娛樂滿紛 26FUN's Archiver

(~^o^~). 發表於 2006-5-15 10:21 AM

林尚義你喺邊度呀 ? 快D出黎喇 ! (~^o^~)

林尚義你喺邊度呀 ? 快D出黎喇 !  (~^o^~)
7L/tO7v)_"C$EO vX6r8Gz M
[url]http://www.youtube.com/watch?v=axSeJRsK-5c[/url]

kgkgkg212121 發表於 2006-5-15 10:32 AM

做乜又post過|^@xt'G!X^F
唔係阿叔黎ga...咪屈佢la...

(~^o^~). 發表於 2006-5-15 10:46 AM

做乜又post過^L'@3]+\]3]"}!^4d
唔係阿叔黎ga...咪屈佢la...
(S1l)L0i1z7PuG
'F'N\PN1O)a 你睇咗條片未先 ? 你依家係咪挑撥我呀 ? 你有壓力, 我有壓力, 條又片你唔睇........(~^o^~)

衰貓 發表於 2006-5-15 12:15 PM

條伯虎都黐黐地‧‧‧‧‧

YingTung 發表於 2006-5-15 02:08 PM

究竟仲會有幾多阿叔巴士posts...."pd V4p3x
已經超過六七個posts講呢單野同video link了。
s"\ v2kyJ
BK D f,hNl} 唔該,出post既朋友..你悶唔悶o的呀..

Hkwan 發表於 2006-5-15 03:15 PM

好煩啊%Gn}-d%E3L5] }
又post!!

m49 發表於 2006-5-15 03:47 PM

樓主好慘....可能個topic 又改得衰d........但..........
5sL!d9Vik/n2B 我代樓主回應...
!O,dR;P8N'm ] 其實條clip 唔係阿叔鬧人個條... _lm2g0L-SX;xz
係關於今日報紙頭條ga...不過而家remove 左lu....

(~^o^~). 發表於 2006-5-15 08:21 PM

樓主好慘....可能個topic 又改得衰d........但..........
Yz4[G T6` 我代樓主回應...l^,Wd8eq
其實條clip 唔係阿叔鬧人個條...
J0q4H Zq'G 係關於今日報紙頭條ga...不過而家remove 左lu.... S-xO0]QW7W/c4\4H

"K@6r@VS%\
+g.g&P%W5ih0}B@2r rBki3P6[*R2o
m49兄你真好人, 感恩不盡, 感激涕零, 謝謝你, 網站可能俾人投訴, 所咗冇段片, anyway 願阿叔祝福你 !  (~^o^~)

衰貓 發表於 2006-5-16 10:07 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-5-15 14:08:1@C4c,z4T"@(m
究竟仲會有幾多阿叔巴士posts...."rD,zq1Z y4`xrj
已經超過六七個posts講呢單野同video link了。
%U HACR+z EKf)j
$d_u4B8B5re*?U 唔該,出post既朋友..你悶唔悶o的呀.. [/quote]E[ {$zC5M
x6j8]aWxY
咪臭係,一陣搞到條伯虎以為自己好撚型,其實係條白痴仔先俾佢大倒‧‧‧‧‧

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.