娛樂滿紛 26FUN's Archiver

byros04 發表於 2006-5-18 02:04 AM

大家有無d歡樂or勁既歌推介

例如:極樂"[mD2f^
       藍色飛揚c5x\so;RE x
       越唱越強+~k E1Zq
       夏日狂嘩
7CP5w$g4Y {)h        失魂
+\+vW,\a o1q6Gk 咁........適合一班人開p之類聽既*h6P_;Dy;Yy
      多謝大家......

tomken 發表於 2006-5-18 02:09 AM

聽完鄭中基...4b#t+US;c
火紅火熱(唔知有無錯個名)

zauri 發表於 2006-5-18 02:13 AM

死物它

austin666 發表於 2006-5-18 09:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tsowaiman 發表於 2006-5-18 12:50 PM

歡樂年年

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.