娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rayyipas 發表於 2006-5-12 07:31 PM

一段講 Feel 的一見鐘情關係, 各位認為會長久嗎?

一段講 Feel 的一見鐘情關係, 各位認為會長久嗎?

austin666 發表於 2006-5-12 07:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cwleung1988 發表於 2006-5-12 10:03 PM

要睇兩個人既努力 :]

homan~ 發表於 2006-5-13 01:15 AM

[quote]Originally posted by [i]rayyipas[/i] at 2006-5-12 07:31 PM:
QuJ_ f,ZEX(C 一段講 Feel 的一見鐘情關係, 各位認為會長久嗎? [/quote] BO:e*m6^-y `/]t
/x-{'Ye:I9q T
好難講ga wo brother !
Rv;DI.J-PL (Q6i%i~0V}
要睇下大家對果段感情既投入度rB[.g c.a-H
又要睇下大家夾唔夾
?*Z%H:`E:Ih-uM 'aH2XM7s B"B
老實講xVU3lkB4c
一見鍾情即係大家亙相了解唔深 :( T3fN*m(r2@#Q U
可唔可以長久真係好難講
m,sI1z,ek7Pc^'sI
A~ H&w A\%E~&C/d 可唔可以過probation (三果月) 都係一果問題啦 :D

J.David 發表於 2006-5-17 06:45 PM

不會..

不會..

155220 發表於 2006-5-17 06:47 PM

[quote]Originally posted by [i]J.David[/i] at 2006-5-17 18:45:
9OR%D4X2XQ$X 不會.. [/quote]#WxxOfEQ)aA:s
%Q$ks s8vU ?on
回帖得咁求其,無分加嫁..........

kgkgkg212121 發表於 2006-5-17 07:03 PM

yes
s)m^$e6R8^;L8pr 因人而異{MP*c O
大家都有心去維繫感情ge,幾長久都有

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.