娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingtong 發表於 2006-5-14 07:59 AM

[轉貼]李白的《飛花輕寒》

李白一直在串日本UR;U zT5u F1PY3J?
T.|/IEGPm8`
李白在「飛花輕寒」的大作中提到:
T,W2QPC#O] "D3yBKa|&_v
日暮蒼山蘭舟小 ,
N)}[ xc W 本無落霞綴清泉 ,
H |9M:Do'a;JB 去年也落緣分定 ,
ELLuH~~Y2zi/rf 死水微漾人卻亡 。 FB_2T6E

Sc5AZ8c2}
{/Zb OxPBN 要打直睇
GHoXq]w? 〔日〕 暮蒼山蘭舟〔小〕 &SF9Z/{ s0\s\3I
〔本〕 無落霞綴清〔泉〕 sD wU(lo Rie
〔去〕 年也落緣分〔定〕
A:T,Y.]I}'m-E 〔死〕 水微漾人卻〔亡〕

acery2k 發表於 2006-5-14 07:43 PM

「飛花輕寒」?完全未聽過李白寫過呢首詩喎,邊度搵架?

beefeater_jill 發表於 2006-5-18 03:31 PM

這首根本不是詩,完全不合詩的格律、押韻,只是文字堆砌,所以不可能是唐詩,翻查過李白全詩集都沒有找到一絲文跡 `4l(^s4[v
很可能不是李白作品
W2Q6Z%ny~(y;u N!vm9A.jN
文筆風格都不太像青蓮的瀟酒脫俗格 R T'i$c)fv k~r
估計是大陸某人所作於網上流傳
V"OI(nI 稱為"藏頭藏尾詩"
H m2yQVK"E2[ 用以罵日本及日本首相

kuni 發表於 2006-5-18 09:36 PM

呢首"詩"post 過n次啦
6H4m6bQh4@C$[T
H Kwa(Cp 作呢首"詩"嘅仁兄都幾趣緻, 作完仲要屈李白, 然後日本人又睇唔明
%jy f-v`P:?3k g&o$^ QY&EP(x
呢d就係魯迅先生筆下阿Q嘅"精神勝利法"喇...

kuni 發表於 2006-5-18 09:38 PM

呢首"詩"post 過n次啦
s/p{#u(Au-z*| [ u ]$]:^I5}c%I:DB c
作呢首"詩"嘅仁兄都幾趣緻, 作完仲要屈李白, 然後日本人又睇唔明rr/l`]!o%S!Z
,v k9wZH
呢d就係魯迅先生筆下阿Q嘅"精神勝利法"喇...

acery2k 發表於 2006-6-11 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]beefeater_jill[/i] at 2006-5-18 03:31 PM:
2e#P'SKWR7ru!s 這首根本不是詩,完全不合詩的格律、... [/quote]_N1x)Yd!|0s

5gr*})j*t0Ry)H}zr9] 原來如此,啲人真係無聊:(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.