娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qweqweqwe 發表於 2006-5-14 01:34 AM

(轉貼)在大陸遺失證件的一些辦法 [G+]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sky308 發表於 2006-5-14 02:43 AM

幾有用咁...我阿爸早年試過係上面跌左依d野...好彩係酒樓d員工幫佢執左...後尾番到黎

chicken 發表於 2006-5-14 10:40 AM

Very detail and useful! Thankyou!

567991 發表於 2006-5-14 04:16 PM

其實好多人都會大意係內地跌證件果D野.W4}b-DQHB}hH
真係要小心D.
JCK h3l.\1J!{k 你講既方法都好有用..
Sr7t0U])C e8W/n(i 但要洗唔小錢..`?;Sg*e|9p
應該還要提提大家保留幾百元在身..
g~;PIn 不要把全部錢都放在銀包..6Wi3tI#Hj S
就算比人偷左..OR跌左都可以有D後路幫助自己唷~!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.