娛樂滿紛 26FUN's Archiver

LU 發表於 2006-5-24 12:59 AM

我主要睇size,細細隻果d我會眼不見為淨,但大大隻果d會令我驚幾個鐘

Wallacehk 發表於 2006-5-24 01:12 AM

飛曱甴最恐怖

austin666 發表於 2006-5-24 04:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan~ 發表於 2006-5-24 04:50 PM

細果好驚
Tp7w XKp nJU
Jw'\0T|1F 大大下反而唔驚 :lol:

LU 發表於 2006-5-27 01:13 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-5-24 04:44 PM:
+^5f.F&t:k&`P4x4_
%Ty-S8s;h9f u^ JBe/yp6G-TwR|#p k`
y JX9{5B n
大強2隻#Rs)]e3~e[
問你怕未... [/quote];tm.V/["Z H)n&z+l U
你欺凌我...嗚嗚...:cry:

LU 發表於 2006-5-27 01:15 AM

先兩日真係响我 office 出現曱甴,我同幾個女同事驚到不得了...好在經理同口 2男同事搵清潔人員解決咗

kgkgkg212121 發表於 2006-5-31 11:53 PM

我唔係怕ge,見到佢就會有衝動拎野拍扁佢
-K Uv,Q,Bt]1H 但拍唔拍到另一回事,佢太快...:angry:

kgkgkg212121 發表於 2006-5-31 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]Wallacehk[/i] at 2006-5-24 01:12 AM: WZ+k2^V"i? q*g
飛曱甴最恐怖 [/quote]v9P q:o1`.Dxn
飛果d唔知佢想飛去邊,又難殺

kjkj 發表於 2006-6-1 02:19 AM

會飛的超可怕,特別是飛到你的身上時,這感覺.........

austin666 發表於 2006-6-1 09:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

loklok117 發表於 2006-6-1 11:27 PM

哈哈........

哈哈........你依個topic好好笑
5Q;~*NX1r
1ex0y3B]p2u'v2^ ]s 我怕我怕 最怕佢飛上你身

HidE 發表於 2006-6-19 08:14 PM

一下踩死佢啦-口-"...

YUEN_LOUIS 發表於 2006-6-19 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-5-27 01:15 AM:
aZu!ku `4q5h'Ib 先兩日真係响我 office 出現曱甴,我同幾個女同事驚到不得了...好在經理同口 2男同事搵清潔人員解決咗 [/quote]
P9J0O9H&GL5b 早2星期執倉,個阿姐好心比個箱我地,點知入面有一隻:haha:
#AkU;Y&u.K(A R 我反應係:彈番入房,好彩個上司敢捉:clap::clap::clap:

fish7410 發表於 2006-6-22 01:01 AM

曱甴冇乜野,%B,`G&^(i;Wk
但飛既曱甴就真係勁驚:haha:

大家樂1234 發表於 2006-6-25 03:10 AM

我琴日定前日有隻識飛的飛左入黎=.=
)_ K3Y'e/K b 驚爆 _u*J^1j\3z,?
之後用殺他死6u \ I+P Csiw
真係好快死=.=

austin666 發表於 2006-6-26 04:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Yui.i 發表於 2006-6-26 05:39 PM

見到都ok.....佢飛上我身就嚇死都似....

mad-man 發表於 2006-6-28 11:29 PM

唸起佢個衰樣都打冷震....

馬仔359359 發表於 2006-7-6 01:49 PM

幾年前買宵夜因為有隻飛左落我個身度=0=...so有陰影

MIYAKO''' 發表於 2006-7-21 02:10 PM

[size=2][b]我怕怕架,,
E\M _ _ U 前幾日有隻曱甴FLY左入屋**$A)muY3Zx7@
牙哥即刻拎拖鞋打死佢!!xD[/b][/size]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.