男與女, 可否只存純友誼?
在一個正常男性與一個外表都OK的girl 情況下. Q0J6R]b男與女, 可否只存純友誼? 咁好難wo:o:o:o
唔係唔得既,不過男人始終係.............. that hard.if the guy and girl also single.i think that is impossible. 我覺得男仔會有小小難度.
我相信多數都係男仔把持唔住..&T)XEKMzt*X^i Z a
不過..只要不是走歪路..做歪事的話..}*B"Hlt$D |$C,g9BP
維持友誼的關係也不太難. 唔係唔得既X d)H{!a6jx
不過唔多唔少都會諗過下溝唔溝啦 :P 點解唔得= =" 異性搵異性做朋友....多數都係為左更進一步ge關係... 得...唔信...你可以搵你d靚既異性同我做朋友...
我一定只會同佢地純友誼 :]] 你對無無意思就得架啦~~~ 不過唔多唔少都會諗過下溝唔溝啦~
exactly!He8Kq-Q%[zX
unless the guy knows there is no hope 點解唔得???
頁:
[1]