娛樂滿紛 26FUN's Archiver

karenmoe 發表於 2006-6-9 03:50 PM

請問一下你家中是否有傷殘,高齡或單身子女?

155220 發表於 2006-6-9 03:51 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-6-9 15:50:
;qZ!u!U`?+[ 請問一下你家中是否有傷殘,高齡或單身子女? [/quote]
a3F._*j!x|
i)JPh"i0K ? 單親家庭 ^bCih
*E+gf9B$J
老豆有傷殘證

karenmoe 發表於 2006-6-9 03:52 PM

原來如此,
b(M Sc|4E7f9Fp 咁難怪物業可以唔計在資產之列

(~^o^~). 發表於 2006-6-10 09:10 AM

老豆有傷殘證
)Xs] T@H:`?.I+T
/|'XA0i6jw+O#M| 真傷殘定假傷殘 ?%l7e Xp0{e-uB D8R+t

if.SEySeD#c{.Jq
G }1D|j-m+v 因為我識得有個馬檻鐘房扮跛, 成日擺定支枴杖喺隔離, 一方面喺vice前扮可憐, 二來去社會福利處攞工援&傷殘津貼及平租金公屋, 佢喺馬檻揾皮幾野一個月 !

155220 發表於 2006-6-10 06:34 PM

[quote]Originally posted by [i](~^o^~).[/i] at 2006-6-10 09:10:a`!~ }!O6q
老豆有傷殘證C1R)@,WQM
|!C y%a,CMC l'_
真傷殘定假傷殘 ?
!N^hj7a $g)\,z0y!e Pn0N7LX?
... [/quote]Lp`n _ p:r"xw

6LFQu]4s 佢係真既~

頁: 1 2 3 4 5 [6]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.