去非洲野外旅行,切勿下車
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-5-16 05:13 AM:去非洲野外旅行,切勿下車5e!AM;Q8gz5A[
*`!ZU8Z2u
不然會好似他的下場
[url]http://video.96990.com/2/41.htm[/url] [/quote]QG~6@,K:xE8w
係咪真架 ?:DvaF^rn.v.~%O`
d 人見到咁仲得閒拍movie ? 是真的嗎~ 我很驚 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 唔係掛...甘都唔開車車隻"拉人"...有冇搞錯....1ol!N;ui4J3|n8E^!}
仲有...當有一隻"拉人"殺左人知道左人既味道之後.... O2?5o,{mld5^~
政府就要殺晒個一族既"拉人"嫁啦...唉....
頁:
[1]