[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-5-23 08:30 PM:
佢竟然話自己玩緊阿叔喎, 又話自己子醒目, 真係笑爆 [/quote]
RHLha:GYQ
比人屌仲話自己玩緊阿叔:good:
比人屌仲會笑笑口,阿Q精神:agree:
香港既旅遊業靠哂你啦!:clap:
真係7到冇朋友:good:
哈哈~~~~~~~X.q}C8JM$b
香港真係乜人都有
自己蠢到隻豬咁&r'Q[*u3Dh
仲話自己玩緊人
送入青山拉~~~~~~'sKd
bi/[&hVro+U
果度環境舒適
背山面海
東暖夏涼
四季如春6x4i.tt)@/{
專人伺候#eF!y*Rg#_@X!Dp
服務周到9iZ:[!Q[v`x;@
豐衣足食
安享天年~拉~
不過有d題外之話都想講下
段片個4眼仔話呢件事巴士上其他乘客都無出過聲同有行動
其實換轉大家係今次事件上巴士入面其中1份子
你地會點做???
會唔會做中間人調停佢地?
或者有其他行動??
唉,乜人來架家陣d後生!:mad:tZ_'m9dkjJ*{8\k
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=115795&fpage=1[/url]
我只係聽左少少,已經唔想聽喇.G&tcV(~g7b#De
n9Nh%x'Q4q;g2X
呢條粉腸仔,o個日淆晒底.:u AB6@wo(U3?
吹水巴巴閉,收錢最實際.
-T ?4[2hu"]NdX
我估實有d 咩車馬$俾佢!!!Qg?|*o5@;t)K E)]
佢話自己扮野玩呀叔, 我就有2個問題:
0HG/OF]S
1) 佢又唔知有人影佢, 玩阿叔做咩??佢有邊一part 玩過阿叔???
2) 最後佢用手揮揮以示不滿呢下, 係唔係話俾人我玩左阿叔呀.
如果係玩阿叔, 我就搵人拍, 最後對鏡頭做 V 手勢喇.反而話係阿叔0個面有人拍影片玩既機會仲大!!!因為之後又有一段報警拉人.
呢d友仔, 平時好型, 有事淚盈盈....?
L;~thA+q)~
人地一句隻dup, 你就眼濕...
最好搵阿叔上去對質, 阿叔可能無上網,1S
d#Y
x#n_
但便利封面, 大大句 "你有壓力,我有壓力,大家都有壓力!!!"