我好像有病了
我這星期才發現自己的面白了:cry:我的皮膚是一般人的色,但近來發現自己面白一部分,可能不太明顯,/v)s3D`%n{M
但我好像覺得越來越大(M@@I t:V4wi
點算好W4mz$]W
這是一種什麼病
我平日出街常常見到d阿叔都有,重係大部分皮膚都變了白色
我會不會變成他們一樣 會!!!!遲早有一日你都會老........C5_ s%B$t9D
除非..........................
"p/|hp n G#S w/pA
..........................................-RW+f:g e#awE(L
......................
...........
wG0t3blS d I
#J(j Xg9}"f3gf
@ i1T%^8xV,GR4{
O4CV}1I
.T9zZ7I3M!d(^w7[
^/wLQ1^.O
8xi z0B _] U-V"`d
.ig*N-f!SUo2f9k
..;` e#Q%Y5I*_F
K7a,N\k Lm|1X%j
"E!U6q |!{0_
B)[8H nDd5|d
除非你唔係人。 係咪白蝕? [quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-5-20 11:48 PM:
我這星期才發現自己的面白了:cry:I9k9J J9}$dR
我... [/quote]
lD P iuyA\1BQ3Ko-n
白蝕.........................................
你搵下醫生睇下 白蝕是什麼,有得醫嗎,同只睇一次得唔得??0D%L#hd9S}4D;zI
:cry:上次睇醫生睇左我3次用左我成400$= =5gm _B ~8{E0Lr f
重要自己比錢睇>.< [quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-5-21 12:02 AM: EkOC.G-k ^
白蝕是什麼,有得醫嗎,同只睇一次得唔得??
:cry:上次睇醫生睇左我3次用左我成400$= =Or~:z!p%tt(A
重要自己比錢睇>.< [/quote]/z r3JQ$q6H%l$]E}u
3次$400好平架喎!!
我皮膚有事睇一次都要$400....0E7U5q%]"i gb#z&e#P
但係我同你情況唔一樣~~
點都好啦!! 醫生係專業人士~~
你要信佢囉!! 唔好自已嚇自已啦!!
祝你早日康復啦 ^^ 如果去到,睇了原來是沒有事的,他一樣會收錢的嗎 白蝕與汗斑不同, 雖然白蝕亦是皮膚有白色一塊, 但白蝕是因為皮膚色素消失, 並 不是一種發炎, 亦不是傳染得來, 更不會傳染他人. 而且白蝕在醫治方面亦較汗斑 困難, 因為汗斑是可以治愈, 而白蝕則多不能治愈, 現在醫治方法是在服葯或塗葯後用太陽燈照射一要由皮膚專科西醫執行, 但一停止治療後, 白蝕又會重現. 幸而白蝕雖然皮膚色素消失, 並可能慢慢蔓延, 但對身體機能全無影響, 所以除卻有失 觀瞻之外, 並不會影響健康. 唔係啊,而白蝕則多不能治愈,如果我真係有,我死了算
但一停止治療後, 白蝕又會重現,我邊有感多錢睇感多次醫生啊 [quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-5-21 12:37 AM:
唔係啊,而白蝕則多不能治愈,如果我真係有,我死了算%w-_]e#td`.d
但一停止治療後, 白蝕又會重現,我邊有感多錢睇感多次醫生啊 [/quote];^ d~h!Q R8[
ocx"b7p|
睇左第一次醫生先啦,後生仔咁快就話死. js4x)JM;K9}
前年我見到自己條脷有黑點.我夠以為自己有舌cancer,後來睇醫生先知係咬損左自己唔知攞黎驚.:D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 如果係白得好緊...可能係白蝕..去睇下醫好wor~:confused: 汗癬是什麼,我每次一出汗就洗面的 [quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-5-20 23:48:2yzcWW*k
我這星期才發現自己的面白了:cry:)^&kW;R-@$x_
我... [/quote]
唔緊要, Michael Jackson都係咁..........:naughty:
頁:
[1]