娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2006-5-14 03:02 PM

〔轉載討論〕貪小便宜&缺德----香港人的恥辱&陋習

貪小便宜&缺德----香港人的恥辱&陋習6z:?k\8f
h[Hc$N3b
講起貪小便宜香港人可以說係表表者。(o|8gx;S,Qq
具今早所見,某報因有餅乾送,8d!kOzd+\6l+c
竟然有人出動一家大細購買近百元報紙,
(h~ gg9m(e$f0Q (並不是話冇出動一家大細就o岩o西)
a A cu@*P o/Q c 其舉動嚴重影響他人........$Pg{ ]7VE#i
本人絕對唔相信有人睇報紙要買三四十份。
Q1n3[A~[-u9dU 剛才本人到大快活吃早餐,
:` N-Qq*i ]t8s(F 聽得有公公婆婆埋怨七時已買不到某報,!p!_)?&u"ElhC&U^
該報係d公公婆婆平時睇開ge,;F;U!gX$]p6w"vl:m
佢o地每日ge樂趣就係睇報紙.......
4o GZS,hG 試問你叫佢o地今日點過呢????
N0V2A.v(d.[,M!o 究竟o個班咁缺德o既人有冇腦、個良心去o左邊呢???
'}5wh1e;Q 我相信腦佢o地有ge,不過坐住o左ja.........}:]-p1YX
仲洗講,良心梗係比狗咬o左la.........g3]?p8DX
香港人醒吓la!!!!!\/|Y`7sx3MO6Q
冇人會做蝕本生意ga!!!!!)QG{0|e[$u%m
/R9t*R4uhl
另外值得一讚o既係,有賣報紙o既人拒絕賣俾個d缺德o既人.........
yV!e.ysZ[
w.?!bW9kup%QI [color=Red][size=5]簡直是恥辱![/size][/color]
%q7k`g"J%U q
5WxR`.p3r5c? [[i] Last edited by 155220 on 2006-5-14 at 03:03 PM [/i]]

567991 發表於 2006-5-14 04:05 PM

我都有同感.
a}+_%\(nl mW 報紙公司令香港市民忘了報紙的意義

腳指o 發表於 2006-5-14 05:15 PM

唔係d報紙點谷 銷路:nogood:

fmchelloauntie 發表於 2006-5-14 07:20 PM

香港人醒吓la!!!!!j_e%j-R8i%bu
冇人會做蝕本生意ga!!!!!&v/Fo2f.}@JN
----------------\.A.x7rTT
佢地就係好醒,唔想有好野都唔拎,先會咁做ja ma...'+U![ {!X.enAZ/@n6i,VF
如果佢地買完d報紙,可以送俾d公公婆婆就最好~~!

腳指o 發表於 2006-5-14 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2006-5-14 07:20 PM:
3i1o.N+Ae,eD,CJ1bm9h 香港人醒吓la!!!!!
1I/EuE4Dx'@A Q0Ui ~ 冇人會做蝕本生意... [/quote]
EQf6o@(Q\S 送完之後有多...拎去回收仲好:P

12d3 發表於 2006-5-14 07:39 PM

沽清報紙,會唁會成為中共打擊言論自由既方法????!!!!

打狗棒 發表於 2006-5-15 01:23 AM

唔怪得"東方", "太陽"自稱全港銷量最高的報紙? :nogood::nogood::nogood:

homan~ 發表於 2006-5-15 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-5-14 03:02 PM:]GT8X&}~5t$?(w
貪小便宜&缺德----香港人的恥辱... [/quote]T(^-rs6Tz3B b
7gv4w)fF a _u
利益好似一塊鏡咁8]gA%v+c$l~)[?
人格徹底浮現 :dev:

tomken 發表於 2006-5-15 01:41 AM

好多都係d優惠卷...p!}+\b1TH,Q
如果拎起d優惠卷會好好多囉q^_H+G9a!?+e

9Rs\$S c:Y.m 如果係因為佢平賣哂無野講..但係如果係有野送d人先去買哂佢...
2Y!^j6j.|O-a 我覺得報紙唔係咁架囉0m3b~*wt
佢係報導新聞...唔係贈送優惠

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.