甘樣都仲係掛一號
起碼都三號啦...都唔知有冇搞錯...:JN.UftqU9m+EaF條街d風唔係講笑嫁....X'VY0X:\%o+v8JN
天文台唔掛三號..d幼稚園都仲要返學嫁....:giveup:
幼稚園唔洗返啦~~~~~~
:gun::gun::gun::gun: [quote]Originally posted by [i]pig210[/i] at 2006-5-17 06:54 AM:oT:w2d,}/M:gun::gun::gun::gun: [/quote]5~'x7{9r*PmX;I]{
係喎....冇留意呢... vk+N,zp
打電話比細表妹同佢講先 :P 3號啦依家 仲以為boy換左頭像,原來係xx樑.&U N%gI:wx a
琴晚咁大風,唔駛開冷氣,幾舒服. 哈哈~~~
我熱唔熱都唔開冷氣既=.=MyB0h'ABE.J2`5PXO_
因為...........................
qTjQ$R @ b
-}6J5y vq
心靜自然涼
頁:
[1]