娛樂滿紛 26FUN's Archiver

LU 發表於 2006-5-27 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-5-26 02:21 AM:MqB\QRQ

S$~C.a&WGN g1W Rl 波蘭呢d 三流國家點配同中英美法俄相比呀 [/quote]T%~B!@G)b
係無得比!但曾幾何時,波蘭被俄奧普3強瓜分,中國响清朝後期都差d比列強瓜分,唔好得過波蘭幾多;光緒帝當年之所以攪維新都係因為睇咗本 '波蘭亡國記' 中文版

bigfish 發表於 2006-5-27 03:59 AM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-27 01:19 AM: NsR8v0h0_ o9?

`)g4c%d)?&RV 係無得比!但曾幾何時,波蘭被俄奧... [/quote]y5b^(lN
中國咁弱, 真係有d 令人抬唔起頭
"c`4_ cnW 當年大英帝國就威 la, 幾乎統治全世界, 如果唔係美國攪攪震, 家陣大家都係英國海外公民呀:cry:

LU 發表於 2006-5-28 02:06 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-5-27 03:59 AM:
/s;dk\h#}7W;Mw~J _8z6UoL
中國咁弱, 真係有d 令人抬唔起頭
E4E:i9Z+Y1c \A5| 當年大英帝國就威 la, 幾乎統治全世界, 如果唔係美國攪攪震, 家陣大家都係英國海外公民呀:cry: [/quote]g3x YY6m4L!@#V
hahahahahahahahahahahaha,你咁講令我諗起一件事,話說當年英美兩國响第二次世界大戰時發表咗一份 '大西洋憲章',強調世界各地人民有政治自由,美國認為咁即係包埋殖民地的人民,於是英國人就咁諗:美國參加第二次世界大戰的其中一個目的係 '清理大英帝國',戰時英相邱吉爾仲話:'我仲未打算成為英王陛下主持清理大英帝國任務的首相'...可能美國真係諗住用 '大西洋憲章' 玩殘英國...hahahahahahhahahahaha

ronald001120 發表於 2006-5-28 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-5-26 08:35 AM: aF:P3KVh a f
F8p-ly:eo}([1z2`
Finland,陶傑介紹過,真係環境一流! [/quote]
+I`rF#}T4\ EI
A_lEf^8Gd D野好貴~
9F1zD4a-Ib"M? 始終都係gdp最高既國家~

bigfish 發表於 2006-5-28 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-28 02:06 PM:/g i#Qm(Hw1N

%jFiBh"k^U:j;c hahahahahahahahahahahaha,你咁講... [/quote]
+B W|.J s.I? 美國想削弱英國實力, otherwise 大家都係英聯邦, 世界應該好太平

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.