ng
其實香港青年最大問題係三樣野1.顧住拍拖
2.顧住打機
3.顧住上網(我有份:hitwall:)
"WzS;p.@9k j0u
屋企最大問題係三樣野
1.有工人,洗碗洗衫咩野都唔洗做
(攪到公仔麵都唔識煮)5x;O~b0E0j&ni|i
2.老豆老母
依一代唔同以前,文化水平已經高好多
但個個要番工(所謂無家教咪咁黎ka law)_S tY2U2V ta8z9w
3.又係電腦(shall we talk ..shall we talk:help:)
社會最大問題........:haha:三百日都講唔清
不過我地香港人係聰明樂觀既,只要有手有腳"[&~9?:lo6Xj
出多小小力,有咩洗怕:D No Way 唔好以偏概全,小弟好年輕已不斷累積
(F TWW5g6Fose0M
匯控,過多幾年,可以上岸......:D
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=120114&fpage=1[/url]
8[{ SR;|7^9H
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-7-13 at 11:29 PM [/i]]