娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qweqweqwe 發表於 2006-5-17 01:17 AM

是哪一國的無恥軍人

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2006-5-17 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-5-17 01:17:X.s7npi I9XZu
是哪一國的無恥軍人
'V%g6se~|p '] O:lNv6P+L.sT
[url]http://video.96990.com/2/996.htm[/url] [/quote]2|2lIv~QgJ
有"日本皇軍"珠玉在前, 哪國軍隊佩當"無恥"兩字?

機密 發表於 2006-5-17 09:56 AM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2006-5-17 01:17:.Z1pO!B)^
是哪一國的無恥軍人'dK M*It[_v
,]bORzV U~QR
[url]http://video.96990.com/2/996.htm[/url] [/quote]6xE1E n'qH
唔卵係人來架!細路仔都咁!落硬地獄!我用性命保證!:mad:

homan~ 發表於 2006-5-17 10:36 AM

點解d 人做得出 ? :cry:

三村信史 發表於 2006-5-17 12:19 PM

呢個世界咩人都有..

小心兒 發表於 2006-5-18 07:48 AM

隻手直情正斷左呀!!!!有無9x7錯呀,小朋友都咁樣對付.....睇完個心好x唔舒服:mad:&ZN3x8k2L
~/`,QW)o;z,DE)lPe.\]D
qweqweqwe  最衰係你:gun: :gun: :gun: :gun:  :gun:  :gun:  :gun:

qweqweqwe 發表於 2006-5-18 07:54 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

stephen851214 發表於 2006-5-18 10:22 AM

隻手好似係冇斷~
(\]"]&W] 不過個細路好慘....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.