娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cency2005 發表於 2006-5-12 10:47 PM

一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你

一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你

cwleung1988 發表於 2006-5-12 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 10:47 PM:
{J9RW^Uy4~/W 一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你 [/quote]
-Y^.[AyMV 多人流...容易識到新朋友 :)5W0Hp0[^(K e u1Z.r
環境優良...可以比我休息一下 :)

cency2005 發表於 2006-5-12 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-12 10:51 PM:P aZ;z@ M^ W
]0K*ZB'`0Kc9v
多人流...容易識到新朋友 :)gAB/J*R)_
環境優良...可以比我休息一下 :) [/quote]3\$K3E;vy+r }oC
4} @ r|Q1W|
多人流和可以休息一下好似有點矛盾

cwleung1988 發表於 2006-5-12 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 10:57 PM:
p&~!c!@3T-l Zi
4gg9a*E ]} P Myr4I-AA+?(DZO
多人流和可以休息一下好似有點矛盾 [/quote]
z YFq5d}/I!H_9Y 我既意思係入面其中一個就OK嫁啦..SORRY...INvE kc` C
我表達得唔係甘好 :haha::haha:

cency2005 發表於 2006-5-12 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-12 11:20 PM:
AB4\EN
e?~LyRv 我既意思係入面其中一個就OK嫁啦..SORRY...
r@.d6f)n Em)h 我表達得唔係甘好 :haha::haha: [/quote]!{Uf+X _
0IkB8E?&@9z9P
傻啦, 唔使sorry4vZG)gu%|3o
我多謝你覆我就真:MT tud'R{
你睇下, 都無人回!!
;]CW1HuB :cry:

au212001 發表於 2006-5-12 11:50 PM

coffee好飲..&K:B2G kV*m
可以俾人搞d小型party, r V_o&r"}
價錢標明, 俾人可以知道未入門口就知道幾$$度, 例如會吾會+1小費,
{klC%g d \ 吾洗因為入到去諗左諗右, 埋單幾$
VZ-uY]+R T F[R 最緊要有梳化, 俾人舒服的感覺

wongjoshk 發表於 2006-5-12 11:55 PM

敢當然要有一杯香濃咖啡啦
/R dx[Nwp +cddW#t]
Hazelnut latte is my favorite :D:D

cency2005 發表於 2006-5-12 11:57 PM

裝修方面又如何呢 _I1L a4x1E RA

y#Y8R eh} 同埋, 你地想有咩食

kakeidevil 發表於 2006-5-13 12:02 AM

覺得大部份既Coffee Shop價錢都幾貴下~(..個人意見!!!!!)
ax0nf{ Q?*W$WWd 但大部份都係上樓既,鋪租應該冇咁貴架....:confused::confused:
_4Pl?F;G @bB2| 9rn I;t5[?
所以如果價錢可以好似茶餐廳咁,但又有Coffee Shop既設備..2~$Q#d9~h,xM
例如另類d既:免費靚女幫你塔羅占卜咁~
D:i)B"e.AwjK
)cL/l#h VkG(s ..就可以吸引我~:P

wongjoshk 發表於 2006-5-13 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 11:57 PM:m/N8S*bY;B.n
裝修方面又如何呢
[M1Lc)I zn [/quote]xJ*mm)[:h+Oiz9B/A ~
\4j4JU'g4|
裝修可以有近大自然dfeel, 例如有d bamboo stick 呀, wood finished furniture.....,|oGZ5B.Mj:v(r
咁樣warm d

samuria 發表於 2006-5-13 12:13 AM

slient, tasteful coffee

wongjoshk 發表於 2006-5-13 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 11:57 PM:iyx W)i+LJ
同埋, 你地想有咩食 [/quote]8qW&?2v!}j gAj

"j w&?!j usU 食對我唔太重要, 不過如果coffee加d好香牛油餅(一定要牛油餅)
x&O6[A:s+T:Hq(~ 咁就perfect lorN E9YS,p;\,K

3m.xR{` m"e :P:P:P

wongjoshk 發表於 2006-5-13 12:27 AM

coffee + stawberry 都得!

打狗棒 發表於 2006-5-13 01:02 AM

在韓國首爾的明洞有很多兩層高的樓宇, 很多Coffee shop都選擇開在那裡, 面積不太大, 店員也只有一兩人, 但環境舒服簡約, 播送悅耳的輕音樂, 沒有香港式的商業味道, 最適合沐浴在愛河的戀人輕吐心事......K?!c;m8O$u0ynd
Y [)Z}H
在香港寸金呎土的地域根本不可能有如此感覺。"星巴克"? Suck.................

homan~ 發表於 2006-5-13 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 11:57 PM:0O EhL6[1v
裝修方面又如何呢
/KIR8_9H Z$a"]e+f dA
同埋, 你地想有咩食 [/quote]
p+g)h6?f y&U E/F n#\W4N L} [
最緊要有特色 ~~ vP f Eg&pW
無論食同環境都係............:D
3n[v'K)iz6B+VF _0U8W OE3GK [J_
如果同double star果d 一樣既話BD|(y,]A5NJ1m~nB
d 客一定去晒果度啦
&s+C1v"g&ah M7c nu)s.n3T.H:[
仲有,
;E{ zw0ip 唔會趕人走pwc b/gl!m6[Iu
環境舒適 :lol:

magic 發表於 2006-5-13 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 10:47 PM:
'}^6Pr*vcc 一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你 [/quote]Ya+bl)\D p'f)h#Ag
......裝修好...飲品good

cency2005 發表於 2006-5-13 02:26 AM

多謝大家的意見
Kk.uL\Z(~Zhi )f NtIsJ7M'w-V
希望你們找到自己喜歡的咖啡室

slwong3 發表於 2006-5-13 07:54 AM

are you going to open a coffee shop?W F9F+J(fM^
mx/E0S;FW&sqA.o&W/h s
or just doing a research for homework?

kaixinren 發表於 2006-5-13 09:33 AM

有大而软的sofa,座位稀疏,干净,咖啡灯光柔但唔可以太暗。咖啡款式要多,从咖啡豆,冲泡方法,cream到糖浆都要有的选择。有蛋糕同3文治可以吃,但唔好搞到麽都有得吃,成个茶餐厅甘。
\ Ky(A*F&TjJ sgg "Y I#@8B}h8? J"A*J
最好有2个靓女侍应添!!

auwai 發表於 2006-5-13 11:11 AM

好簡單 -_-
:v*j;d$Q*D 有sofa .. 唔嘈.. !!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.