娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cwleung1988 發表於 2006-5-17 06:47 AM

甘樣都仲係掛一號

起碼都三號啦...都唔知有冇搞錯...:JN.U ftqU9m+EaF
條街d風唔係講笑嫁.... X'VY0X:\%o+v8JN
天文台唔掛三號..d幼稚園都仲要返學嫁....:giveup:

pig210 發表於 2006-5-17 06:54 AM

幼稚園唔洗返啦~~~~~~

:gun::gun::gun::gun:

cwleung1988 發表於 2006-5-17 07:02 AM

[quote]Originally posted by [i]pig210[/i] at 2006-5-17 06:54 AM:oT:w2d,}/M
:gun::gun::gun::gun: [/quote]5~'x7{9r*PmX;I]{
係喎....冇留意呢... vk+N,zp
打電話比細表妹同佢講先 :P

abc123aa 發表於 2006-5-17 08:13 AM

3號啦依家

12d3 發表於 2006-5-17 11:42 AM

仲以為boy換左頭像,原來係xx樑.&U N%gI:w x a
琴晚咁大風,唔駛開冷氣,幾舒服.

cgdmzlam 發表於 2006-5-17 01:10 PM

哈哈~~~
s1j"[.@zG k ?/O   我熱唔熱都唔開冷氣既=.=MyB0h'ABE.J2`5PXO_
   因為...........................
,V? QH)C?WS)D-dg;ZF q TjQ$R@ b

4]|i5fk)\9i
M9x h*dav
0^m4~5pdJ*]3Z2H -}6J5y vq

"Ws[L{
Tr-tPr[              心靜自然涼

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.