娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cency2005 發表於 2006-5-12 10:47 PM

一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你

一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你

cwleung1988 發表於 2006-5-12 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 10:47 PM:+uwp9B+?5qxP
一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你 [/quote]2c%A|&Ce Hz
多人流...容易識到新朋友 :).P0P L;n:R#x
環境優良...可以比我休息一下 :)

cency2005 發表於 2006-5-12 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-12 10:51 PM:nx&h*{Vl

Z@*Tx%}B;r` 多人流...容易識到新朋友 :)
.p n? [#dW 環境優良...可以比我休息一下 :) [/quote]+cV!r&B cxa

$ke(fEe%R _[h 多人流和可以休息一下好似有點矛盾

cwleung1988 發表於 2006-5-12 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 10:57 PM:
+^C:m l?6r
]3X!S"N.JZ)x
M#L6^ M(M+i [q? 多人流和可以休息一下好似有點矛盾 [/quote]
;Q RC8Xi 我既意思係入面其中一個就OK嫁啦..SORRY...ko6~&A%O.]v9t|
我表達得唔係甘好 :haha::haha:

cency2005 發表於 2006-5-12 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-5-12 11:20 PM:_*f/rT0v[+R2gx

h,O2]o1fn_ 我既意思係入面其中一個就OK嫁啦..SORRY...
,]W'n(SW 我表達得唔係甘好 :haha::haha: [/quote]
*o+Vv ZH wS,N ;q&A%M3SF FD/m h0q
傻啦, 唔使sorry
nx}2tLXRZ*L 我多謝你覆我就真hbQY(ql2q Q
你睇下, 都無人回!!aL4u9Si-Q
:cry:

au212001 發表於 2006-5-12 11:50 PM

coffee好飲..
} g u'tBR c 可以俾人搞d小型party,
+P9v,j d2bOA 價錢標明, 俾人可以知道未入門口就知道幾$$度, 例如會吾會+1小費, HIlz l*V
吾洗因為入到去諗左諗右, 埋單幾$
6ylc%oH"_] O5pUl(Pw 最緊要有梳化, 俾人舒服的感覺

wongjoshk 發表於 2006-5-12 11:55 PM

敢當然要有一杯香濃咖啡啦
wwZlG7@n
3yNM O,L Hazelnut latte is my favorite :D:D

cency2005 發表於 2006-5-12 11:57 PM

裝修方面又如何呢ZD.clf1`
g2Nv[/D|Y
同埋, 你地想有咩食

kakeidevil 發表於 2006-5-13 12:02 AM

覺得大部份既Coffee Shop價錢都幾貴下~(..個人意見!!!!!)2O;g2HAS ?/r+a
但大部份都係上樓既,鋪租應該冇咁貴架....:confused::confused:fA5dIwS"n `
%uR4~8I(S[%L
所以如果價錢可以好似茶餐廳咁,但又有Coffee Shop既設備..7Iq LV nL:{2v|6k
例如另類d既:免費靚女幫你塔羅占卜咁~
C7rF&b] ~t8Y7I!p-W4` R x0F l9x!m?
..就可以吸引我~:P

wongjoshk 發表於 2006-5-13 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 11:57 PM:
_^&D4gv/e;@'iH2T 裝修方面又如何呢
H-sVS NJz9P8\ [/quote]Z!uiCqIO-q

ewa#a#Y~ 裝修可以有近大自然dfeel, 例如有d bamboo stick 呀, wood finished furniture.....
!k;G E,In"@5Yxmb 咁樣warm d

samuria 發表於 2006-5-13 12:13 AM

slient, tasteful coffee

wongjoshk 發表於 2006-5-13 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 11:57 PM:Jum!Wq7O#w
同埋, 你地想有咩食 [/quote]
G,T QVU#N2Hr? w/i bQA
食對我唔太重要, 不過如果coffee加d好香牛油餅(一定要牛油餅)
ld [7uK4H6W 咁就perfect lor^ztE8t@3{7D&J"Aa
S&A)j C{"q?s
:P:P:P

wongjoshk 發表於 2006-5-13 12:27 AM

coffee + stawberry 都得!

打狗棒 發表於 2006-5-13 01:02 AM

在韓國首爾的明洞有很多兩層高的樓宇, 很多Coffee shop都選擇開在那裡, 面積不太大, 店員也只有一兩人, 但環境舒服簡約, 播送悅耳的輕音樂, 沒有香港式的商業味道, 最適合沐浴在愛河的戀人輕吐心事......
3Q2l+X!c,s$O Q1LK,x/r
在香港寸金呎土的地域根本不可能有如此感覺。"星巴克"? Suck.................

homan~ 發表於 2006-5-13 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 11:57 PM:"f$m4t5b0RP S
裝修方面又如何呢
+^W'V6E/I$?0L ~5QH{bX4l7kz
同埋, 你地想有咩食 [/quote]
xl,AVj&k*{a
)|9_ ^L3q 最緊要有特色 ~~
-jkG3]4B*{t vf.G0m/m 無論食同環境都係............:D
4H)~4L9iE/}[)IXv/] /tY wHg8^tW pf
如果同double star果d 一樣既話G;E&t}5U-Z$G+f X-j
d 客一定去晒果度啦
qk0d/ZO7u6G
~ U_:i2p!@U 仲有,
B#R4y8z3z+V v 唔會趕人走
s'E o }"Z.fcIM M 環境舒適 :lol:

magic 發表於 2006-5-13 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-5-12 10:47 PM:
wju8k6TR_ 一間點樣的Coffee Shop才能吸引到你 [/quote]
3?;AV}(Z`.p)} ? ......裝修好...飲品good

cency2005 發表於 2006-5-13 02:26 AM

多謝大家的意見
Y?#bY g+wT*j,__ mOL!CA l7m
希望你們找到自己喜歡的咖啡室

slwong3 發表於 2006-5-13 07:54 AM

are you going to open a coffee shop? I {+}#|?
8OKY:av
or just doing a research for homework?

kaixinren 發表於 2006-5-13 09:33 AM

有大而软的sofa,座位稀疏,干净,咖啡灯光柔但唔可以太暗。咖啡款式要多,从咖啡豆,冲泡方法,cream到糖浆都要有的选择。有蛋糕同3文治可以吃,但唔好搞到麽都有得吃,成个茶餐厅甘。
&@;e8ve4JlL
N.Y8x zZdIj 最好有2个靓女侍应添!!

auwai 發表於 2006-5-13 11:11 AM

好簡單 -_-7Xs4wX;``
有sofa .. 唔嘈.. !!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.