一段講 Feel 的一見鐘情關係, 各位認為會長久嗎?
一段講 Feel 的一見鐘情關係, 各位認為會長久嗎? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 要睇兩個人既努力 :] [quote]Originally posted by [i]rayyipas[/i] at 2006-5-12 07:31 PM:一段講 Feel 的一見鐘情關係, 各位認為會長久嗎? [/quote] BO:e*m6^-y `/]t
/x-{'Ye:I9qT
好難講ga wo brother !
(Q6i%i~0V}
要睇下大家對果段感情既投入度rB[.gc.a-H
又要睇下大家夾唔夾
'aH2XM7s B"B
老實講xVU3lkB4c
一見鍾情即係大家亙相了解唔深 :( T3fN*m(r2@#Q U
可唔可以長久真係好難講
可唔可以過probation (三果月) 都係一果問題啦 :D
不會..
不會.. [quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-5-17 18:45:不會.. [/quote]#WxxOfEQ)aA:s
%Q$kss8vU ?on
回帖得咁求其,無分加嫁.......... yes
因人而異{MP*c O
大家都有心去維繫感情ge,幾長久都有
頁:
[1]