娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2006-7-13 08:59 PM

ng

其實香港青年最大問題係三樣野
6_N.Fq T d x 1.顧住拍拖
C5uV ce1E\$\ h~9uK6e 2.顧住打機
p{c#_ y%A`[ 3.顧住上網(我有份:hitwall:)
WN ]s [ "WzS;p.@9k j0u
屋企最大問題係三樣野
+T!V$Rq |*q2W;?6[ 1.有工人,洗碗洗衫咩野都唔洗做
@C!a i7{Yj (攪到公仔麵都唔識煮)5x;O~b0E0j&ni|i
2.老豆老母
5f@PqR i3SFE 依一代唔同以前,文化水平已經高好多
'b G#^ x7Gc3n 但個個要番工(所謂無家教咪咁黎ka law)_S tY2U2V ta8z9w
3.又係電腦(shall we talk ..shall we talk:help:)
&b ^:w0[IHDp]@
'zuK,\.K^%B 社會最大問題........:haha:三百日都講唔清
!g LLE L@3_J
2?['gOH1JCE5l 不過我地香港人係聰明樂觀既,只要有手有腳"[&~9?:lo6Xj
出多小小力,有咩洗怕:D

goonejp 發表於 2006-7-13 10:15 PM

No Way

新經濟學巨人 發表於 2006-7-13 11:23 PM

唔好以偏概全,小弟好年輕已不斷累積
+X jVo O&[ (F TWW5g6Fose0M
匯控,過多幾年,可以上岸......:D
"_b7qm;q&i-}
7@,`/AA5sI [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=120114&fpage=1[/url]
)X ia ]`/a ]/\ 8[{ SR;|7^9H
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-7-13 at 11:29 PM [/i]]

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.