香港寛頻一問
今日香港寛頻打電話黎話約滿.`&CI+bSJ0\比個優惠我續約呀.rbV@8d V4l4M&X0Vt\
$168 100M寛頻
2年約
想問其實要咁快有咩用?
同埋有冇其他好既寛頻介紹:agree::agree: [quote]Originally posted by [i]stephen851214[/i] at 2006-5-17 22:20:
今日香港寛頻打電話黎話約滿.
比個優惠我續約呀.t I CPT-`r.Z L
$168 100M寛頻'b2{.~)uPz Bj(cc
2年約
想問其實要咁快有咩用?
同埋有冇其他好既寛頻介紹:agree::agree: [/quote]YA I G2G'?
BT好有用:P 仲好快爛HD q@1_M_d
你要諗清楚囉 兩年喎中間有咩就 叫天不靈 叫地不應囉 我用緊router同個冇線接收器,
如果香港寛頻比我100M
但是我個receiver 會唔會去唔到咁高速?/th7x8f3O['_!T W
咁點算? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 以我經驗...
好多人都話和記最好...'X,v\ KElo
幾個月和記既人都同我講話...
和記icq send和記...閒閒地1mb...uK.QfN2c\
不過唔知而家仲係唔係.咁..
頁:
[1]