娛樂滿紛 26FUN's Archiver

~johncena~ 發表於 2006-5-22 04:55 PM

巴士阿叔 第二回 比差人拉

[url]http://www.youtube.com/watch?v=jG8qEOFxX2M&search=%E5%B7%B4%E5%A3%AB[/url]

注冊注冊 發表於 2006-5-22 05:23 PM

HAHAHA

chancell 發表於 2006-5-22 05:25 PM

人熱係要付出代價

tomken 發表於 2006-5-22 05:28 PM

最衰唔係好似第一回咁..
C R#HJ7N9p 如果唔係正好多...

austin666 發表於 2006-5-22 05:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hkvson02 發表於 2006-5-22 05:42 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-22 05:35 PM:
R!@&@/q$|,R|g 又唔係同一個人 [/quote]x ]xH}
係啦~都唔係上次鬧後生仔個個~

toracat 發表於 2006-5-22 05:43 PM

我都覺得吾係同一個人黎....

tony1000 發表於 2006-5-22 06:12 PM

係就抵佢死喇~痴線佬黎既~

費事高 發表於 2006-5-22 06:51 PM

係咪同一個人呢?今次呢位阿叔好似衰非禮啵:D

homan~ 發表於 2006-5-23 01:12 AM

又黎 ??q6k |~!i?
*~WrH%Yq.U8KBs
咩依家d 阿叔咁興攪事既 ???? :lol:

機密 發表於 2006-5-23 02:22 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-22 17:35:#R/B's E l7Zl
又唔係同一個人 [/quote]
"u7u K9Q O/c 應該是同一個,把聲同語氣都一模一樣。

LMQ 發表於 2006-5-23 09:08 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-5-23 02:22 AM:
V'vK%d1C,Y&s
f{ v3VA 應該是同一個,把聲同語氣都一模一樣。 [/quote] KzfJ |!{
我覺得今次個阿叔佢把聲沙好多喎,無上次果個咁清脆
TG~Z g i 同埋見佢個樣好似仲老d添

衰貓 發表於 2006-5-23 10:02 AM

係咪真係同一個人黎?!聲線同埋語氣都非常相似,唔通條口靚仔真係報咗警?!係就真係大快人心囉,條伯虎連差人叔叔都唔俾面,真係黐得好勻循‧‧‧‧‧

機密 發表於 2006-5-23 10:12 AM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2006-5-23 09:08:"S,da&f(r
'v})x,}"hnR&\ C
我覺得今次個阿叔佢把聲沙好多喎,無上次果個咁清脆
4Q#?]y+?;AE 同埋見佢個樣好似仲老d添 [/quote]1pi)xt p
可能收音問題而已,你聽清楚比較下就知,真的同講波阿叔把聲好似,所以我先咁記得佢把聲。肯定同一人來。可能有人當時報左警。

LMQ 發表於 2006-5-23 11:20 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2006-5-23 10:12 AM:
a)uObB
B8[t"}{7\ v0g 可能收音問題而已,你聽清楚比較下就知,真的同講波阿叔把聲好似,所以我先咁記得佢把聲。肯定同一人來。可能有人當時報左警。 [/quote]
k1sx:ip']n?BI-K 聽多次都係唔覺M?9a*|3gnM
你聽下接近4分鐘果度$L's@^3m
把聲係拆好多同埋係老d
7tB-~%p^(y 始終唔相信係同1個人P2goM.|.K|

BkF7MO l-s2Z 我諗咁既情況..係人既都應該會報警掛..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.