娛樂滿紛 26FUN's Archiver

YingTung 發表於 2006-5-20 07:05 PM

有無人有聽<黃金少年>

我聽左頭o個幾集,同呢排一兩集咁..
V'jK(c#b^ jy?{ 開頭聽好似<超人特工隊>咁..4g{0gQWY J:T2Y
但一點都唔吸引....雖然有華仔..V Q&D#zqYYc c@ H f
點解會安排o係三點半播??
c7ecG Ai Y 雖然我o係公司有時會開903聽,但根本完全對呢套野無興趣..
/K"NN _ _T*zc] 有時聽聽下仲覺得好煩...
MEO3Q!_ 而家先Season 1.....都唔知幾時先會做完.....
:z r`8q/_t 其實有無人聽or鐘意聽呢套野...

pkdonald 發表於 2006-5-20 07:31 PM

RE

唔錯播,幾有創意
m lJ"E.p`PF ^I4AS u)yz
另佢地夜晚有重播~

austin666 發表於 2006-5-20 08:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-5-20 08:39 PM

一開波講之前ge唔多想聽
;^|z,{5u \a$_ 講返d主角果d就有心機聽d

發表於 2006-5-20 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-20 08:07 PM:
Yb hOauV 抄X-MAN的 [/quote]X4As:X1I&^
+大時代:naughty:

whalvinko 發表於 2006-5-21 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-5-20 07:05 PM:a/~ s2e| W
我聽左頭o個幾集,同呢排一兩集咁..
&h1e;_\yb ... [/quote]1G elv$J7T3Q0{7L
我覺得幾好聽啊:D s/Sr.i:Y&r
season1好似有120集:P
fM&g&yK%HZ_S 最衰個時間咁岩都有堂上  :help:

約望保祿 發表於 2006-5-24 03:36 PM

垃圾制作,聽左好耐都唔知講乜。唔夠I LOVE YOU BOYZ果D爆肚劇場過癮。
&f oC1c;Bv
;A5i:I9l R N(_L 講真903班DJ好膚淺,教壞果D更膚淺嘅傻仔傻妹。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.