娛樂滿紛 26FUN's Archiver

stephen851214 發表於 2006-5-17 10:20 PM

香港寛頻一問

今日香港寛頻打電話黎話約滿.`&CI+bSJ0\
比個優惠我續約呀. r bV@8d V4l4M&X0Vt\
$168 100M寛頻
u3c3wG&{1mT&O,x 2年約
G5Xd)r5Se1xlW:wB'W 想問其實要咁快有咩用?
Fe!Jq^#W P 同埋有冇其他好既寛頻介紹:agree::agree:

Athlon 64 發表於 2006-5-17 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]stephen851214[/i] at 2006-5-17 22:20:
M%YDd9q(q:Yy 今日香港寛頻打電話黎話約滿.
q?Kp]g 比個優惠我續約呀.t I CPT-`r.Z L
$168 100M寛頻'b2{.~)uPz Bj(cc
2年約
ZOdA$a1Z Gc 想問其實要咁快有咩用?
vyo3A3T6Ea 同埋有冇其他好既寛頻介紹:agree::agree: [/quote]YA I G2G'?
BT好有用:P

狸貓 發表於 2006-5-17 11:45 PM

仲好快爛HD q @1_M_d
你要諗清楚囉 兩年喎中間有咩就 叫天不靈 叫地不應囉

stephen851214 發表於 2006-5-18 10:15 AM

我用緊router同個冇線接收器,
hB0^;d2B'w'ekC 如果香港寛頻比我100M
$JKJ"l(osdG:z 但是我個receiver 會唔會去唔到咁高速?/th7x8f3O['_!T W
咁點算?

sry888 發表於 2006-5-21 10:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2006-5-23 11:14 PM

以我經驗...
r(\U {D5wTH 好多人都話和記最好...'X,v\ KElo
幾個月和記既人都同我講話...
"?bZu6?v6c b 和記icq send和記...閒閒地1mb...uK.QfN2c \
不過唔知而家仲係唔係.咁..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.