娛樂滿紛 26FUN's Archiver

coolyiceman 發表於 2006-5-20 11:27 AM

我真係好Q想打佢一獲

冷血保安掟貓餵惡犬r'do(f i6r6W&{
途人不值憤然報警qF*sx#g
20/05/2006
1g$z ZXe u)jVh 【本報訊】深水昨晚出現令人髮指場面,一名無愛心公園保安員,眼見一隻被惡犬追捕的可憐流浪貓,不但無施援,更將貓兒掟向惡犬「送死」,目擊途人不值其所為,報警將他繩之法。
8]#`)F!~&A/r w%f 涉嫌虐畜被捕oJ{'l5U5EE6{
現場為保安道樂年花園對開的上李屋花園,昨晚九時許,一頭身長一公尺的流浪唐狗,在公園內追逐一頭流浪貓,小貓爬上樹躲避之際,因體力不支由樹上墮地。當時公園一名姓鄭(六十一歲)保安員剛巧巡經,一手將小貓接,但並非加以保護,反而將小貓掟向「虎視眈眈」的惡犬,小貓慘遭惡犬噬咬致死。期間有途人目睹經過,憤然報警,涉案保安員以涉嫌虐畜被捕;愛護動物協會人員及後到場,將在附近垃圾桶檢獲的貓屍取走,並將行兇惡犬捉拿處理。
N7~(H!oR-D F9KNC(~.{.w
[[i] Last edited by coolyiceman on 2006-5-20 at 11:28 AM [/i]]

機密 發表於 2006-5-20 11:30 AM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2006-5-20 11:27:
4xEbsX Q'{!b)l 冷血保安掟貓餵惡犬
o V+aW#V%|%E&^ 途人不值憤然報... [/quote]"G W z%~oGD
抵Q條羚羊死!:mad:

打狗棒 發表於 2006-5-20 12:01 PM

他雖不殺伯仁, 但伯仁因他而亡......b3X I2A A@*J#{
鬼唔望此等人下世輪迴轉世做貓, 讓"牠"嘗嘗監生被惡狗咬死的遭遇......:mad:

d228216 發表於 2006-5-20 12:03 PM

善惡到頭終有報, 若然未報, 時辰未到.

super168 發表於 2006-5-20 12:05 PM

比佢試下比惡犬噬咬,唔好咬死佢,淨係咬佢xx

slwong3 發表於 2006-5-20 12:52 PM

put him in a cage with that dog....

austin666 發表於 2006-5-20 04:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkpkpkpkp 發表於 2006-5-20 05:30 PM

痴鬼左線咩佢!!  呢D正賤人

samuria 發表於 2006-5-20 06:28 PM

he is so cruel, hope govt. could put him in jail

pkdonald 發表於 2006-5-20 07:35 PM

RE

你有壓力
0M|9kCm@^p 我有壓力~

edwinycl 發表於 2006-5-20 10:57 PM

好慶
*_R0b'h:C 佢都唔諗下如果佢係o個隻貓會點

YingTung 發表於 2006-5-21 12:00 AM

佢有種<大隻佬>精神..
kQ&f?\ F9? rW 即係佢知道隻貓以前係日軍,殺過唔少人..1mA|!va7y1g _
今世黎贖罪,所以幫隻貓一把....
#FPqF1AJ'};kl l){:}| Q7dno;K R
萬般帶不走....

kjkj 發表於 2006-5-21 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-5-20 12:03 PM:
M(d!E Xb#O F 善惡到頭終有報, 若然未報, 時辰未到. [/quote]&O&I G#x8S [!l

0`0z\+kGM#U1m.M 句子很好,這保安有一點不人道

kyo 發表於 2006-5-21 12:29 AM

惡犬是主謀, F4j_aO d
保安是幫凶

bigfish 發表於 2006-5-21 03:21 PM

惡太判死刑, 保安判宮刑

magic 發表於 2006-5-21 04:50 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-5-20 11:30 AM:0`k3G \,O"S*R&R$v
;\I1\.U/Vjl
抵Q條羚羊死!:mad: [/quote]
T z_)v-V.EYj agreeeeeeeeeeeeeeee:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

magic 發表於 2006-5-21 04:50 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-5-21 12:24 AM:'nWX4?z/{

#@DT.W/g,eF 4q%Q [6DBvm
句子很好,這保安有一點不人道 [/quote]4n1gsU!s#B.fr
agreeeeeeeeeeeeeeeeeee:mad::mad::mad:

whalvinko 發表於 2006-5-21 05:06 PM

可能保安員驚隻狗呢@@g[t1k2t)p

.k){_"AMg5G!b M L"s 加上"目擊途人不值其所為"  話時話啦  即係有個"目擊者"一路見住保安員見住隻野唔救
JCz j7a 等於個目擊者同個保安員一樣唔救bor@@(係咪架)
l^*uT P)|K 即係報左警就冇事啦@@

homan~ 發表於 2006-5-21 06:43 PM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2006-5-20 11:27 AM:
Pu;h ho5k7}M 冷血保安掟貓餵惡犬rz;mnqu P4Yp
途人不值憤然報... [/quote]
I"z0e+s8cUM}n #J w9z M iq!o
..........//-_-//
`1j"g ih.z
!mRpG @n F 佢咁做對自己有咩好 ? e+[)IUh~[1L
唔通覺得自己好型 ?

發表於 2006-5-22 03:43 PM

[quote]Originally posted by [i]whalvinko[/i] at 2006-5-21 05:06 PM:+Im/C Z,Y|
可能保安員驚隻狗呢@@
\x;VI;Zq k\~'ax
;TSb5q9}*c 加上"... [/quote]
6G#d+Jh*S;nk 驚隻狗都唔使咁做架?!
3F"} G&q\;bJhF 途人都應該覺得佢係保護隻貓,點知佢突然間....:Tf^u]
留意係"掟向惡犬「送死」"
%],F2\L6l tbu5V9IB
[[i] Last edited by 奇 on 2006-5-22 at 03:44 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.