3f8n F_3s/m%su
四個字講哂,世風日下-.-

kyo 發表於 2006-5-25 03:28 AM

時代不同姐,
E+X!h o4~W*r l6V 唔好下下以以前一套比3s&r%H&Q2v:]9Taq_

.ua ymI0w9L M 大人d道德觀念都唔同啦 thu[9`2u;J2h

;z2vf_x 唔好下下捉d細黎屌
a'Tm3Vj$vGNz 上樑不正下樑歪......

pangpang2066 發表於 2006-5-25 03:46 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2006-5-22 02:24 PM:}%j/u(c"Cj
唉...想有d咩未來丫\l _ RC2A-l
而家d年輕人乜都... [/quote]q}q1_ vZ)F

!}:^9S[c0z0K 同意, 而家既生活環境太好, d 青少年唔會珍惜.
sh}kL 有人覺得可能時代唔同, 應該用新既觀點去睇班青少年.
*]|/F*K3d%i 但係有d 野無論用咩觀點,件事都唔係正確.
?;\5A0zX"A"C 好似hi 野, 打老豆老母, 過度揮霍金錢(拜金), ...咩時代做都係唔正確.
'Nt? A-A+C0EA!J/f
gr,p6| uTR;Db:Q 如果係自己搵到,大駛d 都無可厚非, 但係大多數都係問屋企攞錢.
v!EFFO"~ 雖然佢地可能因為太細個無野可以做, 但係無野做可唔可以唔買名牌, 追潮流呢?#vZ"b ].eM|
.vK{ {F/Y)Z#{
佢地跟本未曾體會過 "搵食艱難", 所以唔會有好重理財觀念.

dennis0330 發表於 2006-5-28 02:57 AM

對我個人黎講
P6}[Xt[ "未來"呢兩個字應該由小時已經學識
(^L"wv2N 但係一d青少年只係懂得浪費
Nd T6VV:sH2AQZ 例如學習機會,金錢等事物Dr7cP$?n{2[Q
所以應該等新一代學懂珍惜"eBN)`'?%Jt
明白世界嘅真理
C/h#O,xq&~ 咁香港先有未來><

bcheung 發表於 2006-6-3 03:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2006-6-3 07:24 PM

出貓事件自古以來都有...&{bj2pB'l#@^'l+g
唔係而家新一代既專利...6t#K#r j*D6tQc

#n0g"E,^'eK7y{@ 又講開又講...
%k6nhWw 而家周不時見d唔夠10歲既小朋友粗口爛舌...真係有d擔憂...

sssyyy 發表於 2006-6-23 09:21 PM

雖然而家既香港唔可以用好好來形容...
r.KPaM7m 但係香港係有未來....... L/W`9awqWV
其實香港都仲有好多人材... kh"^7^*x;o!OG^0S
只不過而家有太多誘惑......{opk"\x C
有d人仲未發揮到自己既潛能.....
WS|3T0O7koK 相信d青少年大多幾年...
l'~w;Z!@j,Z 想法就會唔同... lgf*T1G J5}
就唔會只是掛住玩樂...
.q-OF3d e2R)o 其實香港人始終都係有質素.....唔係差既.....

安心 發表於 2006-6-26 12:58 PM

宜定仲係玩玩下嫁姐~~
fJ-U,n0TtA3| E7F 當佢地地真係要一個人個陣~就會醒
BK'D{Y5hY}Xu+@ 開始努力咁為自己打算嫁啦~
$n l:Ag0h
fG!` h5QJl 仲有~家中靠父母,出外靠朋友%Q0DP G,y!OY
我地出到社會~仲有大把fd照嫁嗎~~

kjkj 發表於 2006-6-26 06:17 PM

希望在明天啊,人會越大越懂事的qaxE Xq?[I
儲蓄理財遲一點他們就會明白的
1sc2_,X3C*D.]Z e家d年青人,個想法是,有得玩就玩左先啦N#m6Q O{*{b
果d野d遲再算啦

cgdmzlam 發表於 2006-7-12 10:16 AM

話就話50年不變
?eZ'b;i)I2O%` 你看看依嫁rfH.t(|8Uh1Q'Y
教育制度已經差唔多同大陸一樣拉 334%v-@kY5GI)]`n
好多野都跟大陸接軌V5W&Er x og T-v
我想50後
i8nI v8C4aW3a$b 香港掛名係特別行政區
{ DW%K}'d5u 其實生活上
q&Tik7vg9v\4t(_       物質上
)?`v@2W{(M       水平上T'rVuyO ST
      同大陸無分別~~~~~

bwk0317 發表於 2006-7-13 01:35 AM

what do you mean by 未來? good or bad?

fantasywave 發表於 2006-7-13 05:43 AM

老竇養仔仔養仔.

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.