請問一下你家中是否有傷殘,高齡或單身子女?
[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-6-9 15:50:
請問一下你家中是否有傷殘,高齡或單身子女? [/quote]
單親家庭^bCih
*E+gf9B$J
老豆有傷殘證
原來如此,
咁難怪物業可以唔計在資產之列
老豆有傷殘證
真傷殘定假傷殘 ?%l7e
Xp0{e-uB D8R+t
因為我識得有個馬檻鐘房扮跛, 成日擺定支枴杖喺隔離, 一方面喺vice前扮可憐, 二來去社會福利處攞工援&傷殘津貼及平租金公屋, 佢喺馬檻揾皮幾野一個月 !
[quote]Originally posted by [i](~^o^~).[/i] at 2006-6-10 09:10:a`!~
}!O6q
老豆有傷殘證C1R)@,WQM
|!C
y%a,CMC
l'_
真傷殘定假傷殘 ?
$g)\,z0y!e
Pn0N7LX?
... [/quote]Lp`n_p:r"xw
佢係真既~