娛樂滿紛 26FUN's Archiver

DOD2 發表於 2006-5-17 12:38 AM

各位有冇兼職介紹比小弟..???

17歲,剛剛考完會考,想搵工做! W6K$l_Q5JL
各位大大有冇d 兼職/全職/part time介紹???

12d3 發表於 2006-5-17 02:24 AM

善用政府資源, 去勞工處
,o&S/@'GDgx'|
*`Pzv(T\C9r.D 勞工處互動就業服務 - 網上搵工2R[3zP1ju|
網址:[url]http://www.jobs.gov.hk/big5/default.asp[/url]

kakeidevil 發表於 2006-5-17 10:25 PM

自己打開報紙咪有囉。

magic 發表於 2006-5-21 04:03 PM

[quote]Originally posted by [i]DOD2[/i] at 2006-5-17 12:38 AM:
)J.T$M |O!K$YY"Fo:} 17歲,剛剛考完會考,想搵工做!fm7n2UM#?)j&a
各位大大有冇d 兼職/全職/part time介紹??? [/quote].....地政處.....量地:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.